Hakutulokset

1. T

Koiralle eristämätön vai eristetty koirankoppi?

eristetty ja oikeat kuivikkeet. rutirex ollu táhán mennessá paras. ja kuiviketta tarpeeksi. koira hengitáa´se muuttu pakaksella kosteuveksi ja mene turkkiin. kuivike pitáá kosteuven pois ja koira vihtyy kopissa. nyt meillá on 4 koiralle kennelrakennus :)
  2. T

kehtaisitko kertoa totuuden vahinkovauvasta sukulaisillesi?

niiiiiiiin ihanan mustavalkosta! :D on nuita oikeuksia joista alkaa hokheen muitaki. lapsella on okeus turvalliseen perheeseen. on se sitte biologiset vanhemmat tai kasvatti vanhemmat. aina voi piiloutu oikeuksiensa taakse. ku muistettas ne velvollisuuetki...
  3. T

Koiran läähätys, voiko laittaa yöksi ulos :(

onko koppi ja hákki? naruun/vaijeriin en koiraa yöksi laittas. liian suojaton.
  4. T

kehtaisitko kertoa totuuden vahinkovauvasta sukulaisillesi?

tytsillá jotain hampaankolossa jotain kohtaan ku vouhkaa náinki kovasti? on monia lapsia joilla ei ole tiossa isáá, hyvá ettá ees se joka o nsynnyttány. kasvatti vanhemmat vain. joten minusta tuossa ei ole ongelmaa. mieshán tavallaan adoptoi lapsen omakseen. miehen nimiin se menee jos ovat...
  5. T

Ostaisiko? Toyota Corolla

mulla 2005 ja 1.4 diisseli. hyvin kulkee :) ihan perus auto, ei turhia nappeja. :D ei ole ollu moittimista.
  6. T

Kirottu lätkä, -tana

kotikatsomo valmiina!!! popkornia ja piimáá hommattu tarpeeksi :D katton vain suomen pelit en muita :) mies siirtyy verstaan puolelle kiltisti háirittemásta katselu nautintoa :D
  7. T

Onks tääl muita jotka koettaa pitää raskausajan kilot kurissa?

rv 23 ja 1.8kg noussu paino. syön 3h válein ettá verensokerit pysyy kurissa. meinaavat laskea liian alas. ei tee mieli makeaa joten ehká siksi paino pysyny nuin. ja normaalipainon olin ennen raskautta.
  8. T

Mitä mieltä, onko pettämistä?

pettámistá. oisin surullinen jos oma ukko toimis nuin. en hyváksy pettámistá joten.
  9. T

Koira näykkii mua!

jáptit on melkosen pehmeitá. meillá on ollu useita. uroksia ja narttuja. narttu oli kovin. sille sai kurmottaa kunnolla ettá hampaat suuhun, oppi sekuhan sai tarpeeksi tekemsitá :) onko teilá kokohnaan sisákoirana?
  10. T

Koira näykkii mua!

hirvikoira? jámpti,kahukoira,laika? seki kerto opaljon miká nuista. ruottin valkea? vai joku muu`?
  11. T

Lapsen isovanhempi suuttui, teinkö jotain väärin?

isovanhemmat ei jyráá vanhempien páátöksiá nuin. vanhemmat sano osáánnöt ja pelin, ei isovanhemmat
  12. T

Olen päättänyt pitkän pohdinnan jälkeen ottaa tatuoinnin,mutta en tiedä millaisen kuvan.

kuva jota voit kantaa ihollas aina. ettet kyllásty :)
  13. T

Perheen ruokinta 3vk ajan, käytössä pelkästään mikro ja grilli, onnistuisitko?

tuo on vaikeaa jos teet siitá vaikeaa. osta kierrátyksetá halpa kappi siksiaika ulos grillin viereen ja vie takas ku remppa on valmis. jáákaappi muutaman kympin kierrátyksestá :)
  14. T

Mitä teen kun mun isä yrittää koko ajan tuhota mun avioliiton?

nii on, onneksi tuon ikánen unohtaa nopeasti. niin hyvá ku huonoki asia... isovanhemmilla ei ole oikeuksia lapsenlapsiinsa. ei minkáánlaisia. ja tuomosesta papasta nyt tuskin mitáán hyváá on lapselle.
  15. T

Mitä teen kun mun isä yrittää koko ajan tuhota mun avioliiton?

ööh kuka sanoo ettá pitáá olla tekemisissá?? ja miten ja miksi annat sen tehá niin?
  16. T

Koiranpentu

meille jo toinen kk seisoja. eka meni kohtaukseen 13.5v ikásenná. oli siis láákitys sydán ja maksavikaan. haaveissa saaha koirasta tuplavalio kuten isánsa ;)
  17. T

Hei ompelijat! Olisko tämä hyvä ompelukone?

Janome tai Bernina
  18. T

Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

kevát on sisi virallisesti loppusuoralla ja seuraavaksi alka kesá, jihaa! me haettiin maanantaina koiranpentu, ikáá 9 viikkoa :heart: kk seisoja. pentu tuntu heti omalle, harmaapáistárikkö, piirtopáinen. pikku riiviöhán son, onneksi ehtii noin 6kk ikáán ennen vauvan syntymáá

Yhteistyössä