Hakutulokset

1. Keep calm and carry on

Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

Suosittelen ihan normaalia keskustelua tuon typerän draaman tilalle.
  2. Keep calm and carry on

Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

Älä nyt tuollaista mene tekemään. Mene pyytämään anteeksi. Kuinka kauan luulet, että aikuinen mies jaksaa katsella lapsellista jokapäiväistä kiukutteluasi?
  3. Keep calm and carry on

eineksiä käyttävät perheet

Näin meilläkin.
  4. Keep calm and carry on

Taapero on kuumeessa ja minua ahdistaa

Vauvalla 39 asteen kuume ei ole yhtä paha kuin aikuisella. Ole huoletta, lääke selvästi puree ja lapsesi jaksaa vähän leikkiäkin välillä. Kyllä se siitä ohi menee. Vakavien sairauksien pelkääminen on täysin hukkaan heitettyä aikaa ja saa aikaiseksi vain pahan mielen. Tsemppiä :)
  5. Keep calm and carry on

Typerät 'isyyspakkaukset'!!!

Se on lahja muiden lahjojen joukossa. Jos joku tykkää antaa, niin hänelle se ilo suotakoon. Kukaan ei voi mennä toiselle määrittelemään millainen sen lahjan pitää olla. Se on antajan ja saajan välinen asia. Meillä ei ollut kumpiakaan (isyys- tai äitiyspakkauksia), ja hyvin tultiin toimeen.
  6. Keep calm and carry on

Sellainen isyyspakkaus tein miehelle (kuva)

En mä kyllä siihen viinapulloon kirjoittaisi, että isän paras ystävä. Muuten kyllä kuulostaa kivalta.
  7. Keep calm and carry on

Lähtisitkö 3 lapsen kanssa autoilulomalle Italiaan 2 viikoksi?

Lapsenne ovat kyllä aika sopivassa iässä. Vanhemmat jaksavat jo istua autossa ja keskittyä vähän enemmän. Nuorin taas on niin pieni, että hänen kanssaan luulisi olevan helppoa liikkua. Itse tosin tunnet lapsesi parhaiten ja tiedät onnistuisiko tuo. Mä en varmaan uskaltaisi lähteä, mutta...
  8. Keep calm and carry on

Sen sun tämän päivä ja sen vietto

Mä en koe juhlapyhiä pakkona, vaan hengähdystaukoina tai pienenä luksuksena arjessa. Jos jokainen päivä on samanlainen, kyllä siihen aikaa myöden puutuu. Jokainen tietysti saa juhlia silloin kuin siltä tuntuu, mutta kyllä mä henkilökohtaisesti nautin massajuhlinnastakin.
  9. Keep calm and carry on

mikä mulla on?? palstalääkärit ja hoitajat auttakkee..

Pyydä lääkäriltäsi otettavaksi TÄYSI verenkuva ja siitä sitten tutkimaan.
  10. Keep calm and carry on

Onko väärin viettää joulu vain perheen kesken?

Nämä ovat vaikeita asioita, kun joulu täällä mielletään voimakkaasti perhejuhlaksi eikä kenenkään soisi jäävän yksin. Mä varmaan toimisin tilanteessasi niin, että kertoisin näille lähisukulaisille, jotka toivoisivat saavansa viettää joulun teillä, että se on ok, mikäli kaikki pysyvät sulassa...

Yhteistyössä