Hakutulokset

1. E

Nyt olen nähnyt joulukalenteritarjonnan kaupoissa...

Musta se näytti suklaakalenterilta, mutta en kyllä tehnyt lähempää tuttavuutta =)
  2. E

Oisko meidän S-Marketissa, mutta aloin epäillä itseäni ja näkökykyäni Criminal Mindin viestin jälkeen...ehkä se oli 15€, eikä 5€ :) Pitää mennä heti huomenna tarkistamaan tilanne.
  3. E

KIRPPARI LÖYTÖJÄ! *onnellinen!*

Ihanat vaunut!
  4. E

Maksoiko se 15€? Miksi mä muistan 5€...ehkä mulla tuli lukihäiriö siinä kohtaa :) Mun pitäisi ostaa 3kpl ja todellakin 15€on ihan liikaan yhdestä.
  5. E

Kipeänä neuvolaan ja synnyttämään?

Kumpaa pelkäätt; oksennustautia vai yksin synnyttämistä?
  6. E

Mä näin jossain Toy Story-, Salama McQueen-, Nalle Puh- ja Prinsessa-suklaakalentereita...oisko maksaneet n.5€, jos en ihan väärin muista. Ostan kai sellaiset tai sitten ihan perus-halpis-suklaakalenterit ja sitten tuolla kaapissa on tallessa yksi ihana viime vuotinen suklaakalenteri, jonka...
  7. E

Kaalipata, oma salainen paheeni..."turhuuksien turhuus"

Tykkään kyllä kaalista ja esim. kaalikeitto on suurta herkkua, mutta kaalipata...se ei uppoa :x
  8. E

G: Mitä vuosimallia olette äidit? Entä isit?

Minä -82, mies -75, poika -04, poika -06, tyttö -08 ja seuraava tulokas 01/11.
  9. E

G: Paljonko meni ruokakauppaan?

Aamulla ei ollut ruuhkaa.
  10. E

G: Paljonko meni ruokakauppaan?

35€..hedelmiä, kasviksia,paahtopaistikimpale ja jtn muuta pientä täydennystä. Alkuviikosta tein isomman ostosreissun.
  11. E

Mikä on 4v poikienne suosikkilelu?

Kaikki Cars-jutut...poika on totaalinen Autot-fani.
  12. E

9 viikkoa jäljellä

Mulla 9.1.11,mutta takuuvarmasti menee yli.
  13. E

9 viikkoa jäljellä

Milloin sulla on la? :) Aika menee kyllä nopeaan. Esikoista odottaessa aika suorastaan mateli,mutta kun lapsia on nyt kolme, ei edes aina muista olevansa raskaana ja sitten neuvolassa yllättyy, kun terkka kertoo, että "sulla on nyt näin mones viikko jo meneillään!" =)
  14. E

Hautajaiset ja lasten vaatetus

Mun isoisäni menehtyi tänään aamupäivällä äkillisesti ja nyt jo mietin, että mitä hautajaisiin ylle :'( Jotenkin panikoin noita hautajaisia.... Oon viimeksi ollut hautajaisissa, kun isoisoäitini kuoli vuonna -90. Mustakaan puku 4v ja 6v pojille ei tunnu järkevältä ostokselta eli ehkä...
  15. E

Nyt mua on alkanut pelottaa. Loppuraskaus ja taapero ja elämä synnytyksen jälkeen :(

Kakkosella ja kolmosella ikäeroa 1,5v ja musta tuo ikäero oli/on paljon helpompi, kuin esim. esikoisen ja kakkosen 2v3kk ikäero. Nyt odotan neljättä ja kolmosen ja nelosen ikäero melkein prikulleen 3v. Hyvin se menee!:hug:
  16. E

Hautajaiset ja lasten vaatetus

Miten olette pukeneet pienet lapsenne hautajaisiin?
  17. E

itse tehty velli?!

Mä olen tehnyt niin, että keittänyt tooooooosi löysän puuron ja ajanut sauvasekoittimella hienoksi ja lutrannut vielä maitoa sekaan, että on tullut sopivaa. Tein paljon vellejä itse lasten vauva-aikana.
  18. E

kaikki eskarilaisten äidit hoooi :) kysymyksiä teille :)

Meidän poika menee nukkumaan viimeistään klo 20 ja herää(mme) siinä klo 6.30 paikkeilla. Eskari alkaa klo 8.15,torstaisin klo 9. Poika on toooooosi huono aamusyöjä. Omena tai porkkana menee aamulla, leipää tai puuroa on turha edes tarjota. Juo myös lasillisen omatekoista viinimarjamehua...
  19. E

Kanaviillokki

Kanaviillokki on hyvää, varsinkin jos sen tekee kokonaisesta kanasta (niitä ei vaan ole enää niin hyvin saatavilla ainakaan täällä) ja sen seuraksi mustaherukkahilloa :p
  20. E

Maatilan eläimiä?

Meillä oli 6 kanaa vuosia sitten. Helppohoitoisia ainakin olivat. Olivat yöt tyhjillään olevassa puuhuoneessa ja päivät ulkosalla. Häkki oli reilun kokoinen ja siellä suojana iso, vanha koirankoppi. Rehua syötettiin pääsääntöisesti niille ja hyviä munia munivat.

Yhteistyössä