olenko ainut epämuodostunut?

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin oon isompi oikealta puolelta!! Hassua. Toinen tissi isompi, sormet isommat (huomaa kun kokeilee vihkisormusta oikean käden nimettömään, niin sitä ei saa melkein pois ollenkaan kun se on niin tiukka), jalka, korva, jopa nenä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:52 mä kirjoitti:
Mäkin oon isompi oikealta puolelta!! Hassua. Toinen tissi isompi, sormet isommat (huomaa kun kokeilee vihkisormusta oikean käden nimettömään, niin sitä ei saa melkein pois ollenkaan kun se on niin tiukka), jalka, korva, jopa nenä..
Vaihdetaan!! mul on vasempi isompi puoli :D
 
..
viekää lapsianne uimahalliin, jotta he näkevät miltä oikeat naiset näyttävät! Melkein kaikilla on joku "epäkohta" vartalossaan, ja jos itseään vertaa pelkästään mainosten photoshopattuihin malleihin, kuvittelee olevansa epämuodostunut ja paineilee jostain täysin tavallisesta ominaisuudesta, kuten eriparirinnoista tai vinkeistä varpaista :D
 
"hmm"
peukaloni nivelet ovat yliliikkuvia kaikkien muiden nivelieni ohella, joten tarttuessani ja tehdessäni käsillä nivel taipuu väärään suuntaan, se tulee sille ikäänkuin luonnollisemmin. valitettavasti tämä aiheuttaa kovia särkyjä.
 
o_O
Kaipa se tuo skolioosikin on epämuodostuma, aiheuttaa selkävaivoja. Karvankasvukin on suhteellisen runsasta ja kesä onkin yhtä tuskaa, kun pitäis olla sileä ja siisti... :headwall: Ilman rillejä en tule toimeen. Siinäpä aluksi.
 

Yhteistyössä