Hakutulokset

1. ansarikukka

Pidennetty viikonloppu Euroopassa?

Tervetuloa Berliiniin :) Ruoka ja juoma on edullista, bileitä riittää joka illalle ja joka tyyliin, kulkeminen on helppoa ja "pakolliset" nähtävyydet voi ripotella kätevästi terassien väliin. Meno leppoisaa, ei turhaa nipotusta, ei turistiruuhkaa (vrt. Lontoo, Praha tai Pariisi) ja huhtikuu on...
  2. ansarikukka

Oletko yli 30v aja asut vielä vuokralla?

Meillä on sellainen tilanne, että asutaan vuokralla, mutta omistetaan myös asunto. Ehdittiin ostaa oma juuri ennen kuin tuli ohittamaton työtarjous vastaan ja muutettiin Saksaan. Eli siinäpä se syy. Täällä omistusasumista ei tueta millään tavalla ja n. 60% porukasta asuukin vuokralla...
  3. ansarikukka

G:Velkagalluppi

Asun vuokralla, mutta on asuntolainaakin. Ei autoa, ei autolainaa. Luottokortteja pari, mutta ei mitään maksamatta. Opintolainaa n. 3000 euroa. Ikää 34.
  4. ansarikukka

G: 2 rahallisesti arvokkainta asiaasi, jonka omistat?

1. Levykokoelma n. 2500 e 2. Jääkaappi 700 e (ostettu kolme viikkoa sitten, joten laitoin hinnan uutena)
  5. ansarikukka

Toinen nimi Ellelle..ehdotuksia? :)

Elle Alina
  6. ansarikukka

Morsmaikku Thaikuista.

Onnittelut avioitumisen johdosta!
  7. ansarikukka

Hei feministit, mitä mieltä...

Sitä mieltä, että on täysin tolloa pistää kaikki toisen nimiin oli sitten mies tai nainen. Ja etenkin kun ei ole edes naimisissa. Holhouksen alaiset ja muut täysin kykenemättömät asia erikseen. Ei vaan voi ymmärtää ja AP voisi nyt vähän avata, että miksi näin on. Sukunimiasiat on jokaisen...
  8. ansarikukka

Koiranpentu pissaa unissaan alleen. :-O Mikähän mahtaa olla?

On niin väsyksissä ettei herää pissahätään. Uusi paikka, uudet tuoksut ja ihmiset rasittaa pikku päätä ja ainakin meillä se aikoinaan väsytti enemmän kuin mitkään riehumiset.
  9. ansarikukka

Oletko feministi?

Olen. Arkipäivässä se tarkoittaa sitä, että voin laittaa töihin lähtiessä huulipunaa ja pinkin mekon päälle niin halutessani ja olen siitä huolimatta yhtä arvostettu kuin työpaikan kaksilahkeiset. Eli että naiseus (mitä siihen kullakin yksilöllä sitten kuuluukin) ei ole este, omien haaveiden...
  10. ansarikukka

Yökerhot kiinni jo 02.00 - uusi lakiehdotus käsittelyyn! Mielenosoitus la-su yönä

Pöh. Liukumaa tulee siitä, että osa baareista sulkee puoli kahdelta, osa puoli kolmelta ja osa puoli neljältä.
  11. ansarikukka

Yökerhot kiinni jo 02.00 - uusi lakiehdotus käsittelyyn! Mielenosoitus la-su yönä

Harvinaisen typerä ehdotus. Reykjavikissa, jossa tätä kokeiltiin vuosituhannen vaihteessa ja mitä tapahtui, kun ihmiset purkautuivat ulos yökerhoista yhtäaikaa? Niin kotihälytykset kuin taksijonotappelutkin räjähtivät käsiin ja sitä myötä poliisien työmäärä lisääntyi huomattavasti. Uusista...
  12. ansarikukka

Jäyniä puhelinmyyjille :D

No ilmeisesti on. Tai jos ei halua puheluita, niin suoramyyntikielto päälle ja jättää laittamasta numeroaan jokaikiseen kyselyyn. Tässäkin asiassa elämä on just niin vaikeaa kuin siitä tekee.
  13. ansarikukka

Pieni kaupunki, palstalaiset asukkaita. Kuka olisi kukakin?

Onkos kuppilassa jo karaoke-emäntä? Myös dj-hommat luonnistuu.
  14. ansarikukka

Keräätkö tölkkejä/pulloja? Kehtaatko?

Mitä mainostamista siinä on? Suomessa on järkevä panttisysteemi siinä mielessä, että kaikista pulloista saa jonkun verran ja kaikki käy kaikkiin kauppoihin. Täällä ei huvita muistella, että mistä mitäkin pulloja on ostanut, kun kaupat ottavat takaisin vain omiaan ja lasipullon pantti on...
  15. ansarikukka

Keräätkö tölkkejä/pulloja? Kehtaatko?

En kerää ja oon vielä niin laiskakin, että harvoin jaksan alkaa kävellen roudaamaan muita kuin muovipulloja tai tölkkejä kauppaan. Oon jättänyt sitten roskisten viereen ja aina ne on siitä häipyneet. Täällä Saksassa tuo panttisysteemi on muutenkin ihan pöllö, joten kadun varteen menee mun...
  16. ansarikukka

Kenet näistä kotiavustajista ottaisit kotiisi?

Siivoojan. Muutettiin just puolet isompaan asuntoon ja hitto, että niitä imuroitavia nurkkia on. Jos olisi vielä sellainen, joka keräisi romut ja laittaisi ne paikoilleen, niin voisin jopa maksaakin.
  17. ansarikukka

ei toi Saksa olekkaan ihan paska maa..

Meinaatko, että monikin nykyisistä saksalaisista on ollut mukana holokaustin toteuttamisessa?
  18. ansarikukka

ei toi Saksa olekkaan ihan paska maa..

Samoin. Ja kannanotto miellyttää myös.
  19. ansarikukka

G: älykkyys pariskunnissa

Molemmat yhtä pöllöjä. Mutta mies on mun tietosanakirja eli ainakin parempi muisti hänellä on. Itse olen enemmän organisaattori. Vastaan kuitenkin, että puolisoni, kun on tiedemies ja kaikkea.

Yhteistyössä