Hakutulokset

1. Tallu -

Möliseekö muiden 7 vuotiaat pojat??

Meidän 13v älisee, kuten me sitä kutsutaan, vieläkin... vai itse asiassa äliseekö..?? En muista, milloin olisin kuullut sitä, ehkä se on mennyt ohitse tai ainakin menemässä. Kyllä mä sille välillä huutelin, että äläpä älise =) Eikä todellakaan ole mitään tourettea.
  2. Tallu -

Suvi Teräsniskan hääpuku

Hääpukumassasta poikkeava, kiva puku, joka näytti Suvin päällä todella kauniilta.
  3. Tallu -

Paljonko käteistä?

0€ 0cnt. Normitilanne. Noista kärrykolikoista... jos mulla ei satu olemaan polettia mukana (on autonavainten kanssa samassa nipussa), niin pyydän kassalta lainaksi.
  4. Tallu -

Kauan raaka jauheliha säilyy jääkaapissa?

Joo, jos se aistinvarainen tutkimus oli ok, eli ei haju- tai ulkonäkömuutoksia.
  5. Tallu -

Juu, näin olettaisin. Tee tänään ruoaksi, niin ei pilaannu.
  6. Tallu -

No vaan. Jauheliha on jauhettua lihaa, jossa on paljon pinta-alaa mikrobien lisääntyä. Yleensäkin jauheliha, joka esim. kaupassa jauhetaan, pitää myydä ja käyttää saman päivän aikana. Nykyisissä teollisuudessa pakatuissa paketeissa on suojakaasupakkaus, joka säilyttää jauhelihaa pidempään. Kun...
  7. Tallu -

Korkeintaan seuraavaan päivään.
  8. Tallu -

Miten auttaa tosi arkaa koululaista?

Ensinnä rohkaisemalla ja kannustamalla sekä käymällä lapsen kanssa uusia tilanteita mielikuvaharjoitusten avulla läpi. Ehkä myös google mapsin street viewiä voisi käyttää apuna, jos on uusi paikka minne mennä. Toisekseen antaa lapsen olla oma itsensä, ei kaikkien tarvitse olla kovin reippaita.
  9. Tallu -

Rakasteletko silmät auki vai kiinni?

Välillä auki, välillä kiinni :D joten ei voi vastata äänestykseen.

Yhteistyössä