Tiiäkkö toi oli jotenki ihanan kuulonen. Toi keskisormi siis. Vaik eihän siinä mitään hauskaa tai tollai ole, mutta mä oon taas siinä mielentilassa, et otan kaikki asiat ihan omituisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:20 Emilyn kirjoitti:Eri pari rintojen lisäksi vasen keskisormi mutkalla, sitä ei tosin huomaa äkkisältään katsottuna.
Järkytys . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Mä en osaa, millä teit tuon? mulla vaan photoshop. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:\Järkytys . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Ja vielä molemmat puolet :ashamed: :ashamed:
Olen kyllä ihan tyytyväinen tämän jälkeen tähän naamaan :ashamed:
Toi on joku mikä lie paint shop pro...Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:34 Ziinah kirjoitti:\Mä en osaa, millä teit tuon? mulla vaan photoshop. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:\Järkytys . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:22 Emmaliina kirjoitti:\Tiiäkkö toi oli jotenki ihanan kuulonen. Toi keskisormi siis. Vaik eihän siinä mitään hauskaa tai tollai ole, mutta mä oon taas siinä mielentilassa, et otan kaikki asiat ihan omituisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:20 Emilyn kirjoitti:Eri pari rintojen lisäksi vasen keskisormi mutkalla, sitä ei tosin huomaa äkkisältään katsottuna.
Ja mulla itelläni muuten kääntää molemmat keskisormet jotenki vähän ulospäin..Siis sormi itessään on suora,mut sitte kynsi on kyljellään eli sormen pää on vinossa..Näin sekavasti sanottuna..
lähetähän se kuva tänne.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:\Järkytys . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
No, en tasan lähetä . Kyllä se on ihan mun omaksi huvitukseksi tarkotettuAlkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:53 pliis kirjoitti:\lähetähän se kuva tänne.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:\Järkytys . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Tosta mä olen vaan kateellinen...ne on ehkä turhimmat karvat mitä ihmisellä on!Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:51 vieras kirjoitti:Ei ainuttakaan kainalokarvaa ole ollut ikinä =) ei siis kasva!
Mulla on ihan sama juttu. Olen luullut, että se olis kengistä aiheutuva juttu, mutta meidän kaikilla (3) tytöillä on myös ukkovarpaasta seuraavat varpaat vähän ilmassa. Pojalla on "ns." normaalit varpaat. Eli se onkin ollut meillä joku perinnöllinen juttu. En mä niitä kyl mitenkään ole hävennyt.<br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:50 poken akka kirjoitti:Jos kävelen märillä jaloilla niin jää vain 4 varpaan kuvat lattiaan jalastani.. eli yks varvas on molemmissa jaloissa niin ku toisten yläpuolella. En kehtaa mennä uimahalliin tän takia..
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:52 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:22 Emmaliina kirjoitti:\Tiiäkkö toi oli jotenki ihanan kuulonen. Toi keskisormi siis. Vaik eihän siinä mitään hauskaa tai tollai ole, mutta mä oon taas siinä mielentilassa, et otan kaikki asiat ihan omituisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:20 Emilyn kirjoitti:Eri pari rintojen lisäksi vasen keskisormi mutkalla, sitä ei tosin huomaa äkkisältään katsottuna.
Ja mulla itelläni muuten kääntää molemmat keskisormet jotenki vähän ulospäin..Siis sormi itessään on suora,mut sitte kynsi on kyljellään eli sormen pää on vinossa..Näin sekavasti sanottuna..
Tosta sun sormijutusta tuli mieleen yks mun nuoruuden tuttu. Sillä oli vasemman käden nimetön sormi nurinpäin. Eli kuin sormi olisi kääntynyt puoli astetta väärään suuntaa. En muista taipuiko se sormi luonnollisesti, ja oliko se muuten oikein, mutta kynsi kasvoi siellä "takapuolella".