Olen päättänyt pitkän pohdinnan jälkeen ottaa tatuoinnin,mutta en tiedä millaisen kuvan.

• Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti
vaikeaa
Haluaisin lasteni liittyvän kuvaan,mutta siinä ei tarvitse olla nimiä. Lapsia on neljä ja heistä yksi on kuollut. Tämän lapsen haluaisin kuvattavan perhosena,mutta otanko kolmesta muusta myös perhosen ja yhden siitä erottumaan erilaisena vai miten, sitä en tiedä.
Kaikki siis samassa kuvassa.
Olisiko kellään ehdotuksia?

....
Tatuoinneista en yleisesti ottaen tykkää.
Mutta ehkä jos olisi neljä perhosta, joista 3 on värikkäitä ja yksi sitten hopeanharmaa ja valkoinen, sellainen sädehtivä?

Värikkäätkin tietysti vois olla punainen=tyttö, sininen=poika tms?

vaikeaa
.... tuota samaa itse olen ajatellut myös,että jos noin. Ei vaan tule muuta mieleen ja siksi halusin toisten ajatuksia myös :)
Parasta olisi tietty mennä liikkeeseen ja selitää asia ja antaa heidän piirtää,mutta jotenkin haluaisin ,että itsellä olisi hieman enemmän "valmista" kuvasta

Paikkakin on vielä hieman hakusessa tai kaksi vaihtoehtoa on joko eteen vasemmalle puollelle rinnansta olkapäähän tai sitten oikalle lapaluuta myötäille

lucifer
Itelläni on monta kuvaa, mutta annan sellaisen neuvon paikasta että ota sellaiseen kohtaan että saat tarvittaessa peitettyä sen kauniisti vaatteilla.

ainakin ensimmäisen kohdalla kannattaa toimia näin, mutta sitten kun niitä tulee lisää ja lisää niin on nöyrryttävä ja otettava jo niin ettei niitä kaikkia saa eikä tarvitsekaan piilottaa kokoaikaa.

"vieras"
Kannattaa googlata tatuointeja, yleensä ne omat ideat tarkentuvat sen myötä. Olen nähnyt tosi kivoja tatuointeja, joissa on yhdistetty juuri kuollut lapsi ja elävät lapset esim. tuollaiseen köynnöstyyliin, niinkuin yllä ehdotettiin. Musta perhonen ja värikkäät perhoset samassa ei kuulosta hyvältä. Ennemminkin niin, että kaikki mustalla värillä ja yksi lentää poispäin (tai kaikki värikkäitä jos siis haluat väritatuoinnin). Jos tunnet jonkun, joka osaa piirtää, niin voithan myös antaa hänelle ajatuksen kuvitettavaksi.

ehd
Minusta sekin tuntuu vähän pahalta ajatukselta, että yksi perhonen olisi erillään muista. Teetä kauniin väriset perhoset ja pistä yhdelle surureunus. Siis suruvaippa vastakkaisin värein.

vaikeaa
Vaikka tatuoinnit olisi kuinka out niin otan sen silti, minulle se on yksi ja sama mitä muut ajattelevat.
Väritatuoinnin haluan ja en halua yhden olevann erillää, koska samaa porukkaan hänkin kuuluu vaikka toisaalla onkin.
Tuo kuulosti aika kivalta tuo suruvapiiaperhonen

Yhteistyössä