No niin minäkin ja vielä nykyäänkin, mutta että joku kuuskymppinen ukko tekis samanlaista musiikkiaVau! Mä diggasin curea joskus ammoin.
Ja suomenkielisenä... on jollain suuret luulot itestäänNo niin minäkin ja vielä nykyäänkin, mutta että joku kuuskymppinen ukko tekis samanlaista musiikkia
Sä et nyt ymmärrä.. no joo, mun mielestä se että vertaa jotain vanhaa juoppoa The Cureen on aika paksua. Sen tyypin musiikki on lähempänä jotain Jaakko Teppoa.Mitä sillä iällä on väliä, se kuuskymppinen "ukko" on ollut parikymppinen kun The Cure on aloittanut.
Ja tämähän me kaikki tiedettiin heti ku teit alootuksen tänne.Sä et nyt ymmärrä.. no joo, mun mielestä se että vertaa jotain vanhaa juoppoa The Cureen on aika paksua. Sen tyypin musiikki on lähempänä jotain Jaakko Teppoa.
Ketä tässä nyt on tarkoitus morkata, sun tuttavaa vai tätä musisoijaa? Vai molempia? Sorry, ei nyt jaksa. Curea voin morkata, se on karseaa musiikkia.Mut jos se tekis samanlaista musiikkia kuin The Cure niin kai siitä olis jo kuultu, herran jestas sentään :O Kyllä on taas ihme puusilmä porukkaa täällä.
Luuletko ihan tosissas, että tämän maan kaikki hyvät muusikot ovat tunnettuja? No omissa piireissä toki osa on hyvinki tunnettuja, mutta paljo on hyviä muusikkoja joista ei oo suurin osa suomalaasista kuullu.Mut jos se tekis samanlaista musiikkia kuin The Cure niin kai siitä olis jo kuultu, herran jestas sentään :O Kyllä on taas ihme puusilmä porukkaa täällä.