Hakutulokset

1. E

Meillä jo uus vuos täällä näköjään:/

Ahaa. No, oma mielipide on, että tietokoneet ei oo lasten leluja. Meillä saa 6v silloin tällöin tehdä Nalle Puhin eskaritehtäviä tietokoneella, mutta muuten hänellä/heillä ei ole vielä asiaa koneelle.
  2. E

Pk-ruoat täysin ala-arvoisia

Mä taas olen positiivisesti yllättynyt, miten terveellistä ja vaihtelevaa kouluruokaa täällä Espoossa on. Eskarilainen tykkää kovasti.
  3. E

Mitä tämä nyt on (raskaana vkolla 30+)?

Näkyykö se nlan pissatestissä? Ikinä ollut, niin en tiedä :ashamed:
  4. E

Mulla ottaa aika mojovasti alamahaan (vasemmalle puolen varsinkin) silloin tällöin.
  5. E

Pepin siskolle/veljelle nimi?

Taavi Nuutti Pyry Pilvi Tinja Mette
  6. E

Mitä suunnitelmia viikonlopuksi?

Kolmen lapsen (6v, 4v ja vajaa 3v) ja ison mahan kanssa kotosalla, mies koulullaan printtaamassa yhtä hommaansa. Ulkoiltiin jo ja kohta alkaa se Muurahaiset-leffa, että sitä kattellaan, syödään Viennettaa ja otetaan lunkisti.
  7. E

Miksi ne piti sitten näyttää? Meillä joululahjat tms piilotetaan vaikka mihin, mutta ei niitä lapsille näytetä edes vahingossa. Millainenkohan tuo tietokone on? Onko se samanlainen,kuin esim. Muumi-läppäri, jolla voi harjoitella kirjaimia yms?
  8. E

Miten vanhat lapset teillä on?
  9. E

karjalanpaisti. miten te sen teette?

Kermasta en ole minäkään kuullut, mutta porkkana- ja sipulilohkoja on ollut jokaisessa karjalanpaistissa, mitä olen syönyt. Kai tästäkin ohjeesta on monta versiota :) Toisaalta voisi kuvitella, että ennen vanhaan pataa olisi "jatkettu" halvoilla/itseviljelemillä sipulilla ja porkkanalla...
  10. E

karjalanpaisti. miten te sen teette?

Valurautapadassa (ihan ehdoton mun mielestä) ruskistan lihan, lisään sipulia lohkoina, porkkanaa (joskus lanttua), maustepippureita, suolaa ja vettä ja uunissa annan hautua tunteja (4-7h).
  11. E

Ok. Pitää tutkailla tilannetta. Mulla ei ole yhdessäkään raskaudessa ollut mitään vaivoja, kipuja tms, joten siksi tämä tuntuu oudolta. Supistuksiakaan ei ole ollut minkäänmoisia ennen synnytyksien käynnistymistä.
  12. E

En oo lääkettä ottanut,mutta tuntuu levossakin.
  13. E

Mikä tää on?:ashamed:
  14. E

Aamusta asti alavatsa ja -selkä "särkenyt". Vauva liikkuu hyvin. Neljäs raskaus meneillään ja tuntuu hölmöltä kysellä, mutta mulla ei ikinä ole ollut tällaista tunnetta, paitsi rv 41+5 kolmosta odottaessa, joka sitten tupsahti maailmaan seuraavana päivänä. Emmä tiiä, onko nää supistuksia...
  15. E

Itku vaan tulee...

:hug::hug::heart::hug: Mä menetin rakkaan vaarini tiistaina 77 vuoden iässä :'( En voi vieläkään käsittää asiaa. Vaari oli tosi tärkeä mulle, vietin tosi paljon aikaa heillä pienenä ja edelleen kävin joka kerta heillä, kun kotipuolessa oli ja tekstailtiin ja soiteltiin melkeinpä päivittäin...
  16. E

G: Oletko katsonut salaa puolisosi kännykän tietoja / sähköpostia?

En ole. Ei ole ollut tarvetta moiseen....tai no, kerran katsoin sähköpostin,kun mies oli jättänyt sen auki koneelle, mutta eipä siellä mitään muuta ollut,kuin jtn proffan viestejä liittyen koulutöihin...mälsää siis :whistle:
  17. E

miehelleni soittelee nainen

Osittain samaa mieltä.
  18. E

Ketä/keitä te muistelette näin pyhäinpäivänä?

Kultainen vaarini nukkui äkillisesti pois tiistaina, joten hän on koko ajan mielessäni :'(:heart: Muistelen myös 20 vuotta sitten kuollutta, ihanaakin ihanampaa isoisoäitiäni.
  19. E

Lastensuojeluilmoitus?

Mistä sinä alakerran mummona tiedät, miten kykenevä kyseinen äiti on krapulassa hoitamaan lapsiaan saati että onko hänellä edes krapulaa? Eri asia,jos äiti on humalassa lasten tullessa kotiin. Tuskin minäkään esim. kipeänä olen kamalan kykenevä lapsiani hoitamaan, mutta pakko se vaan on.
  20. E

Itse tehdyt karkit!

Mä ajattelin tehdä ihan tryffeleitä, jotka maustan rommilla tms ja sitten valkosuklaamurokarkkeja ja kovan pähkinälevyn :p

Yhteistyössä