G: Oletko katsonut salaa puolisosi kännykän tietoja / sähköpostia?

En ole. Ei ole ollut tarvetta moiseen....tai no, kerran katsoin sähköpostin,kun mies oli jättänyt sen auki koneelle, mutta eipä siellä mitään muuta ollut,kuin jtn proffan viestejä liittyen koulutöihin...mälsää siis :whistle:

en yhdessä olon aikana ( 13 v oltiin yhdessä ),mutta eron jälkeen miehen kamoja pakatessa oli ihan pakko :D ei tosin löytyny mitään jännää..enkä nykyisen suhteen aikana ole kokenut tarpeelliseksi..mulla naisen vaisto kyl pelaa,et jos ois aihetta epäillä jotain,niin siinä tapauksessa ehkä tutkisin kännykän,kun s-postin salasanaa en tiedä,enkä haluakaan tietää

ei mitää salattavaa
no ei ole tarvista, mutta tottakai voisin kattoa jos haluaisin olemmehan sentään puolisoita toisillemme ja ei mikää ole niin salasta etteikö toinen tietäisi..

Vastaanpa itsekin tähän. Meidän seurustelun alkuaikoina katsoin kännykkää pari kertaa. Hävettää myöntää tuo. Edellinen suhteeni päättyi siihen, että miehellä oli ollut suhde ½vuotta exänsä kanssa. Eli meni aikaa, ennenkuin opin luottamaan uuteen mieheen. :(
Onneksi tuosta jo kauan aikaa, eikä vuosiin ole ollut tarvetta tuohon. Meillä ei kummallakaan ole toisiltamme mitään salattavaa. Siitä kertoo se, että molemmilla on aina omilla koneillaan auki sähköpostit, facet ym. Kuitenkaan ei kummankaan tarvitse mennä toisen juttuja lukemaan.

Olen,kun aloin epäileen,että mies alkanut jälleen käyttää päihteitä,kun ihmiset elämässä muuttui ym. ja urkkiminen vahvisti epäilyni todeksi,ja jonkun ajan päästä sai mies sai lähteä...Nyt elää tosi päihdehuuruista elämää. Mutta,silloinkun tulee lapsen luokse o aina kiunnossa. Nytkin lapsen kanssa yötä mummmulassa. Ei saa olla kotonaan lapsen kanssa.

meillä
ei ole tarvetta tehdä salassa mitään. Monesti mies sanoo, että luetko sen tekstarin, kun en nyt ennätä. Sähköpostit on saman napin alla koneella, mut en mä sen posteja lue.... En ymmärrä suhteitä, joissa tällaisia pidetään jotenkin salassa. Ei tartte, kun ei ole salattavaa.

tämmöistä
En ole katsonut salaa. Mutta sitten kun mies alkoi salata minun seurassani tulleita viestejään, otin puheeksi sen, miksi hän niin tekee, ja millaisia epäilyksiä se luonnollisesti herättää. Jos mies ei pysty minulle kertomaan kenen kanssa on tekemisissä, eikä kertomaan suurinpiirtein mitä asiat koskevat, ei ole minun arvoiseni. Avoimuus kunniaan.

Yhteistyössä