Ette kai lähetä joulukorttina kakaroidenne kuvia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
:P
Mä ajattelin olla vielä mauttomampi ja lähettää muksujen (molemmat alle 3v.) tekemät kortit :p Saa värittää jonkun joulupukin kuvan mikä liimataan kartongille ja lähetetään hyvän joulun toivotuksena. Nää tosin menee vain lähimmille, muille ostetaan varmaan.

En lähetä lasten tai muunkaan perheen kuvaa joulukorttina. Tiimarin kortteja oon lähettäny, vähän nolona kylläkin. Me lähetetään sellainen 60 korttia niin niihin menee aika paljon rahaa. Ja joo, joka vuosi yritetään vähentää ja vähennetäänkin, mutta aina on tullut uusia ihmisiä joita haluaa jouluna muistaa.

"vieras"
Mulle on ihan sama millasia kortteja postilaatikosta tipahtaa, kunhan niitä vaan tipahtais koko joulukuun joka päivä :) Se vasta kamalaa ois, jos ei tulis edes sitä halpaa tiimarin korttia! Sitten ois paikallaan katsoa peiliin!

Ite teen yleensä suurimman osan korteista ja siksi mua vähän ärsyttää sellaiset ite tehdyt, joista näkee, että ei ole nähty vaivaa. Liimattu vaan se valmis hyvää joulua tarra eikä sitten paljon muuta. Lasten ite tekemätkin on parempia.

"vieras"
Siis mä en vaan voi ymmärtää, miten ihmiset kiukuttelee joulukorteista? Siis JOULUKORTEISTA, joilla hyvää hyvyyttään halutaan muistaa toisia ja levittää hyvää mieltä. En muutenkaan tajua, mitä ihmeen väliä sillä on, millainen joulukortti on, eikö niissä nimenomaan ajatus ole tärkein? Semuistaminen? Eihän niitä ole mikään pakko laittaa esille tai säilyttää, jos eivät satu olemaan oman maun mukaisia.

Lasten kuvista olisi tarkoitus jotain väsätä jos jaksan. Jos en niin jätetää kortit väliin niin kuin taidettiin tehdä viimevuonnakin. En itsekään ymmärrä tuota korttivouhotusta. kullakin on oma makunsa ja yhtä miellyttää yksi kortti samoin kuin toista toinen. Vaikkei se Lahtisten lähettämä kortti oisi juuri sitä mistä tykkää niin ei kai siitä sentään tarvi ärsyyntyä. Voihan sen vaan todeta että kiva kun muistivat ja sujauttaa samantien roskiin. Tuskin se Lahtisten muksu nyt niin kamalan näköinen on että kortista ihan traumoja jää?

"vieras"
Mitä sitten vaikka lähettäis lasten kuvilla olevia kortteja? jotku lähettävät kissojen tai koirien kuvia, kukin taplaa tyylillään, jotku ei ehkä tykkää lasten kuvista mutta joku myöskään ei välttämättä tykkää jostain eläimestä tonttulakki päässä.

"juup"
Juu ehdottomasti. Nyt jo tämän joulun aihetta päässäni suunnittelen. Ennen lapsia kuvasin hevosiani ja koiriani. Niitä on myös ihana saada. Hauskin taisi olla viime jouluna tätistäni ja hänen miehestä tonttulakit päässä.

"Lissu"
[QUOTE="vieras";22390127]Minkälaiset ihmiset vetää herneen nenään joulukorteista? Katkerat, yksinäiset? Näin ainakin voisi kuvitella. Mä vastaanotan mielelläni ihan millaisia kortteja vaan, lähetän valmiita. Joskus Tiimarista ostettuja, joskus muualta.

Miten ihmiset jaksaa valittaa joka ikisestä asiasta?[/QUOTE]

Samoilla linjoilla. :D Jos mä en jostain kortista jostain syystä tykkäisi (tosin en nyt keksi mikä kortti voisi olla niin kerta kaikkisen kamala) niin nakkaisin sen roskiin ja unohtaisin, enkä hepuloisi asiasta jo 2 kk etukäteen. :D

no en
[QUOTE="vieras";22389978]Tai Tiimarin köyhälistö kortteja?[/QUOTE]

mä kuvaan tuon meidän naapurin pariskunnan ja laitan niitten kuvan joulukorttiin :D ja just sulle lähetän sen ekana. ja on muuten tosi kiukkunen pariskunta.. pukkikin pelkäis.

"jeps"
Lähetän ihan v-ttuillessanikin kortin, jossa on muksu ja siinä iloinen teksti, iloista joulua toivoo meidän pirkko-petteri (joka muuten sai alkunsa ekasta yrityskierrosta :p )

"vieras"
[QUOTE="Lissu";22390703]Samoilla linjoilla. :D Jos mä en jostain kortista jostain syystä tykkäisi (tosin en nyt keksi mikä kortti voisi olla niin kerta kaikkisen kamala) niin nakkaisin sen roskiin ja unohtaisin, enkä hepuloisi asiasta jo 2 kk etukäteen. :D[/QUOTE]
Joo, hieman skitson kuvan antaa kyllä ihmisestä moinen mesoaminen tällaisesta aiheesta. Siis JOULUKORTEISTA, come on! :D

Yhteistyössä