Hakutulokset

1. C

Onko olemassa yksinäisiä äitejä?

Minä luulen että yksinäisyys on todella monen kotiäidin ongelma. Itse olen alkanut parantamaan ongelmaa käymällä perhekerhoissa ja -kahviloissa.
  2. C

Kumpi on terveellisempää: pannari vai pulla?

Samat raaka-aineethan niissä on mutta eri suhteessa. Veikkaan että pannari, riippuen annoskoosta. Vaikka terveellistä ei ole kumpikaan.
  3. C

Kuinka monta kuukautta olet imettänyt, yhteensä? :)

36 kuukautta, lapsia kolme. Imetys jatkuu vielä.
  4. C

Väinö, Aarno, Eero vai Vilho?

Vilho
  5. C

Miten hitossa joku lihoo 20-30kg raskauden aikana????

Joka raskaudessa tullut painoa 25-30 kg ihan syömällä sitä sun tätä (ja mahdollisimman paljon) ja nukkumalla niin paljon kuin mahdollista. Mitään liikuntaa en ole jaksanut yhdenkään raskauden aikana harrastaa. Söin pahoinvoinnin takia, tylsyyteen, suruihin ja iloihin. Jännä juttu muuten että...
  6. C

Mitä teillä syödään tänään?

Lounaaksi kuopus söi perunaa ja kastiketta, minä söin papusalaattia. Päivällisellä on bataattilantteja, hernepihvejä ja joku kastike + salaattia.
  7. C

Kaupassa nähtyä ja muistutusta kaikille!

Nyt alko tekeen mieli nuudeleita |O
  8. C

*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Mulla on 6 kilon kuula. Kyllä sillä hien saa pintaan mutta tarkoitus on ostaa raskaampi kunhan ranne kestää taas paremmin painoa. Jostain luin suosituksen että naisten kannattaa aloittaa 8 kilon mötikällä mutta meidän salilla naiset aloitti 6 kilon kuulalla.
  9. C

*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Oletko siis tehnyt sen Callanetics ohjelman läpi? Todella kaunis vatsa. Mulla on itsellä ihan sama juttu turpoamisen kanssa. Hiukan on auttanut kun jouduin jättämään viljat toistaiseksi pois. Nauris, lanttu ja kukkakaali turvottaa pahiten ja välilä joku mysteeriaine mitä en ole vielä selvittänyt.

Yhteistyössä