Nyt olen nähnyt joulukalenteritarjonnan kaupoissa...

Ajattelin jospa ostais pojalle junakalenterin Prismasta :D, tosi kiva ja menis ensi vuonnakin :D! Poika vielä junista tykkää ihan hirveästi.. Maksaa kyllä n. 20e mutta ei olisi tosiaan vain tämän vuoden huumaa... Salama McQueen kalentereita ei oo näkyny ollenkaan... Mitäs te olette jo ostaneet, mistä jne...? Joulu tullooo!!!:heart::heart:

Mä näin jossain Toy Story-, Salama McQueen-, Nalle Puh- ja Prinsessa-suklaakalentereita...oisko maksaneet n.5€, jos en ihan väärin muista. Ostan kai sellaiset tai sitten ihan perus-halpis-suklaakalenterit ja sitten tuolla kaapissa on tallessa yksi ihana viime vuotinen suklaakalenteri, jonka esikoisen kummitäti tehtaili. Sinne pitäisi vain ostella sulkaanameja sisään.

Meillä on ollut ties minkälaisia kalentereita,mutta lapset tykkäävät ihan noista tavallisista suklaakalentereista.

Joululahjapuoli on hoidossa, vain muutama lahja ostamatta :)

Mä näin jossain Toy Story-, Salama McQueen-, Nalle Puh- ja Prinsessa-suklaakalentereita...oisko maksaneet n.5€, jos en ihan väärin muista. Ostan kai sellaiset tai sitten ihan perus-halpis-suklaakalenterit ja sitten tuolla kaapissa on tallessa yksi ihana viime vuotinen suklaakalenteri, jonka esikoisen kummitäti tehtaili. Sinne pitäisi vain ostella sulkaanameja sisään.

Meillä on ollut ties minkälaisia kalentereita,mutta lapset tykkäävät ihan noista tavallisista suklaakalentereista.

Joululahjapuoli on hoidossa, vain muutama lahja ostamatta :)
Missä näit? :)

Hra Majuri
Ajattelin jospa ostais pojalle junakalenterin Prismasta :D, tosi kiva ja menis ensi vuonnakin :D! Poika vielä junista tykkää ihan hirveästi.. Maksaa kyllä n. 20e mutta ei olisi tosiaan vain tämän vuoden huumaa... Salama McQueen kalentereita ei oo näkyny ollenkaan... Mitäs te olette jo ostaneet, mistä jne...? Joulu tullooo!!!:heart::heart:
Jouluhöperö, huomenta

"vieras"
Sokokselta hain kaksi erilaista legokalenteria lapsille, pojalla niitä on ollut jo parina vuonna, tytölläkin oli viime vuonna. Päälle 20 maksoivat, mutta olivat silti pari euroa halvemmat kuin Kodinykkösessä tai lelukaupassa, mitkä myivät Legon suositushintaan. Ja tuplabonukset ja maksutapaetu tuli vielä lisäksi.

Mie kans katselin Prisman ja Cittarin tarjonnat ja meinasin ostaa pojalle Cars- tai Toy Story-suklaakalenterit, mut poika kun näki Helinä Keiju-kalenterin ni halus semmoisen. :D

Sit osuikin molempien silmiin Lego-kalenterit, jotka kyllä maksoi 21,90€ :O Sovittiin, et vielä ei osteta vaan sit marraskuun lopussa.

Eilen käytiin Cittarissa ja poika näki Hello Kitty-kalenterin ja se oli pakko saaha, joten se sitten nyt ostettiin :D Maksoi muistaakseni 3,90. Pojalle tulee sit kans Mauri Kunnaksen kirjakerhosta taas joulukalenteri, ni noi sit riittääkin.

Mä alan olla aika varma et kasaan itse kalenterin pojalle. Multa vaan puuttuu vielä se kestokalenteri pohja :(
Meil oli viime vuonna lasitölkki jonka olin askarrellut tontuksi.. Sinne sisälle laitoin aina jonkun tarran tai kuusenkoristeen tai pikkuauton yms. Ja joka aamu piilotin tölkin johonkin päin taloa ja kun iltapäivällä tultiin tarhasta kotiin, ni poika sai ensin etsiä tontun ja sit sai sisältä yllärin =)

Meil oli viime vuonna lasitölkki jonka olin askarrellut tontuksi.. Sinne sisälle laitoin aina jonkun tarran tai kuusenkoristeen tai pikkuauton yms. Ja joka aamu piilotin tölkin johonkin päin taloa ja kun iltapäivällä tultiin tarhasta kotiin, ni poika sai ensin etsiä tontun ja sit sai sisältä yllärin =)
Kuulostaa hauskalta idealta :) Mä vaan haluisin et siinä ois 24 luukkua kun muksu jo jonkun verran jo laskee niin se ois sit oikeestin semmonen jota vois seurata et tuossa ollaan nyt ja jouluun niin ja niin monta yötä :)

Yhteistyössä