olenko ainut epämuodostunut?

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:20 Emilyn kirjoitti:
Eri pari rintojen lisäksi vasen keskisormi mutkalla, sitä ei tosin huomaa äkkisältään katsottuna.
Tiiäkkö toi oli jotenki ihanan kuulonen. :D Toi keskisormi siis. Vaik eihän siinä mitään hauskaa tai tollai ole, mutta mä oon taas siinä mielentilassa, et otan kaikki asiat ihan omituisesti.

Ja mulla itelläni muuten kääntää molemmat keskisormet jotenki vähän ulospäin..Siis sormi itessään on suora,mut sitte kynsi on kyljellään eli sormen pää on vinossa..Näin sekavasti sanottuna..<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:
kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Järkytys :eek: :eek: :eek: . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed: :eek: :LOL:

Ja vielä molemmat puolet :ashamed: :eek: :eek: :ashamed:

Olen kyllä ihan tyytyväinen tämän jälkeen tähän naamaan :whistle: :ashamed: :D <br><br>
 
En oo epämuodostunut mutta toinen jalka on sen verran pidempi toista että siitä johtuen lonkat on erikohilla ja eriparia ja selkäranka on mennyt kieroon ja lapaluutkin on ihan eriparia ja eri kohilla (toinen ylempäällä kuin toinen) ja nämäkös ne yhdessä väillä aiheuttaa mukavaa selkäkipua :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:
kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Järkytys :eek: :eek: :eek: . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed: :eek: :LOL:

Ja vielä molemmat puolet :ashamed: :eek: :eek: :ashamed:

Olen kyllä ihan tyytyväinen tämän jälkeen tähän naamaan :whistle: :ashamed: :D
Mä en osaa, millä teit tuon? mulla vaan photoshop. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:34 Ziinah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:
kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Järkytys :eek: :eek: :eek: . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed: :eek: :LOL:

Ja vielä molemmat puolet :ashamed: :eek: :eek: :ashamed:

Olen kyllä ihan tyytyväinen tämän jälkeen tähän naamaan :whistle: :ashamed: :D
Mä en osaa, millä teit tuon? mulla vaan photoshop. :ashamed:
Toi on joku mikä lie paint shop pro... :)
 
nolo
hiuh.. huojentavaa kuulla,että muitakin on! aina oon aatellut että ei muilla ainakaan eriparirintoja voi olla :eek: oon ihan shokissa,että näinkin monella. siis ei ole kiva asia että on eriparirinnat,vaan kivaa etten ole ainut!
asia ei kauheesti häiritse,muuta kuin joinakin "huohoina" päivinä.

Ja tosiaan meistä saa täydellisii vain tekemällä veitsellä!

Ihania ootte,kun jaatte nämä minun kanssa :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:22 Emmaliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:20 Emilyn kirjoitti:
Eri pari rintojen lisäksi vasen keskisormi mutkalla, sitä ei tosin huomaa äkkisältään katsottuna.
Tiiäkkö toi oli jotenki ihanan kuulonen. :D Toi keskisormi siis. Vaik eihän siinä mitään hauskaa tai tollai ole, mutta mä oon taas siinä mielentilassa, et otan kaikki asiat ihan omituisesti.

Ja mulla itelläni muuten kääntää molemmat keskisormet jotenki vähän ulospäin..Siis sormi itessään on suora,mut sitte kynsi on kyljellään eli sormen pää on vinossa..Näin sekavasti sanottuna..

Tosta sun sormijutusta tuli mieleen yks mun nuoruuden tuttu. Sillä oli vasemman käden nimetön sormi nurinpäin. Eli kuin sormi olisi kääntynyt puoli astetta väärään suuntaa. En muista taipuiko se sormi luonnollisesti, ja oliko se muuten oikein, mutta kynsi kasvoi siellä "takapuolella".
 
pliis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:
kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Järkytys :eek: :eek: :eek: . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed: :eek: :LOL:

Ja vielä molemmat puolet :ashamed: :eek: :eek: :ashamed:

Olen kyllä ihan tyytyväinen tämän jälkeen tähän naamaan :whistle: :ashamed: :D
lähetähän se kuva tänne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:53 pliis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:23 hunsvotti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:06 sivullinen kirjoitti:
kukaan ei taida olla symmetrinen. tehkää joskus vaikka jollain kuvan käsittelyohjelmalla testi, kloonatkaa naaman toinen puoli ja heittäkää peilikuvaksi. ootte ihan erinäkösiä...
Järkytys :eek: :eek: :eek: . Oli sitten pakko mennä kokeilemaan :ashamed: :eek: :LOL:

Ja vielä molemmat puolet :ashamed: :eek: :eek: :ashamed:

Olen kyllä ihan tyytyväinen tämän jälkeen tähän naamaan :whistle: :ashamed: :D
lähetähän se kuva tänne.
No, en tasan lähetä :eek: . Kyllä se on ihan mun omaksi huvitukseksi tarkotettu :D
 
kummallinen
No joo, mistäs aloittaisin...

Eripari tissit, pari tosi pahaa arpea eli haavakasvainta(ihan kamalan näköisiä), raskausarpia ihan perkuleesti, roikkuva mahanahka ja vielä toispuoleisesti jne..jne...

Ja viisauden hampaitakin vain kolme(joista 2 poistettu), mutta tuo lienee vain hyvä asia :D

Mulla on ihan kauhia ruho, mutta kyllä tällä toimeen tulee ;) Kun ei sitä muutakaan voi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:50 poken akka kirjoitti:
Jos kävelen märillä jaloilla niin jää vain 4 varpaan kuvat lattiaan jalastani.. eli yks varvas on molemmissa jaloissa niin ku toisten yläpuolella. En kehtaa mennä uimahalliin tän takia..
Mulla on ihan sama juttu. Olen luullut, että se olis kengistä aiheutuva juttu, mutta meidän kaikilla (3) tytöillä on myös ukkovarpaasta seuraavat varpaat vähän ilmassa. Pojalla on "ns." normaalit varpaat. Eli se onkin ollut meillä joku perinnöllinen juttu. En mä niitä kyl mitenkään ole hävennyt.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:22 Emmaliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:20 Emilyn kirjoitti:
Eri pari rintojen lisäksi vasen keskisormi mutkalla, sitä ei tosin huomaa äkkisältään katsottuna.
Tiiäkkö toi oli jotenki ihanan kuulonen. :D Toi keskisormi siis. Vaik eihän siinä mitään hauskaa tai tollai ole, mutta mä oon taas siinä mielentilassa, et otan kaikki asiat ihan omituisesti.

Ja mulla itelläni muuten kääntää molemmat keskisormet jotenki vähän ulospäin..Siis sormi itessään on suora,mut sitte kynsi on kyljellään eli sormen pää on vinossa..Näin sekavasti sanottuna..

Tosta sun sormijutusta tuli mieleen yks mun nuoruuden tuttu. Sillä oli vasemman käden nimetön sormi nurinpäin. Eli kuin sormi olisi kääntynyt puoli astetta väärään suuntaa. En muista taipuiko se sormi luonnollisesti, ja oliko se muuten oikein, mutta kynsi kasvoi siellä "takapuolella".
:eek:

Tää mun sormeni on hurmaavasti tuosta ylimmän nivelen kohdalta vinossa toiseen suuntaan, kämmenen päältä päin nivelen kohdalla tavallaan kuoppa ja kämmenen sisältä päin vinouden huomaa paremmin.. en osaa niin hienosti selittää.. Tyylikäs kuitenkin :D
 
Mie en ees uskalla kertoa miun epämuodostumaani..En oo kauheesti "julkisesti" siitä puhunu, muutamalle kaverille olen näyttänyt. Monet pitää sitä "ihastuttavana" mutta ite olen aina häpeillyt..

Niin ja maitorauhaset mullakin eriparia, sillä toinen rinta tuottaa AINA vaan enemmän kuin toinen tuota maitoa..
 
Mie en ees uskalla kertoa miun epämuodostumaani..En oo kauheesti "julkisesti" siitä puhunu, muutamalle kaverille olen näyttänyt. Monet pitää sitä "ihastuttavana" mutta ite olen aina häpeillyt..

Niin ja maitorauhaset mullakin eriparia, sillä toinen rinta tuottaa AINA vaan enemmän kuin toinen tuota maitoa..
 
Siis harvoinkait ihminen olisi ihan "täydellinen", luulen että on tavallista että vartalon puoliskot ovat täysin vastakohtia toisilleen, esim. kasvot.

Mulla on peukalot, ja muutkin sormet eri kokoisia kuin toisessa kädessä, samaten toinen jalka on pitempi toista...ööh, mitäs vielä.. jää miettimään...
 

Yhteistyössä