Ette kai lähetä joulukorttina kakaroidenne kuvia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"lisko"
[QUOTE="vieras";22390127]Minkälaiset ihmiset vetää herneen nenään joulukorteista? Katkerat, yksinäiset? Näin ainakin voisi kuvitella. Mä vastaanotan mielelläni ihan millaisia kortteja vaan, lähetän valmiita. Joskus Tiimarista ostettuja, joskus muualta.

Miten ihmiset jaksaa valittaa joka ikisestä asiasta?[/QUOTE]

Tätä minäkin mietin. Joku ärsyyntyy siitä ,että toinen on lähettänyt kuvan tärkeimmistään? Kyllä ihmiset on kylmiä. Meidän elämä vaan on liian helppoa.

Mie lähetin yks vuos semmoisen kortin pojan isovanhemmille, kummeille ja tädeille, missä poika istuu pulkassa ja yks koiristamme vetää pulkkaa. Tänä vuonna meinasin, et jos vaan lunta tulee tarpeeks, ni otan kuvan, missä koirat istuu reen kyydissä ja poika vetää niitä ja teen siitä joulukortit :D

muoks. niin ja se aiempi kortti oli viel semmonen, et liimasin sen siniselle kartongille ja hopeatussilla koristelin ja kirjoitin tekstit. En halunnut niitä valmiita teetettyjä teettää jossan ifolorilla...

Viimeksi muokattu:
Mulla onkin Claes Ohlsonilta ostettuja halpiskortteja, revi siitä =)

Oikeasti, mä en tajua aikuisia, jotka jaksaa joka helvetin vuosi valittaa näistä joulukorteista :headwall: Mulle pääasia on, että joku on muistanut mua joulukortilla, on se kortti sitten lapsikortti, halpiskortti tai vaikkapa valkoinen A4:nen tai tekstari. Ainakin olen ollut kyseisen henkilön mielessä.

Yhteistyössä