Eräs tuttavani väitti että sen joku tuttu tekee samanlaista musiikkia kuin

• Viestiketjun aloittaja kappas
  • Ensimmäinen viesti
kappas
[QUOTE="humppa";29465212]Ketä tässä nyt on tarkoitus morkata, sun tuttavaa vai tätä musisoijaa? Vai molempia? Sorry, ei nyt jaksa. Curea voin morkata, se on karseaa musiikkia.[/QUOTE]

"Musisoijaa" :LOL: :LOL:

Mut jos se tekis samanlaista musiikkia kuin The Cure niin kai siitä olis jo kuultu, herran jestas sentään :O Kyllä on taas ihme puusilmä porukkaa täällä.
Luuletko ihan tosissas, että tämän maan kaikki hyvät muusikot ovat tunnettuja? No omissa piireissä toki osa on hyvinki tunnettuja, mutta paljo on hyviä muusikkoja joista ei oo suurin osa suomalaasista kuullu.

"..."
Tiesitkö ap, että esimerkiksi Mikseri on täynnä musiikkia tuntemattomilta artisteilta ja yhtyeiltä?

Ja musiikkinäytettä siltä ukolta tänne tulemaan niin me kaksplus raadissa päätetään onko se Curea vaiko Tapani Kansaa! :)

Sun mielestäsi se kuulostaa Jaakko Tepolta, mutta ehkä tuttavasi mielestä se kuulostaa Curelta. ei kummankaan mielipide ole ainoa oikea. Musiikissa ja sen kuuntelussa on tulkinnan vapaus.

Minulla ei ole huumorintajua. Aloittaja viljelee hysteerisesti nauravia hymiöitä, mutta minä en näe tässä ketjussa mitään huvittavaa. Ehkä aloittajan bändinpalvonta on hiukan huvittavaa, muttei sekään saa minua hymyilemään. Arvostan kaikkia, jotka tekevät musiikkia koko sydämestään. Oli se sitten huonoa tai hyvää. En ole koskaan pitänyt The Curen musiikkia mitenkään erikoisena, ehkä tämä huumorintajun puute johtuu siis välillämme olevasta kuilusta. Sinä olet Curea jumalan ilmentymänä palvova fani ja minä täysin sen arvoa tuntematon neutraali musiikin kuuntelija.

Yhteistyössä