Ette kai lähetä joulukorttina kakaroidenne kuvia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jeps";22390729]Lähetän ihan v-ttuillessanikin kortin, jossa on muksu ja siinä iloinen teksti, iloista joulua toivoo meidän pirkko-petteri (joka muuten sai alkunsa ekasta yrityskierrosta :p )[/QUOTE]

muistakin mainita tämä tärkeä yksityiskohta ! :D

"kahden äiti"
Mä en ole koskaan tajunnut että miksi joulukorttiin tavataan laittaa juuri lasten kuvat? Jos perheen kuulumisia halutaan kortilla kertoa/näyttää, kaunis kuva koko perheestä on paljon parempi idea.

Beep
Vitsi kun tietäis kuka sukulaisista oikeesti on tollanen ap:n kaltainen perseaivo, niin lähettäisin sille tänä vuonna kirjekuoren, jossa olis joku karvanen äijän perse kuvassa. :wave:

Ehkä se perse vielä ulostais ja ulosteessa lukis, no eipä ollu lapsen kuvaa tänä vuonna, onks ny hyvä?

ve-la
Mulla on joitakin lapsellisia ystäviä joita en välimatkan vuoksi näe kovin usein. On ihan kiva saada tuoreita valokuvia heidän lapsistaan, se nyt on yks hailee onko niillä tonttulakki vai ei. Ne vanhemmat kun ei hirveästi vuodessa muutu, ja vanhemmat yleensä näen useammin kuin lapset.

IhanaValo
Ei yleensä tuu lähetettyä ollenkaan kortteja, lähimmille sukulaisille annetaan kortti lahjojen mukana ja voi pakara, ne on mahtaneet olla niitä paheksuttuja Tiimarin köyhäilykortteja. Kylläpä nyt hävettää :xmas:

Mathilde86
:O Minusta on IHANAA saada ystävien ja sukulaisten kuva-joulukortteja! Sukulaiset sekä ystävät ja heidän lapset, ihania kaikki. :) Ystävät on rakkaita mulle joten heidän lapsetkin on rakkaita mulle niinkuin sukulaisetkin! <3 Kuva-kortit on just parhaita itse askarreltujen lisäksi. Toki muutkin kortit on ihania. :) Ja nyt tänä jouluna pääsen itsekin ekaa kertaa laittamaan kuva-kortin lapsestani kun sain vauvan tänä vuonna! :D :)

kyllä
:O Minusta on IHANAA saada ystävien ja sukulaisten kuva-joulukortteja! Sukulaiset sekä ystävät ja heidän lapset, ihania kaikki. :) Ystävät on rakkaita mulle joten heidän lapsetkin on rakkaita mulle niinkuin sukulaisetkin! <3 Kuva-kortit on just parhaita itse askarreltujen lisäksi. Toki muutkin kortit on ihania. :) Ja nyt tänä jouluna pääsen itsekin ekaa kertaa laittamaan kuva-kortin lapsestani kun sain vauvan tänä vuonna! :D :)
Just näin. Sitä paitsi, kun monia sukulaisia tapaa tosi harvoin, on kiva nähdä miten lapset on kasvaneet. Ja ajatushan se on tärkein, eikö?

"tuomas"
[QUOTE="vieras";22390127]Minkälaiset ihmiset vetää herneen nenään joulukorteista? Katkerat, yksinäiset? Näin ainakin voisi kuvitella. Mä vastaanotan mielelläni ihan millaisia kortteja vaan, lähetän valmiita. Joskus Tiimarista ostettuja, joskus muualta.

Miten ihmiset jaksaa valittaa joka ikisestä asiasta?[/QUOTE]

No eiköhän selitys löydy tosta aloituksesta, aika provosoivia sanoja ja muuta pientä siinä on.
Uskon, että ap on 14,5 vee. Ja sillä on kikkeli.

Vaikka olen ihan sitä mieltä itsekin, että ne valokuvat ei aina niin hyvä idea ole, jokaisessa tapauksessa siis.

"vieras"
Mulle kelpaa kaikki kortit. Yks mikä olis hauska joskus saada postis olis, edellis joulun ostoslistasta tehty joulukortti. Graavilohi ........................... 1 á 6.70€ .

Tylsiä ne on munkin mielestä nuo "muksut tonttulakeissa"-kortit. Ei jaksa noita ystäviä jotka tyrkyttää omia lapsiaan joka tuutista. Joo tiedetään että pitävät omia kullannuppujaan ihan ylivertaisina ja sulosina jakaikkee muuta. Mutta oon niin täynnä välillä äitejä kun luulee että ne niitten muksut jaksaa yhtä lailla kiinnostaa muitakin. Joka tuutista sullotaan niitä muksun kuvia. Oi katsokaa nyt kaikki miten ihana meidän ville-petteri on!!!

Ennemmin niitä lasten askarteluita

Oliskohan sellanen kuvaton kortti jees????
Voisi olla. tai sitten laittaa vaan kuoreen sopivaksi katsomansa summan rahaa. Sillä saaja voi sitten itse käydä ostamassa sellaisen kortin joka miellyttää omaa silmää tai vaihtoehtoisesti hankkia askartelutarvikkeita joista väsää oman maun mukaisen kortin. Tai vaikka käyttää oman lapsensa kuvaa kortissa, se kun on kuitenkin läheisempi ja rakkaampi kuin se "kortin" lähettäjän lapsi eli ihan perus tonttulakki-kuvakin voi saada ihan omanlaistaan tunnetta.

Loppupelissä kaikki tyytyväisiä, kortin lähettäjien ei tarvi miettiä korttien aiheita sen enempää ja jokainen saa juuri sellaisen kortin minkä itse haluaa. =)

lololo
Voisi olla. tai sitten laittaa vaan kuoreen sopivaksi katsomansa summan rahaa. Sillä saaja voi sitten itse käydä ostamassa sellaisen kortin joka miellyttää omaa silmää tai vaihtoehtoisesti hankkia askartelutarvikkeita joista väsää oman maun mukaisen kortin. Tai vaikka käyttää oman lapsensa kuvaa kortissa, se kun on kuitenkin läheisempi ja rakkaampi kuin se "kortin" lähettäjän lapsi eli ihan perus tonttulakki-kuvakin voi saada ihan omanlaistaan tunnetta.

Loppupelissä kaikki tyytyväisiä, kortin lähettäjien ei tarvi miettiä korttien aiheita sen enempää ja jokainen saa juuri sellaisen kortin minkä itse haluaa. =)

:) :)

"mii"
En ole lukenut muuta kuin otsikon. Mutta tässä yksi päivä kaverini kanssa mietittiin, että lähettäisikö sitä ihan oman "piparin" kuvan tonttulakki päässä. Voisi perheen miespuolisetkin kiinnostua kuvasta :DD

Ihan jouluinenhan se olisi... pipari ja tonttulakki! Ken uskaltaa? meillä on tapana askarrella kortit, joten en tänä vuonnakaan mitään kuvia lähetä.

[QUOTE="tuomas";22391358]ni-i kaikki piparista tykkää...ja mikä parasta, sen voi kuorruttaa sillä tahmaisella valkealla koristeella, niin tulee nätti vielä[/QUOTE]

Tähänhän saa kätevästi kulumaan sitä laatuaikaakin!

30 korttia
[QUOTE="vieras";22390834]No siis tietty jokavuosi laitan 30 Tiimarin korttia.[/QUOTE]

Sama täällä lukumäärää myöten :) Mitä vikaa on Tiimarin korteissa? Minusta ne ovat nättejä, vaikka eivät toki välttämättä yhtä hienoja kuin jotkut 3-5 € hintaiset kortit. (Sellaisen olen yleensä lähettänyt kummitytölleni). En kuitenkaan halua käyttää pelkkiin kortteihin 60-150 € rahaa....

Minusta ne tiimarin kortit ovat usein todella kauniita ja erittäin mielelläni lähetän niitä. Ei ole varaa laittaa useita euroja kortteihin ja omat tekemät olisivat niin rumia, että vastaanottajat kauhistuisivat vain niistä.

Yhteistyössä