Hakutulokset

1. Tallu -

Pelkää

Kuinka paljon kärsimystä ovat aiheuttaneetkaan huolet, jotka eivät koskaan toteutuneet? Fb:n seinältä pongattu viisaus. Eli turhaa on pelätä etukäteen.
  2. Tallu -

Ristiäistarjoilut - mitä näistä haluaisit syödä?

Kakkosmenu + Mansikkakermakakku Karpalo-kinuskikakku :p
  3. Tallu -

Mitä tämä teidän mielestänne on?Piruiluako? ihastusta? työpaikalla tapahtunutta...

Ehkäpä järkkää noin itselleen vipinää ja jännitystä työpäiviin.
  4. Tallu -

Miten voin taata, että lapseni saa laadukasta varhaiskasvatusta?

Omien lasten kohdalla mä takasin sen niin, että hoidin lapseni itse. Vain siten saatoin olla täysin varma siitä, millaista hoitoa he saivat =)
  5. Tallu -

Perhanan porkkanatahrat

Aurinko armashan se porkkanatahrat valkaisee. Talvella toki pitää olla kärsivällisyyttä ja odotella kevättä =)
  6. Tallu -

Paljonko maksaisit 15-v:lle lastenhoidosta?

Mun tyty on 15v ja 10e tunnissa ois kyllä hänelle hyvä palkka. Jos vitonen on liian vähän, niin 7,5e sitten?
  7. Tallu -

Kokemuksia matkasta Kroatiaan?

Kertokaa, kertokaa =) Nimim. matkakuumetta.
  8. Tallu -

Synttäreille tarjottavat

Minusta vaikuttaa erittäin hyvältä :) :p
  9. Tallu -

Päästäisitkö lapsesi osallistumaan TALVISOTAHIIHTOON?

Jeps... harmi, kun joistain asioista tehdään osin vastenmielinen maksullisuudella, esim. Unicef-kävely kouluissa. Muutama euro ei sinänsä yleensä taloutta kaada, mutta joku maksullisuudessa tökkii siltikin.
  10. Tallu -

Päästäisitkö lapsesi osallistumaan TALVISOTAHIIHTOON?

Kyllä vain, mikäli lapsella itsellään olisi halua osallistua ko. hiihtoon.
  11. Tallu -

Maistuisiko?

Joo, mut aatteleppa, kun ens tiistaista alkaen perjantaita on viikko eteenpäin :p
  12. Tallu -

Maistuisiko?

Jees jees, mutta työvuoroista johtuen tää nyt menee mun kohdalla vähän toisin =)
  13. Tallu -

Maistuisiko?

No kyllä, ihan sama mitä siinä on :D On vaan mun perjantai ja lauantai ja sunnuntai nyt :D Eiku ei vielä sunnuntai, kun sehän on vasta huomenna.
  14. Tallu -

Tilataanko palstapaidat?? Ehdotuksia tekstiksi??

Jep, näinhän se oli. Mustassa t-paidassa oli etupuolella pinkki teksti Mitäs nyt? Mullakin oli semmoinen aikoinaan.
  15. Tallu -

G: Mitä teillä on tänään ohjelmassa?

Ruoka uunissa, kohta syödään. Sitten tulee esikoinen tyttökaverinsa kanssa käymään, tukanleikkuuta ja ripsien värjäystä ohjelmassa kaikenlaisen muun yhdessäolon ohella :)
  16. Tallu -

Parisuhde = valtataistelu

En omassa tuttavapiirissäni ole huomannut mollausta tai tuollaista oman pillin mukaan tanssimista, mutta kyllähän parisuhteissa jompi kumpi on dominoivampi ja toinen suostuvaisempi. Välillä tämä asetelma saattaa kääntyä päinvastoinkin.
  17. Tallu -

Voiko tää mennä näin? Kuljetus iltapäiväkerhoon?

Mä kyllä ensisijaisesti pyrkisin sopimaan tt:lle jonkin muun ajankohdan. En huomannut ketjusta, onko asiaa jo yritetty sopia.
  18. Tallu -

Miten saa teinipojan keskittymään läksyihinsä?

Varmaan olette aiheesta jo keskustelleet useaankin otteeseen - kirjoittelen tässä, mitä mieleen juolahtaa, enkä tiedä, onko näistä sulle avuiksi... Osaako itse sanoa syytä siihen, miksi keskittyminen herpaantuu? Asiat eivät vain niin kiinnosta? Mikä saisi hänet omasta mielestään paremmin...
  19. Tallu -

Muita joiden alakoulua käyvällä koululaisella ei ole lukujärjestystä?

Ainakin kuopuksella muistelen olleen noin. Meni nyt seiskalle.

Yhteistyössä