vieras myös
No todella liki liippaa Naapurikunnassa minäAlkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä;25930242:uskaltaisko paljastaa, no se oliskin hauska sattuma jos oltais viel samasta paikasta mä oon piikkiöstä
No todella liki liippaa Naapurikunnassa minäAlkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä;25930242:uskaltaisko paljastaa, no se oliskin hauska sattuma jos oltais viel samasta paikasta mä oon piikkiöstä
niin tai kaarinaahan tämäkin on mut puhun silti piikkiöstä. haluaisitko kenties tutustua muhun paremmin? mä voisin tietty kirjautua nimimerkilläni tänne niin vois sitä kautta olla yhteydessä vai mites tehtäis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös;25930281:No todella liki liippaa Naapurikunnassa minä
Mä olen valitettavasti unohtanut mun salasanat tänne :/Alkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä;25930379:niin tai kaarinaahan tämäkin on mut puhun silti piikkiöstä. haluaisitko kenties tutustua muhun paremmin? mä voisin tietty kirjautua nimimerkilläni tänne niin vois sitä kautta olla yhteydessä vai mites tehtäis?
Oukei. Laitan nimimerkin ylösnyt kirjautuneena munkin täytyy tästä kohta pian lähteä eskarilaista hakemaan mut palaillaan
Misä päin Pohjois-Karjalaa olet?Mä taas Pohjois-Karjalan.
Mä en yhtään ihmettele, että jännittää. Tänä päivänä kun tunnutaan toisesta ihmisestä analysoitavan ihan kaikki. Miten se pukeutuu, miten se pukee lapsensa, missä se asuu, mitä se tekee työkseen, mitä se syö, paljonko se painaa jne. Ja sen analyysin perusteella arvioidaan, onko kelvollista seuraa vai ei. Enää ei voi olla vain oma itsensä vaan on varauduttava joutumaan suurennuslasin alle. Työpaikkahaastattelutkin taitavat olla piece of cake verrattuna ystävystymiseen. Milloin tämä tällaiseksi meni? Ei nimittäin vielä 25 vuotta sitten ollut tällaista.Alkuperäinen kirjoittaja plää;25929643:Häntä varmaan jännitti enemmän kuin sua. Just toi harmittaa tässä "kohtaamisvaikeuksissa", kun kaikkia jännitää ja ollaan epävarmoja, mutta ulospäin annetaan toisenlainen kuva.
ja sitten äitipiireissä (ja muuallakin) tämä "yksinäisyys" tuntuu olevan vähän häpeä, siksi sitä ei edes kehtaa tyrkyttää itseään. Toisilla kun tuntuu olevan tuki- ja ystäväverkot kunnossa, ainakin puheiden mukaan ja koko ajan kiirettä. Ja sitten itsekään ei kehtaa myöntää sitä yksinäisyyttään ja seurankaipuuta, vaan antaa itsekin ymmärtää että kyllä tässä kaikenlaista menoa on. Ja sitten ei taas ihmiset kohtaa. Tuntuu siltä, että jos kehtaa julkisesti tunnustaa yksinäisyytensä, sittenhan vasta ne ihmiset kaikkoavatkin ympäriltä.
Ymmärsiköhän kukaan mitään mun sekavasta sepustuksesta.
Erittäin iso peesi tälle!Tähän itsekin valitettavan monesti törmännyt.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25930919:Mä en yhtään ihmettele, että jännittää. Tänä päivänä kun tunnutaan toisesta ihmisestä analysoitavan ihan kaikki. Miten se pukeutuu, miten se pukee lapsensa, missä se asuu, mitä se tekee työkseen, mitä se syö, paljonko se painaa jne. Ja sen analyysin perusteella arvioidaan, onko kelvollista seuraa vai ei. Enää ei voi olla vain oma itsensä vaan on varauduttava joutumaan suurennuslasin alle. Työpaikkahaastattelutkin taitavat olla piece of cake verrattuna ystävystymiseen. Milloin tämä tällaiseksi meni? Ei nimittäin vielä 25 vuotta sitten ollut tällaista.
Se on jo tosi iso paikka Valtimoon ta vaikkai Polvijärveen verrattuna.Joensuussa.