Parisuhde = valtataistelu

• Viestiketjun aloittaja että niin joo
  • Ensimmäinen viesti
että niin joo
Olen tässä ihmetellyt, että onkohan tällaista vain minun tuttavapiirissäni, vai onko kyse yleisemmästäkin ilmiöstä. Siis että, ainakin näin ulkopuolisen silmin, ne tiettyjen ihmisten parisuhteet tuntuvat olevan jonkinlaista jatkuvaa valtataistelua.

Puolisoa mollataan kaverille milloin mistäkin syystä, ja sitä pidetään suunnilleen juhlat, kun on saatu se kumppani suostumaan johonkin, mitä hän ei olisi halunnut (ja mitä kierommalla tavoin, sen parempi), ja jos sitä itse joutuu tekemään kompromissin, saati että joutuisi tekemään jotain, mitä se puoliso haluaisi, niin sehän on aivan kauheaa, kun tokihan kaiken pitää suhteessa mennä MINUN pillini mukaan.

En omassa tuttavapiirissäni ole huomannut mollausta tai tuollaista oman pillin mukaan tanssimista, mutta kyllähän parisuhteissa jompi kumpi on dominoivampi ja toinen suostuvaisempi. Välillä tämä asetelma saattaa kääntyä päinvastoinkin.

"jen"
tosi outoa. :eek:

tai kyllä pari tuttua aina valittaa kaikesta, mutta meillä ei miehen kanssa haukuta toisiamme muille. enpä haluaisi olla sellaisessa parisuhteessa, missä pitää mollata toista seläntakana.. :/

Yhteistyössä