Hakutulokset

1. Tallu -

Osaako joku tulkita labravastauksia???

En, mutta tässä linkki tutkimusohjekirjaan: OYS-Laboratorio - Albumiini, plasmasta
  2. Tallu -

G: Iltapalasi?

Jaa-a, nektariini ja yksi jauhelihapihvi tähän mennessä, riittänee, kun olutta on lisäksi. Vähän outo yhdistelmä vissiin?
  3. Tallu -

Kotiäidit ja ent. kotiäidit, pidätkö sinä tärkeänä arjessa säännöllistä

Unet ja ruokailut rytmittivät päiviämme silloin, kun olin kotiäitinä, mutta muutoin ohjelma oli aika vapaata. Kerhot tietenkin lisäksi tiettyinä päivinä. Ulkoilut meilläkin miten huvitti, yleensä huonoilla ilmoilla ei ulkoiltu. Aikatauluttomuutta ei ollut, mutta vapaat aikataulut kummiskin :)
  4. Tallu -

Minkä ikäisenä aloitit palstailun?

Olin 29v. Odotin kuopusta, joka on nyt 13v :)
  5. Tallu -

narttukissalle nimi

StiNgeR Web - Kissojen nimip Mun oma ehdotus ois kaima ystäväni edesmenneelle kisulille, eli Mutteri. Meidän kissa on mulle Kissa, muut kutsuvat sitä nimillä Nino, Nipsu, Nissukka, Maumau.
  6. Tallu -

Maistuisiko?

Kyllä mä voisin ainakin maistaa :) Tuli mieleen eräs kanasalaatti, jota väännän silloin tällöin itselleni kulhollisen.
  7. Tallu -

Miten jotkut voi olla ilman palstaa viikkoja?

Riittävästi kaikkea muuta (mielenkiintoisempaa) tekemistä, joten ei vaan ehdi palstalle. Mulla menee nykyisellään päiviä ja huomaamatta myös viikkoja, jolloin en edes muista tätä paikkaa :D Näin on ollut jo varmaan viiden vuoden ajan, kun olin töissä ja opiskelin yhtä aikaa, niin silloin...
  8. Tallu -

Hakusessa hyviä ulkoilupaikkoja Oulusta ja lähialueilta?

Enkä mä ole tuolla riistapolulla käynyt, kiitokset vinkistä :) Pitää suunnata sinne seuraavaksi, kun ulkoiluhammasta alkaa kolottaa :)
  9. Tallu -

Niin, ja ootko Lemmenpolulla käynyt? :) Sielläkin välillä kyllä vähän liikaa ruuhkaa.
  10. Tallu -

Käykää joku kerta myös Limingan lintujärvellä: Vapo - Hirvineva
  11. Tallu -

Suosittele rantamatkakohdetta perheelle 2aik+6v+9v Euroopassa kesäkuussa.

Tässä vielä video: Atlantica Club Aegean Blue 5? Hotel Greece Rhodes - YouTube
  12. Tallu -

Suosittele rantamatkakohdetta perheelle 2aik+6v+9v Euroopassa kesäkuussa.

Mulla on aika vähän kokemusta, mutta täällä käytiin viime syksynä isolla porukalla, jossa kaikki lapset jo koululaisia, mutta altailla näki myös paljon pienempiä lapsia. Altaan vesi oli todella kylmää varsinkin aamusta (ehkä ainoa miinus), mutta merivesi ihanan lämmintä. Aivan ihana...
  13. Tallu -

Ruokahaaste vko 33 ÄÄNESTYS

Olipa vaikea päättää, vaan sitä äänestin, jota nyt mieluimmin söisin.
  14. Tallu -

Nainen, kokonainen

No joo, minut on lytätty, olen ilkeä akka ja ämmä. Siirryn taustajoukkoihin tästä...
  15. Tallu -

Nainen, kokonainen

Kyllä mä olen pian 30 yhteisen vuoden aikana ollut myös avuton mieheni edessä taatusti monta kertaa, olen tarvinnut niin konkreettista apuakin ja välillä myös lujaa olkapäätä, johon nojata. Joskus myös jonkin verukkeen varjolla, myönnettäköön, mutta mieheni sen varmasti silloin tiesi :D
  16. Tallu -

Miksi täältä poistettiin se ketju, jossa kysyin, että mitä 7-16 kehitysvammaiset lapset

Ehkä rikoit jotakin tässä mainittua sääntöä, ja ap ketju poistettiin siksi? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2164598-saannot-keskustelupalstan-kayttajille/
  17. Tallu -

Nainen, kokonainen

Onhan ne suuri osa naiseutta, toki ja ihania juttuja - käytänhän mä itsekin niitä välillä :) Mietin vain sitä, että jos nuo mainitsemani asiat puuttuvat, on huono ryhti ja nyrpeä ilme, ja vaikka olisi koristeltu kuin joulukuusi, niin pitäisikö sitä kukaan naisellisena?
  18. Tallu -

Nainen, kokonainen

Mä itse en voi pohtia naisellisuuttani, ellen peilaisi sitä mieheni kautta, koska olemme olleet yhdessä 15-vuotiaista, kasvaneet yhdessä siitä saakka ja hän on minusta naisen tehnyt, kuten minäkin hänestä miehen. Mä olen miehelleni kukka kämmenellä ja kuningatar, hän on sankarini ja ritarini...
  19. Tallu -

Nainen, kokonainen

Mä lisään vielä, ettei ulkonäkö tai vaatetus edes ole se, joka tekee naisesta seksikkään tai naisellisen. Itsetunto, ryhti ja iloinen ilme ovat tärkeämpiä. Ja nämä ovat näitä olettamuksia ja yleistyksiä, sillä sehän riippuu ihan toisena osapuolena olevasta miehestä, onko se kumpparimuija ihana...
  20. Tallu -

Nainen, kokonainen

Kyllä ollaan just semmosia ihanaisia omalla tavallamme verkkareissa ja kumppareissakin =)

Yhteistyössä