Sellainen isyyspakkaus tein miehelle (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
320e meni
View image: IMG 0057

siellä löytyy:

5 bodyä vauvalle, missä isän juttuja kirjoitettu
leluja vauvalle
tossuja
elokuva
konjakki
siikari
tee missä isä juttu kirjoitetti+kahvi+ paljon erilaisia karkkia
isä muki
sitten viinan varten pullo (missä kirjoitettu,,isän paras ystävä viina tai jotai sinne päin)
ja paljon muuta en edes enää muista, aika vähän meni kuitenkin:D

"salla"
hieno on. ootko tehnyt miehellesi jokaisen lapsen kohdalla tollaset? mä en kyl oo jaksanut mitään tollasta kenenkään lapsen kohdalla. eiks tää oo teillä kolmas lapsi vai kuinka?

"salla"
kolmas lapsi joo mulle tulossa, mutta ensimäinen yhteinen lapsi, uuden miehen kanssa
ou! onnea uudesta onnesta! ei näköjään passais pidellä palstataukoja. saanko udella, että miten siinä niin kävi? viimeks ku mä oon täällä notkunut, teillä oli 2 lasta ja uusi talo valmistumassa. miten kävi taloprojektin? toivon sydämestäni että olet onnellinen uuden miehen kanssa.

Venakko Milanna
[QUOTE="salla";25014915]ou! onnea uudesta onnesta! ei näköjään passais pidellä palstataukoja. saanko udella, että miten siinä niin kävi? viimeks ku mä oon täällä notkunut, teillä oli 2 lasta ja uusi talo valmistumassa. miten kävi taloprojektin? toivon sydämestäni että olet onnellinen uuden miehen kanssa.[/QUOTE]

mies jäi siellä asumaan, mä olen kiltti annoin hänelle kaiken:D

joo uuden miehen kans vähän parempi menee:)

Venakko Milanna
akaatti

miehellä on kaks lasta kans:), kun me tutustuimme hän oli yksinhuoltaja isä, eli kaikki 4lasta asuu meijän kaa

tästä kakusta...

juu tiedän, mutta joka tapauksessa mies huomenna vast illalla kotona

Yhteistyössä