"Vieras"
mitä olette mieltä ihmisistä, jotka ihan selkeesti tuputtaa uskoaan? Tyyliin "Jos et usko joudut Helvettiin" ym pelottelua. usko ok, mutta tarviiko sitä tuputtaa.
TV7 on helpompi vältellä kuin näitä perusYleä ja MTVKolmosta. Että senpuoleen rinnastuksesi ontuu. Varsinkin kun Yle on lupamaksukanava.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22391186:Olen samaa mieltä. Jos joku haluaa kirkkohäät, eläkööt sitten muutoinkin kuten Raamattu opettaa. Useimmat tuntemani kristityt eivät sitäkään tee. Mutta eipä niitä homotsemppivideoita ole mikään pakko katsoa, en mäkään katso mitään TV7:ää...vai mikä se uskisten kanava olikaan?
Tuossa asenteessa olis monella oppimisen varaa.Uskon itse, mutta jopa minua ärsyttää uskon tuputtajat. Kerron kyllä itsekin kysyttäessä, mutta en lähde tuputtamaan uskoani jokaiselle vastaantulijalle. En itsekään tykkäisi, jos mulle tultaisiin tuputtamaan jotakin, mikä ei kiinnosta.
TottaTuossa asenteessa olis monella oppimisen varaa.
Alan nauramaan ja kysyn että onko siellä löylypuolella saatavilla makkaraa, sinappia ja bisseä?mitä olette mieltä ihmisistä, jotka ihan selkeesti tuputtaa uskoaan? Tyyliin "Jos et usko joudut Helvettiin" ym pelottelua. usko ok, mutta tarviiko sitä tuputtaa.
Täytyykin seuraavaksi kysyä tätä samaa kun uhkaillaan helvettiin joutumisellaAlan nauramaan ja kysyn että onko siellä löylypuolella saatavilla makkaraa, sinappia ja bisseä?