Sellainen isyyspakkaus tein miehelle (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mies jäi siellä asumaan, mä olen kiltti annoin hänelle kaiken:D

joo uuden miehen kans vähän parempi menee:)
Ihanko totta annoit kaiken? Ainakin huonekaluja otit mukaasi, yleensä avioetossa tehdään omaisuuden ositus ellei ole avioehtoa. ehkä exäsi oli tienannut ja pistänyt rahojaan/ansioitaan teidän taloon kuin sinä. Toivottavasti nyksäsi älysi tehdä avioehdon.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25015353]Ihanko totta annoit kaiken? Ainakin huonekaluja otit mukaasi, yleensä avioetossa tehdään omaisuuden ositus ellei ole avioehtoa. ehkä exäsi oli tienannut ja pistänyt rahojaan/ansioitaan teidän taloon kuin sinä. Toivottavasti nyksäsi älysi tehdä avioehdon.[/QUOTE]

mä annoin siks kun en halunut mitään enkä riitoja sen enempää, en säälitä mitään...

ei meillä uuden kaa ole avioehtoja todellakaan

"vieras"
Mun mielestä on todella älytöntä pistää jotain viinapulloa ja taskumattia isyyspakkaukseen, etenkin jos taskumatissa lukee jotain tyyliin isän paras ystävä. Ja toinen, opettele ottamaan kunnon kuvia, eihän tuosta saa edes selvää.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25015414]Mun mielestä on todella älytöntä pistää jotain viinapulloa ja taskumattia isyyspakkaukseen, etenkin jos taskumatissa lukee jotain tyyliin isän paras ystävä. Ja toinen, opettele ottamaan kunnon kuvia, eihän tuosta saa edes selvää.[/QUOTE]

se on jokaisen oma asia mitä sinne pistä, mä en ole niin tosikko ja miksei juoda saa

Ihanan pakkauksen sait aikaan :)
Ja kyllä minäkin voisin pakkaukseen laittaa viinaputelin mukaan, isällehän se on,
ei vaaville. Tärkeintä on, että isä tykkää, eihän isän tarvitse luopua kaikesta mistä tykkää sen vuoksi, että vauva tulee.

Yhteistyössä