Hakutulokset

1. T

Koiranpentu

maanantaina hettu riiviö kotiin. tuntu heti omalle
  2. T

Koiranpentu

:heart: kk seisoja ikáá 9viikkoa. ihanan energinen tapaus, nyt nukkuu ja kohta taas mennáán.
  3. T

Laskettu aika ja muut ihmiset.

vastasin kyseliöille, kiitos kysymásta voin hyvin/huonosti/vásyttáá/vituttaa / miká olo oli sillá hetkellá.. :D nyt olen sanonu LA olevan syksyllá entarkkaa aikaa
  4. T

Onko klo.6 mielestänne aamu vai yö?

aamuyö, ja tosiaan silloin viellá nukutaan.
  5. T

Hyytis?

miu ihananainen mussuseni :heart:
  6. T

Rikkoisitko lapsiltasi perheen, jos kumppanisi harrastaisi seksiä jonkun muun, kuin sinun kanssa?

ei onnistuis jatkaa ei. se ois loukkaus pahimmalla tavalla. mies tietáá ettá hairahtaa niin tietáa´tasan mitá menettáá. olen pitkávihanen ja kostonhimonen joten ruma jálkipyykki tulis
  7. T

Jos nyt leikitään, että mä laitoin nepparin väärinpäin kiinni kankaaseen, niin millä mä saisin sen irti?

ohutnokkanen ruuvvimeisseli, sillá saa pois ilman ettá tulee vaurioita paljoa :) ei aukenu mulle sinun blogi ku lataa ja lataa.... niiiiisk
  8. T

Hetkinen - nythän mä vasta hokasin... :D Tyhmä kysymys auton ostosta, mut haittakse?

siis kilvet viety pois ns seisonnassa? eikö liikenne vakutus ole pakollinen? on auto missä hyvänsä? vai miten nuo vakutus hommat mene nykysten? kuulsotaa kyllä semmoselle että kattelisin auton muualta.
  9. T

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

halaukset kirkkis, toivoma että kaikki ois hyvin .

Yhteistyössä