Mitä teen kun mun isä yrittää koko ajan tuhota mun avioliiton?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tätä on nyt jatkunut koko tän 6 vuotta mitä ollaan oltu yhdessä. Isä yrittää kaikin tavoin tuhota mun avioliiton ja nyt on ottanut meidän 1,5v tytön mukaan peleihinsä. Mulla pettää kohta mielenterveys. Miehen kanssa riidellään jatkuvasti ja äidin kanssa riidellään. En tiedä kellä puhua näistä.

a.p.
Isä on niin taitava puhumaan. Yrittää puhua mua ja mun miestä toisiamme vastaan ja nyt sitten vielä käyttää meidän tytärtä ja sillä kiristää ja uhkailee. Hänen mielestään tytöllä on oikeus tavata isoisäänsä.

"mtmm"
Hänen mielestään tytöllä on oikeus tavata isoisäänsä.
Jos tilanne todella on tuo, mitä aloituksessa kerrot, niin eihän sun siinä kohtaa tarvitse välittää isäsi mielipiteistä. Ihan sama, vaikka hän katsoo olevansa oikeutettu tapaamaan lapsenlastaan. Sinä ja miehesi siitä asiasta päätätte. Sinuna keskustelisin miehen kanssa tilanteesta ja siitä, mitä mieltä hän asiasta on. Sitten jos katsotte, että teidän perheenne parhaaksi on olla tapaamatta isääsi, niin ilmoitatte hänelle asiasta ja todella sitten toimitte niin. Kenelläkään ei ole oikeutta terrorisoida toisten perhe-elämää!

"vieras"
[QUOTE="mtmm";28413409]Jos tilanne todella on tuo, mitä aloituksessa kerrot, niin eihän sun siinä kohtaa tarvitse välittää isäsi mielipiteistä. Ihan sama, vaikka hän katsoo olevansa oikeutettu tapaamaan lapsenlastaan. Sinä ja miehesi siitä asiasta päätätte. Sinuna keskustelisin miehen kanssa tilanteesta ja siitä, mitä mieltä hän asiasta on. Sitten jos katsotte, että teidän perheenne parhaaksi on olla tapaamatta isääsi, niin ilmoitatte hänelle asiasta ja todella sitten toimitte niin. Kenelläkään ei ole oikeutta terrorisoida toisten perhe-elämää![/QUOTE]

Juurikin näin. Ja jos et itse toimi perheesi etua ajatellen, on turha syyttää muita. Isäsi toimii kuten toimii, häntä tuskin voit muuttaa, mutta omaa käytäntöäsi voit.

Yhteistyössä