Hakutulokset

1. ansarikukka

ei toi Saksa olekkaan ihan paska maa..

Ei ole paska maa ei. Nimimerkillä taas sitä asutaan Saksassa.
  2. ansarikukka

Jaatteko FB:ssä tällaisia mietelauseita..

En todellakaan. Ja omista FB-kavereista oon nähnyt noita vain teinien postauksissa.
  3. ansarikukka

minkä väriset haluaisit hiustesi olevan luonnostaan??

Platinablondit. Vaan lieköhän moista luonnollisena olemassakaan.
  4. ansarikukka

Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

Jee, pääsin kerrankin listoille. Aika jännää, että maininta tuli just nyt, kun olen kirjoitellut tänne paljon aiempaa vähemmän.
  5. ansarikukka

Eräs tuttavani väitti että sen joku tuttu tekee samanlaista musiikkia kuin

Mitä sillä iällä on väliä, se kuuskymppinen "ukko" on ollut parikymppinen kun The Cure on aloittanut.
  6. ansarikukka

Olisi mielenkiintoista kuulla naisten näkemyksiä miehistä jotka harrastavat pelaamista

Näkemykseni on, että niin kauan kuin harrastus ei hallitse elämää, se on jees. Ihan sama mistä harrastuksesta on kysymys. Joku voi hurahtaa pelaamiseen joku taas kehonrakennukseen. Vasta täällä oli ketju miehestä, joka saunoi tuntitolkulla joka ilta. Mä en edes tiedä, mitä mun mies tuolla...
  7. ansarikukka

Oletteko samaa mieltä että lapsettomat pitäisi saada tältä palstalta pois ?

Niin pitäis! Säästyisi itselläkin aikaa järkevään tekemiseen.
  8. ansarikukka

Mitkä ammatit ovat kadonneet?

Imettäjä ja tukkijätkä/-emäntä tulivat itselläkin mieleen. Keittis: Mitä potilasemännän työnkuvaan kuului?
  9. ansarikukka

Kuivaavapesukone. Kannattaako hankkia?

Meillä oli edellisessä (kalustetussa) kämpässä tuollainen masiina ja eipä se kovin käytännöllinen ollut. Pesu ja kuivaus veivät yhteensä monta tuntia ja vaikka meitä on vaan kaksi aikuista, niin oli se aika turhauttavaa odotella koko päivä yhtä koneellista. En lopulta kuivannut siinä muuta kuin...

Yhteistyössä