Hakutulokset

1. T

Ainainen kompastuskivi laihdutuksessa..

Mulle on alkoholi :( En siis ole mikään alkkis, mut viikonloppuna ja joskus viikolla on kiva juoda muutama olut tai siideri iltaisin kun muksut nukkuu. Light-versioita olen kummistakin käyttänyt,mut siltikin tulee morkkis kun laihiksen aikana juo niitä. Muita? :ashamed:
  2. T

ÄIDILLE EHDOLLISTA HEITTELEJÄTÖSTÄ!!!

Taidan tietää kyseisen äidin :/
  3. T

Kuinka usein pumppaatte pakkaseen?

Hei, kuinka usein ja millaisia määriä pumppailette pakkaseen maitoa varalle jos haluatte esim. Itse käydä välillä ilman vauvaa jossakin? Meillä nyt vauva 3vkoa enkä yhtään tiedä kuinka usein kannattaisi pakkaseen jotain pumpata.
  4. T

kurkatkaapa fjongan profiliin

Sepä on tämä sama "hauskuus" ollut siellä jo iät ja ajat. \|O
  5. T

Mitä tehdään eka neuvola kerralla?

Pitääkö aamupissa viiä?
  6. T

Nouseeko ruumiinlämpö aina jos on raskaana?

riippuu mikä on normaali ruumiinlämpö eli mulla aamulla mitattuna norm on 35.8 mut ku tulin raskaaksi niin aamulämpö olikin 36.3 normaali iltalämpö oli ennen raskautta 36.3 mutta raskauden aikana 36.8 eli ½ astetta nousi lämpö alkuraskaudessa =)
  7. T

3-vuotias kakkaa vielä vaippaan, siis tosi outoa

\ MInusta tämä, että 8kk ikäistä istutetaan pöntöllä tai potalla on ihan hullua. Surullista itseasiassa. Ei se lapsi sen nopeammin opi kuivaksi. Kuivaksi oppiminen on korvien välissä, kun lapsi on valmis jättämään vaipat, niin sitten se vasta onnistuu. Toki on sitten vanhemman vika, jos ei...
  8. T

Mitä teidän kutosluokkalaiset laittaa päälleen kevätjuhliin?

Siis millaiset vaatteet koulun kevätjuhlaan?
  9. T

äidit itä-suomesta

Mikkeli kuittaa :)
  10. T

olenko ainut epämuodostunut?

Minulla on vasemmassa kädessä nimetön ja keskisormi kasvanut yhteen melkein ekaan niveleen saakka :o . Helppo pitää vihkisormusta :headwall:
  11. T

puhtaudesta

Siinä 2 vuoden iässä voi VAROVASTI vetää esinahkaa taaksepäin, ei siis lähellekään kokonaan, ja suihkauttaa. Reagointi voi olla sellainen, että vähän kirvelee tms. Vaarana on, että jos vetää liian taakse, niin voi jäädä jumiin eikä ilman lääkäriä saa takaisin paikalleen, joten ihan vähän vain...
  12. T

puhtaudesta

Siinä 2 vuoden iässä voi VAROVASTI vetää esinahkaa taaksepäin, ei siis lähellekään kokonaan, ja suihkauttaa. Reagointi voi olla sellainen, että vähän kirvelee tms. Vaarana on, että jos vetää liian taakse, niin voi jäädä jumiin eikä ilman lääkäriä saa takaisin paikalleen, joten ihan vähän vain...
  13. T

mitä vaatteita kun luvattu 20 astetta?

Noissa asteissa meillä ollaan shortseissa ja T-paidassa. :) Yli vuoden ikäiselle voi pukea samoin kuin mitä itsekin laittaisi. Enkä itse kestäisi olla sukkiksissa tai pitkähihaisissa, huih! Ääreisverenkierto toimii ja ei ole mitään syytä ylipukea. Tämän vahvistuksen sain oikein...
  14. T

Tupakastako aina keuhkosyöpä/keuhkoahtaumatauti?

äiti poltti 40v ja nyt ollut polttamatta 3 vuotta ja täytyy sanoa että ei ole elämä helpottunut yhtään.vieläkin kärsii hengitysvaikeuksista ja veriysköksistä
  15. T

Kotiäidin oikeus sairaslomaan

Me kysyttiin sitä kunnalta, kun olin sairas. Meille naurettiin suorastaan vastaukseksi. No, konttasin sitte kotona lasten kanssa ja välillä vain makasin lattialla ja koitin pysyä hereillä. Seiniä pitkin haahuilin keittiöön laittamaan lapsille valmisruokaa lautasille. Mies oli töissä ja...
  16. T

3-vuotias kakkaa vielä vaippaan, siis tosi outoa

Musta kanssa se kuivaksioppiminen riippuu paljon vanhempien viitseliäisyydestä...ei toki välttämättä kaikkien, kuten keskustelussa on sanottukin, mutta varmaan aika monien. En oikein ymmärrä, miksi sitä potalle opettelua pitää lykätä niin pitkälle. Meillä 8 kk tyttö tekee suurimman osan kakoista...
  17. T

Tupakastako aina keuhkosyöpä/keuhkoahtaumatauti?

Keuhkosyövistä 90% tulee tupakoitsijoille. Loput 10% sitten ovat olleet polttamatta tai sitten ovat joutuneet elään tupakansavussa. Keuhkoahtaumatauti on todella harvinainen ei-tupakoitsijoilla.
  18. T

Taidan olla huono äiti..:(

\ Toi tummennettu juttu mun mielestä vaikeinta onkin! Kyllä nää kotihommat menee, mutta kun talo hiljenee niin silloin sitä kaipais jotain jonka kainaloon käpertyä ja että sais vaihtaa edes muutaman sanan ennen nukahtamista. Meillä miehellä alkoi tuo koulutus jo huhtikuun puolessa välissä :/...

Yhteistyössä