Nyt olen nähnyt joulukalenteritarjonnan kaupoissa...

Mä yritin kanssa etsiskellä joulukalenteria vaan eipä löytynyt....

Löytyi kyllä suklaata, suklaata ja suklaata, salmiakkia ynnä muuta, krääsää ja lisää krääsää, mutta ei saakeli soikoon ainuttkaan kuvakalenteria! |O

Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392436:

Löytyi kyllä suklaata, suklaata ja suklaata, salmiakkia ynnä muuta, krääsää ja lisää krääsää, mutta ei saakeli soikoon ainuttkaan kuvakalenteria! |O
Sä sormistasi näppäränä äitinä teet sellasen itte lapsillesi ;)

"vieras"

Tunnetko ketään partiolaista, myyvät ihania partiokalentereita.

"vieras"

Käy postissa, siellä on iso valikoima kuvakalentereita. Jos vaan eivät ole lakon takia kiinni.

"joulufani"

Prismassa ainakin oli teline, jossa roikkui monenmoista kuvakalenteria. Oli ihan kunnon joulutunnelmakuvia, ja sitten hauskoja kalentereita, mm Mauri Kunnaksen.

mlps
Aattelin jos tekis kolme ylätyskalenteria itse. Laittas vaikka naruihin roikkumaan numeroituja tai numeroiduilla pyykkipojilla pikkupaketteja ja kirjekuoria. Sisälle laittas tarroja, suklaakolikoita, ja muutaman petshop ötökän ja pikku tavaroita. Mulla on varastossa kasa kaikenlaista tiimarin ym. alennuskoreista ostettua kamaa. Ei varmaan loppujen lopuks tuu halvemmaks kuin joku kaupan kalenteri, mut tietääpähän mitä kalenterista löytyy.

[QUOTE="vieras";22392572]Käy postissa, siellä on iso valikoima kuvakalentereita. Jos vaan eivät ole lakon takia kiinni.[/QUOTE]

No niinpä titenkin! Kiitos!
Mä käyn yleensä tuossa asiamiespostissa K kaupan yhteydessä, pitääpä mennä ihan 'kaupungille' viralliseen postikonttoriin.

Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392698:
No niinpä titenkin! Kiitos!
Mä käyn yleensä tuossa asiamiespostissa K kaupan yhteydessä, pitääpä mennä ihan 'kaupungille' viralliseen postikonttoriin.
Ole sitten varovainen, kaupungissa on enemmän autoja kuin maaseudulla

"vieras"
[QUOTE="poikien äiti";22392829]Onko kukaan nähnyt jossain kaupassa Bakugan tai Starwars-kalentereita?[/QUOTE]

Bakugan-kalenterin olen nähnyt, ainakin Sokoksella oli sellainen. Starwarsia ei ole sattunut silmiin.

Prismassa on kuvakalentereita, useita erilaisia, oikein nättejä, siis ainakin täällä Hesassa, ja eiköhän kaikissa Prismoissa ole samat valikoimat

Yhteistyössä