Autoilija
Kannattaako ostaa 2007 Toyota Corolla farmari? Hintana olisi 8000e ja ajettu 160 000km. Juuri katsastuksesta huomautuksitta päässyt.. Jos on kokemuksia niin saa jakaa!
Halvallahan tuo lähtee.En todellakaan tuolla hinnalla vilkaisisi sekuntia pidempään.
Osta ihmeessäHalvallahan tuo lähtee.
Mikä ton ikäluokan ja noin paljo ajetuilla corolloilla hinta tällä hetkellä keskimäärin?En todellakaan tuolla hinnalla vilkaisisi sekuntia pidempään.
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä tuon ikäisistä tai noilla kilsoilla varustetuista pyydetään. Itse en tuollaisia hintoja moisista maksaisi.Alkuperäinen kirjoittaja Älykkäämpiä;28423131:Mikä ton ikäluokan ja noin paljo ajetuilla corolloilla hinta tällä hetkellä keskimäärin?
LolMinua ei oikeastaan kiinnosta, mitä tuon ikäisistä tai noilla kilsoilla varustetuista pyydetään. Itse en tuollaisia hintoja moisista maksaisi.
Lollota ihan vapaasti siinä kohtaa, kun lykkäät kahdeksan tonnia paskaan.
Onko pakko osallistua ketjuun kun et ymmärrä autojen päälle?Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä tuon ikäisistä tai noilla kilsoilla varustetuista pyydetään. Itse en tuollaisia hintoja moisista maksaisi.
Ladamies on erimies.Ymmärrän ihan riittävästi ollakseni tekemättä ääliömäisiä ostoksia.
Jos on 8000 laittaa autoon niin 160 tkm ajettu corolla farkku on oiva valinta. Edessä 50 tkm huolettomia kilometrejä ja hyvä vaihto-arvo vielä senkin jälkeen.Tai sitten on fyrkkaa sijoittaa autoon, johon ei tarvitse sijoitella varaosiin tonneja omistushistorian aikana saati viettää vapaa-aikojaan vaihtamassa osia siihen.
Nykyauton jouset ja iskarit kestävät 300+ tkm. Jarrut ja jakopää kuuluvat huolto-ohjelmaan. Tuon ikäluokan Corolla ei vietä päivääkään huollossa 150-250 tkm määräaikaishuoltojen välissä eli voi olla huolettomampi kuin upouusi VAG-konsernin tuotos.Jarrut, iskarit, jouset, pakoputki, jakopään ketju/hihna loistokunnossa eli ei odotettavissa noista plus monesta muusta kivaa lisäkulua 'huolettomien' kilometrien aikana. Epäilen.