Pidennetty viikonloppu Euroopassa?

• Viestiketjun aloittaja MinneMennä
  • Ensimmäinen viesti
MinneMennä
Hei!
Olen ajatellut lähteä Eurooppaan pidennetyksi viikonlopuksi huhtikuussa juhlimaan
ystäväni synttäreitä. Mukaan lähtevät myös poikaystävämme ja ystäväni sisko. Olemme kaikki alle 25 vuotiaita. Nyt täytyisi miettiä enää minne lähteä. Itse olen ollut kaupunkilomalla muutaman kerran Barcelonassa, josta pidin paljon, mutta olemme ajatelleet mennä johonkin hieman lähemmäksi.
Amsterdamia on mietitty, mutta tuntuu hiukan hintavalta ja jotekin ei minua kiinnosta.
Tahtoisimme kuitenkin paikkaan jossa voimme myös juhlia, eikä pelkästään nähtävyyksiä katsella.

Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan! Kertokaa kaikki mitä tiedätte :)

"Sanni"
Ite en hirveästi tykännyt Amsterdamista, sen sijaan voisin suositella Budapestiä, Prahaa, Nizzaa, Lontoota, Berliiniä, Krakovaa, Roomaa.. Lissabon on myös tosi kiva paikka, mutta sinne taas sitten lentää kauemmin.Barcelonasta tykkäsin myös kovasti, mutta siellähän ootkin jo käynyt.

kolman äiti
Suosittelen lämpimästi Budapestiä Unkarissa. Itsekin sinne pian menossa pitkää viikonloppua viettämään :) Suht edullinen, Norwegianilla halvat lennot, hotellit edullisia ja paljon nähtävää. Myös juhlimaan pääsee ;)

Tervetuloa Berliiniin :) Ruoka ja juoma on edullista, bileitä riittää joka illalle ja joka tyyliin, kulkeminen on helppoa ja "pakolliset" nähtävyydet voi ripotella kätevästi terassien väliin. Meno leppoisaa, ei turhaa nipotusta, ei turistiruuhkaa (vrt. Lontoo, Praha tai Pariisi) ja huhtikuu on oikein hyvä aika matkustaa tänne.

MinneMennä
Berliini vaikuttaa hyvältä paikalta, mutta kaupunki on todella iso! Mistä kannattaisi hotellia etsiä? Tahtoisimme olla ehdottomasti keskustassa lähellä juhlintapaikkoja ja shoppailu mahdollisuuksia. Ja hotelli saisi olla hyvä ja mutta ei mikään tajuttoman kallis. Vinkkejä?

Yhteistyössä