Hakutulokset

1. E

Sikiön liikkeet 3. raskaudessa? Aiemmissa tuntenut 15+ ja 14+, ja nyt on viikkoja yli 14 mutta ei tunnu vielä!

Mulla neljäs raskaus meneillään ja tunsin liikkeet vasta +20 viikoilla. Muista aiemmin.
  2. E

Tästä ne pottailut taas alkaa :D

Meillä tyttö oli myös silloin vajaa 1,5-vuotiaana sen kesän ilman vaippaa, eikä sitä kaivannut, MUTTA tyttö alkoi ulkona pissiä,kuin poika eli seisaaltaan :D Otti isoveljistä mallia :) Siinä oli hetken aikaa selittämistä ja opettelemista, että miten tytöt pissaavat.
  3. E

Tästä ne pottailut taas alkaa :D

Hieno homma! Itse olin alle vuoden, kun vaipat jäi pois. Meidän kolmoselta sujui myös vaippojen jättäminen pois helposti, vaikka tyttö oli kyllä "jo" 1,5v, mutta silloin jäi pois myös yövaippa, eikä kertaakaan ole vahinkoa sattunut. Meillä ei kukaan lapsista ole ollut "pottalapsi", vaan...
  4. E

Ette kai lähetä joulukorttina kakaroidenne kuvia?

Mulla onkin Claes Ohlsonilta ostettuja halpiskortteja, revi siitä =) Oikeasti, mä en tajua aikuisia, jotka jaksaa joka helvetin vuosi valittaa näistä joulukorteista :headwall: Mulle pääasia on, että joku on muistanut mua joulukortilla, on se kortti sitten lapsikortti, halpiskortti tai...
  5. E

Uskon tuputtaminen?

Mun puolesta ihmiset saa uskoa mihin uskovat, mutta mulle ei tartte uskoaan tuputtaa. Voin keskustella uskonasioista kyllä ja usein se on ihan mielenkiintoistakin, kunhan se pysyy asiallisella linjalla.
  6. E

Muistakaa! Tänään tulee klo 12.00 Elokuva: Rottatouille, Neloselta

Me meinataan katsoa molemmat. Ensin ulkoilua ja sitten leffat :)
  7. E

Nyt olen nähnyt joulukalenteritarjonnan kaupoissa...

Ahaa, just....nää oli ihan tavallisia suklaakalentereita mun mielestä.
  8. E

Nyt olen nähnyt joulukalenteritarjonnan kaupoissa...

....eli ehkä mun näössä ei sittenkään ollut vikaa :laugh:

Yhteistyössä