Hakutulokset

1. C

Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

Vuodesta 2004 :O Mieleen on jäänyt mm. joku ketju Horuksen silmän lasten nimistä.
  2. C

Mitäs teette tänään? :)

Oli tarkoitus mennä kaverin luo grillaamaan mutta suunnitelmat muuttui kun poika alkoi aamulla oksentamaan. Kotoillaan ja pyykätään.
  3. C

Oli taas piristävä aamu pitkästä aikaan

Kuulostaa kivalta :) Minä odotan flunssan loppumista että pääsen taas aamulla viideltä lenkille. Sen jälkeen päivä menee paremmin kuin ilman liikuntatuokiota.
  4. C

Lapsesi likaantuneet vaatteet jäävät mummolaan, palauttaako anoppisi ne takaisin likaisina vai pestyinä?

Anoppi varmaan pesisi koska ei nähdä ihan joka viikko / kuukausi. Äitini pesee aina lasten vaatteet jos he ovat yhdenkään yön hoidossa joten taatusti unohtuneetkin kamppeet tulisi koneen kautta. En odota että pesisivät enkä edes toivo sitä kun käyttävät hajustettuja pesuaineita mutta ei siitä...
  5. C

Vain miestäni pyydettiin kummiksi - ihmetyttää...

:O Miksi tuosta pitäisi loukkaantua. Minun lapsista kaikilla on kummeina meidän vanhempien siskoja, ystäviä, serkkuja, veljiä... eikä kertaakaan ole myös puolisoa pyydetty kummiksi, ei ole käynyt edes mielen vieressä.
  6. C

Mitä kummallista sinulle on sanottu neuvolassa?

Kuopuksen 1kk neuvolassa kysyi että mitä vauva syö. Vastasin että on ihan täysimetyksellä niin ihmetteli että vieläkö jaksan imettää. Samaan hengenvetoon ilmoitti että viimeistään 4kk iässä sitten kiinteät kehiin, noin iso poika ei pelkällä tissimaidolla pärjää puolivuotiaaksi. Ja sitä samaa...
  7. C

Mitä teillä syödään tänään? :)

Papu-makaroonipöperöä osalle, minulle ja kuopukselle pottu + jotain, pää lyö nyt vähän tyhjää.
  8. C

Mitäpä teillä muilla iltaruoaksi?

Papupihvejä, keitettyjä pottuja ja salaattia.
  9. C

Täälläkö vain laihoja naisia pidetään kauniina?

Mun mies tykkäsi koskea muhun kun olin luukasa ja silloinki ku olin järkyttävä sotanorsu. Koskee yhä edelleenkin kun olen normaalipainoinen (bmi 21,36) ja oletettavasti koskee silloinki kun bmi tuosta tippuu. Mitä taas kropan kauneuteen tulee niin ihan itse päätän mikä näyttää ja tuntuu...
  10. C

Onko mulla minkä mallinen vartalo, päärynä, omena jne?

Minusta näyttää että olisit H. Days Of V: Vartalotyypit syynissä
  11. C

Minkäikäiselle viet sielä omat eväät juhliin, kylään jne.?

Minä teen myös näin ja etukäteen ilmoitan että en itsekään syö kylässä mitään, lapsi oireilee myös äidinmaidon kautta. Isommille lapsille vein varmaan pari vuotiaaksi ruuan mukana ihan varmuuden vuoksi. Tarjosin sitä jos kyläpaikassa ei tarjottu ruokaa tai oli jotain sellaista mitä lapset...
  12. C

Nothing tastes as good as skinny feels! Pitää muuten paikkansa:)

Onnea loppurutistukseen :flower:
  13. C

Mitä "ryhmää" edustat, jotka helposti leimataan tietynlaisiksi?

- kasvissyöjä - kotiäiti - taaperoimettäjä - lapsia kahden eri miehen kanssa - palstamamma
  14. C

Kotiäidit- vastatkaa rehellisesti seuraavaan...

En veisi hoitoon. Tuossa tilanteessa varmaan mies jäisi kotiin hoitamaan lasta sen jälkeen kun imetys loppuu.
  15. C

Kasvattaako muut "rairuohon" popcornista?

En oo tienny että nuinkin voi tehdä mutta pikainen googletus kertoi että kissanruohoksi moni kylvää. Pitääkin testata :)
  16. C

Mitäs suunnitelmissa tänään?

Kipeänä olevan kuopuksen kanssa kotona kökitään, hän nukkuu päikkäreitä sylissä. Kohta pitäis hakea keskimmäinen lapsi eskarista, pakata lasten kamppeet ja laittaa polenta vuokaan jähmettymään. Olis kiva käydä tänään salilla, saas nähdä jaksanko ku oli niin raskas yö. Illalla telkkarin...
  17. C

Ehdottakkaa kivaa tekemistä illaksi!

Kylpylä?
  18. C

Tiheän imun kausi

Yleensä 2 - 7 päivää. Minun kuopuksella kesti pari viikkoa.

Yhteistyössä