Just näin. Sitä paitsi, kun monia sukulaisia tapaa tosi harvoin, on kiva nähdä miten lapset on kasvaneet. Ja ajatushan se on tärkein, eikö?:O Minusta on IHANAA saada ystävien ja sukulaisten kuva-joulukortteja! Sukulaiset sekä ystävät ja heidän lapset, ihania kaikki. Ystävät on rakkaita mulle joten heidän lapsetkin on rakkaita mulle niinkuin sukulaisetkin! <3 Kuva-kortit on just parhaita itse askarreltujen lisäksi. Toki muutkin kortit on ihania. Ja nyt tänä jouluna pääsen itsekin ekaa kertaa laittamaan kuva-kortin lapsestani kun sain vauvan tänä vuonna!
peesiAlkuperäinen kirjoittaja takansytykettä;22390169:no voi v****u, miten sun tekemät räpellykset on parempaa kun jonkun lapsen kuvat???
Voisi olla. tai sitten laittaa vaan kuoreen sopivaksi katsomansa summan rahaa. Sillä saaja voi sitten itse käydä ostamassa sellaisen kortin joka miellyttää omaa silmää tai vaihtoehtoisesti hankkia askartelutarvikkeita joista väsää oman maun mukaisen kortin. Tai vaikka käyttää oman lapsensa kuvaa kortissa, se kun on kuitenkin läheisempi ja rakkaampi kuin se "kortin" lähettäjän lapsi eli ihan perus tonttulakki-kuvakin voi saada ihan omanlaistaan tunnetta.Oliskohan sellanen kuvaton kortti jees????
Voisi olla. tai sitten laittaa vaan kuoreen sopivaksi katsomansa summan rahaa. Sillä saaja voi sitten itse käydä ostamassa sellaisen kortin joka miellyttää omaa silmää tai vaihtoehtoisesti hankkia askartelutarvikkeita joista väsää oman maun mukaisen kortin. Tai vaikka käyttää oman lapsensa kuvaa kortissa, se kun on kuitenkin läheisempi ja rakkaampi kuin se "kortin" lähettäjän lapsi eli ihan perus tonttulakki-kuvakin voi saada ihan omanlaistaan tunnetta.
Loppupelissä kaikki tyytyväisiä, kortin lähettäjien ei tarvi miettiä korttien aiheita sen enempää ja jokainen saa juuri sellaisen kortin minkä itse haluaa. =)
Mut mä lähetänkin naapurin Peran kuvan. Sihtaan silleen et kiljupänikkä tulee mukaan kuvaanMä lähetän yleensä oman kuvan :xmas: