Uskon tuputtaminen?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mä luulen, että nuo "tuputtajat" eivät itse välttämättä aina koe asiaa samalla tavalla kuin ne, joille jotain asiaa (nyt näitä uskon-) ollaan tuputtamassa. Varmaankin suurin osa uskon sanan "tuputtajista" kokee tekevänsä hyvää työtä, eikä ajattele sitä huonoja juttuna - tietenkään. Tosin varmasti heistä moni on tietoisia jo valmiiksi, ettei heidän asialleen aina löydy kuulijoita. Musta mitään asiaa ei saisi tuputtaa, mutta voihan asioista aina jutella ja kertoa omista näkemyksistään. Mutta tosiaan on asia erikseen, et miten sen sitten tekee.

"äiti 44v"
Mitäs tykkäätte tämän homomyönteisyyden tuputtamisesta joka paikassa?

Kyllähän ihminen saa olla niin homokielteinen kuin lystää, ei niitä homotsemppivideoita tarvitse telkassa pyörittää ja joka paikassa olla suitsuttamassa homojen ihmisoikeuksia!? Ikäänkuin joku kirkkovihkiminen ylipäätänsä olisi mikään ihmisoikeus.

Keittiönoita
[QUOTE="äiti 44v";22391149]Mitäs tykkäätte tämän homomyönteisyyden tuputtamisesta joka paikassa?

Kyllähän ihminen saa olla niin homokielteinen kuin lystää, ei niitä homotsemppivideoita tarvitse telkassa pyörittää ja joka paikassa olla suitsuttamassa homojen ihmisoikeuksia!? Ikäänkuin joku kirkkovihkiminen ylipäätänsä olisi mikään ihmisoikeus.[/QUOTE]
Olen samaa mieltä. Jos joku haluaa kirkkohäät, eläkööt sitten muutoinkin kuten Raamattu opettaa. Useimmat tuntemani kristityt eivät sitäkään tee. Mutta eipä niitä homotsemppivideoita ole mikään pakko katsoa, en mäkään katso mitään TV7:ää...vai mikä se uskisten kanava olikaan?

"äiti 44v"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22391186:
Olen samaa mieltä. Jos joku haluaa kirkkohäät, eläkööt sitten muutoinkin kuten Raamattu opettaa. Useimmat tuntemani kristityt eivät sitäkään tee. Mutta eipä niitä homotsemppivideoita ole mikään pakko katsoa, en mäkään katso mitään TV7:ää...vai mikä se uskisten kanava olikaan?
TV7 on helpompi vältellä kuin näitä perusYleä ja MTVKolmosta. Että senpuoleen rinnastuksesi ontuu. Varsinkin kun Yle on lupamaksukanava.

Ja totta puhut. Homppeleita ei pidä vihkiä ja eronneidenkin vihkiminen on lopetettava. Kiva että ollaan samaa mieltä :)

Keittiönoita
[QUOTE="äiti 44v";22391200]TV7 on helpompi vältellä kuin näitä perusYleä ja MTVKolmosta. Että senpuoleen rinnastuksesi ontuu. Varsinkin kun Yle on lupamaksukanava.

Ja totta puhut. Homppeleita ei pidä vihkiä ja eronneidenkin vihkiminen on lopetettava. Kiva että ollaan samaa mieltä :)[/QUOTE]
Mä olen onnistunut välttelemään ne homotsemppivideotkin. Ehkä kannattaa pitää se telkkari kiinni ja vaan laittaa tallenteelle menemään ne ohjelmat, mitä oikeasti haluaa katsoa. Osan voi myös katsoa netistä, jos digiboksista virittimet loppuu. Näin mä teen enkä ole törmännyt sen paremmin homotsemppivideoihin kuin uskistsemppivideoihinkaan :)

"Tiia"
[QUOTE="äiti 44v";22391200]TV7 on helpompi vältellä kuin näitä perusYleä ja MTVKolmosta. Että senpuoleen rinnastuksesi ontuu. Varsinkin kun Yle on lupamaksukanava.

Ja totta puhut. Homppeleita ei pidä vihkiä ja eronneidenkin vihkiminen on lopetettava. Kiva että ollaan samaa mieltä :)[/QUOTE]

Miekin olen samaa mieltä. :) Sä kirjoitat asiaa "äiti 44"!

"Vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22391149]Mitäs tykkäätte tämän homomyönteisyyden tuputtamisesta joka paikassa?

Kyllähän ihminen saa olla niin homokielteinen kuin lystää, ei niitä homotsemppivideoita tarvitse telkassa pyörittää ja joka paikassa olla suitsuttamassa homojen ihmisoikeuksia!? Ikäänkuin joku kirkkovihkiminen ylipäätänsä olisi mikään ihmisoikeus.[/QUOTE]

No musta tuo homojen vihkiminen kirkossa ei kyllä myöskään ole verrattavissa sellaisiin perus ihmisoikeuksiin mitä nyt yleensäkin on. Ja musta on jotenkin omituista, että homoista kohistaan niin paljon. Siis mitä väliä sillä on, onko joku homo vai hetero? Ei kai heterotkaan toitota jatkuvasti että "HEI OLEN HETERO!" Mutta tuntuu sen sijaan että homoseksuaalit tekevät näin. Mä en pidä homoseksuaalisuutta "oikeana", mutta kyllä voin tulla toimeen homoseksuaalin kanssa tai olla hänen ystävänsä.

"Vieras"

Sanon tähän väliin, että eipä sitä tv-lupaakaan kaikki maksa.

"vieras"
En oo noteerannut niitä puheita. Olen antanut vaan puhua, mut samalla olen ajatellut päässäni ihan muuta. Nykyään fanaattisetkin uskovaiset on lopettaneet tuon käännytystyön. Kuulun sukuun jossa on paljon uskovaisia ja monen eri liikkeen kannattajia. Joten olen jotenkin kasvanut tässä ympäristössä niin ei mua tommoset höpöttelyt hetkauta. Oma mummoni on esim. yksi kristinuskon alaliikkeen jäsen.

Uskon itse, mutta jopa minua ärsyttää uskon tuputtajat. Kerron kyllä itsekin kysyttäessä, mutta en lähde tuputtamaan uskoani jokaiselle vastaantulijalle. En itsekään tykkäisi, jos mulle tultaisiin tuputtamaan jotakin, mikä ei kiinnosta.

Uskossa
Mä hyväksyn homot täysin, enkä pidä itteäni parempana tai normaalimpana. Ihmiset on aina olleet erilaisia, jokainen on erilainen kuin muut. Harva homo tuputtaa mitään, ette taida tuntea homoja oikeasti.

Mun puolesta ihmiset saa uskoa mihin uskovat, mutta mulle ei tartte uskoaan tuputtaa. Voin keskustella uskonasioista kyllä ja usein se on ihan mielenkiintoistakin, kunhan se pysyy asiallisella linjalla.

Yhteistyössä