Laskettu aika ja muut ihmiset.

Nyt se sitten alkoi. Koko ajan joku kyselee että joko olen synnyttänyt |O

Mä haluaisin jo sanoa rumasti että jum**auta me ollaan luvattu ilmottaa ku niin on käynyt! Mutta ei..

Mulla on muutenkin hermot kireällä kaikkien kipujen ja turvotusten takia ja muiden kyselyt ei helpota yhtään.

*Kaikki maailman kirosanat tähän loppuun*

"vieras"
Heh. Muistan kun odotin esikoista viimeisilläni, ja anoppi soitti ja varmisti että varmasti hänelle sitten ilmoitetaan kun vauva on syntynyt. No niin kyllä meinattiinkin.

"senni"
Mä ymmärrän ap:ta! Mua ärsyttää kanssa! Esikoista kun odotin, niin tulivat lankoja pitkin koko ajan. Siis oikeesti, mä olin luvannut ilmottaa. Mutta ei. Lopulta meni siihen, etten jaksanut vastata puhelimeen. Saatoin myöhemmin vain laittaa viestin, että oliko mitä asiaa. Monesti sitten yrittivät soittaa vielä ja joskus vastasin, joskus en.

Nyt toista odottaessa olen ollut itsekkäämpi ja olen sanonut sukulaisilleni, että en halua, että kysellään että joko joko joko. Että kyllä sitten ilmotan. Ja että en vastaa välttämättä puhelimeen, kun en jaksa tätä olemista muutenkaan kovin hyvin. Niin ovat ymmärtäneet! Joskus äiti soittaa, mutta lopettaa kyllä puhelun lyhyeen, kun jos mä vastailen yksisanaisesti tai oon muuten vain väsynyt.

Ja tuohon, että olisi pettynyt, jos ei kyseltäisi - mä luulen, että olisin helpottunut. Ei tarvitsisi esittää pirteää ja reipasta, vaan saisi vain olla oma itsensä ja se aika minkä esikoisen hoitamiselta jää, jäisi oikeasti itsensä kuuntelemiseen ja lepäämiseen.

"vieras"
Juuri sen takia en halunnut toisen kohdalla kertoa kuin harvoille ja valituille sen tarkan lasketun ajan. Kaikille muille sanoin, että loppuvuodesta / loppusyksyllä tai jos joku nyt halusi tarkemmin tietää niin sanoin, että marraskuun lopussa. Laskettu aika oli 5.11. ja syntyi 11.11. Esim. miehen suvulle en halunnut kertoa tarkkaa päivää. Minuakin niin ärsytti se, kun jo ekassa raskudessa kukaan ei kertaakaan kysynyt minun vointia tms. , mutta sitten kun laskettu aika läheni/ meni ohi, niin johan kiinnostus lisääntyi ja soitteli miehelleni jatkuvasti, että vieläkö ootte kotona. Olisi ollut kyllä kiva, jos anoppi olisi edes kerran kysynyt, että miten olet jaksellut.

[QUOTE="vieras";28408625]Niin, viimeisillään raskaana sitä nainen kyllä osaa olla pirun itsekäs ja rasittava.

Kokemusta on.

Toivottavasti synnytät pian, niin loppuu kaikkien narinat.[/QUOTE]

Millälailla on itsekästä mielessään toivoa että ihmiset lakkaisivat kysymästä tyhmiä?

[QUOTE="vieras";28408625]Niin, viimeisillään raskaana sitä nainen kyllä osaa olla pirun itsekäs ja rasittava.

Kokemusta on.

Yhtä itsekästä se on muilta jatkuvasti jankuttaa ja kysellä joko joko joko joko.........Kun se ei asioita yhtään edistä. Itse en kelleen muulle kertonu tarkkaa aikaa kun lähipiirille ja ne onneksi tajus olla jankuttamatta vaikka välillä vointia kyselivätkin. Tietävät että vauva tulee kun on tullakseen ja varmasti saavat asian kuulla.

-..-

Kokemusta on.

Taidat olla itse kyselijä. Onko itsekästä jos hermot menee kun esim. anoppi soittaa valehtelematta kolme kertaa päivässä ja kyselee miten menee?

"vieras"
Taidat olla itse kyselijä. Onko itsekästä jos hermot menee kun esim. anoppi soittaa valehtelematta kolme kertaa päivässä ja kyselee miten menee?
En kyllä ole, en koskaan kysele ihmisiltä paljonkaan mitään. Ennemminkin ihmisiä vois ärsyttää se että olen niin välinpitämätön.

En ole koskaan ärsyyntynyt kun on asiaa kysytty, jos ärsyttää niin sanon suoraan että ei tarvitse soittaa kolme kertaa päivässä, ilmoitan sit kun aika on.

-..-
[QUOTE="vieras";28429160]En kyllä ole, en koskaan kysele ihmisiltä paljonkaan mitään. Ennemminkin ihmisiä vois ärsyttää se että olen niin välinpitämätön.

En ole koskaan ärsyyntynyt kun on asiaa kysytty, jos ärsyttää niin sanon suoraan että ei tarvitse soittaa kolme kertaa päivässä, ilmoitan sit kun aika on.[/QUOTE]

Ihmiset vaan oikeasti on niin tyhmiä että eivät usko. Joillekin on helppo olla vastaamatta puhelimeen mutta jos anopille ei vastaa niin se on heti siellä helisemässä että ollaan synnyttämässä ja soittelee niin kauan että joku vastaa.

Yhteistyössä