Joo pahvia. Ostettiin halpa-hallista oli niitä stockallakin.Mistä sellaisia saa? Onko pahvia vai mitä?
voihan siihen tonttuun kiinnittää vaikka numeron =)Kuulostaa hauskalta idealta Mä vaan haluisin et siinä ois 24 luukkua kun muksu jo jonkun verran jo laskee niin se ois sit oikeestin semmonen jota vois seurata et tuossa ollaan nyt ja jouluun niin ja niin monta yötä
Sä sormistasi näppäränä äitinä teet sellasen itte lapsillesiAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392436:Mä yritin kanssa etsiskellä joulukalenteria vaan eipä löytynyt....
Löytyi kyllä suklaata, suklaata ja suklaata, salmiakkia ynnä muuta, krääsää ja lisää krääsää, mutta ei saakeli soikoon ainuttkaan kuvakalenteria! |O
Niin tieten, mutta jos kerrankin menis vähän helpommallaSä sormistasi näppäränä äitinä teet sellasen itte lapsillesi
Tunnetko ketään partiolaista, myyvät ihania partiokalentereita.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392436:Mä yritin kanssa etsiskellä joulukalenteria vaan eipä löytynyt....
Löytyi kyllä suklaata, suklaata ja suklaata, salmiakkia ynnä muuta, krääsää ja lisää krääsää, mutta ei saakeli soikoon ainuttkaan kuvakalenteria! |O
Käy postissa, siellä on iso valikoima kuvakalentereita. Jos vaan eivät ole lakon takia kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392436:Mä yritin kanssa etsiskellä joulukalenteria vaan eipä löytynyt....
Prismassa ainakin oli teline, jossa roikkui monenmoista kuvakalenteria. Oli ihan kunnon joulutunnelmakuvia, ja sitten hauskoja kalentereita, mm Mauri Kunnaksen.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392436:Mä yritin kanssa etsiskellä joulukalenteria vaan eipä löytynyt....
Ole sitten varovainen, kaupungissa on enemmän autoja kuin maaseudullaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392698:No niinpä titenkin! Kiitos!
Mä käyn yleensä tuossa asiamiespostissa K kaupan yhteydessä, pitääpä mennä ihan 'kaupungille' viralliseen postikonttoriin.
Meidän täytyy siis laittaa palstaprojektiin sopiva aihe sulle, että saat sen aikaiseksiMä alan olla aika varma et kasaan itse kalenterin pojalle. Multa vaan puuttuu vielä se kestokalenteri pohja
Jees hani.Ole sitten varovainen, kaupungissa on enemmän autoja kuin maaseudulla
Prismassa on kuvakalentereita, useita erilaisia, oikein nättejä, siis ainakin täällä Hesassa, ja eiköhän kaikissa Prismoissa ole samat valikoimatAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22392436:Mä yritin kanssa etsiskellä joulukalenteria vaan eipä löytynyt....