Hakutulokset

1. H

Olen 30v nainen ja ihastunut 16 vuotiaaseen poikaan

Ja ap:lle lisää mielipidettä: 16v ei tajua seksin merkitystä. Tilanne on niin tulenarka monella tapaa että neuvoisin pitämään seksistä selkeää etäisyyttä. Sen pojan ottamista panokaveriksi en voi mitenkään hyväksyä, tuomitsen ihan suoralta kädeltä sun suunnitelmat. Fantasiat nyt menettelee...
  2. H

Olen 30v nainen ja ihastunut 16 vuotiaaseen poikaan

Mie voin todellakin samaistua tähän gunther! Mistä löytäiskään 17v tytsyn? On nätimmät hiukset ja iho kun eivät ole polttaneet kynttilää molemmistä päistä, eivätkä ole idioottivanhemiensa esimerkin mukaan ehtiny nussia montaa miestä ja katkeroitua kun ne eivät muuta halunnu ku pillua...
  3. H

Polyamoria

Lukaisin ketjun kaikki viestit läpi. Täällä on määritelty käsitteitä monella tavalla ja tunnustettu erilaisia mielipiteitä ja erilaisia suhteita ko. osapuolten näkemyksiä huomioiden. Voisin lisätä vähän uutta näkökulmaa keskusteluun. Harvat näyttävät käsittävän että oikeita ihastumisia...
  4. H

Syitä miksi ateisti odottaisi seksiä

Kiitos sun kommentista. Tässäpä vastauksia sun mietteisiin: 1) Mitkä ketjun aloituksen kohdista oli sun mielestä mun moraalikäsitystä? Oliko mitään kohtaa mistä olit samaa mieltä? 2) Vertasin seksistä pidättäytymistä aggression hillitsemiseen, koska molemmat on inhimillisiä tunteita...
  5. H

Julkisella sitoutumisella on sellainen pointti, että ihmiset voi helpommin valehdella itselleen ja muille sitoutumalla sanoin, tyyliin, "kyllä mie haluan että tää suhde kestää". Kun kyseessä on julkinen seremonia, voi paljon enemmän luottaa toiseen sanaan. Samalla itse joutuu vakavasti...
  6. H

Kerttu, ollaan samaa mieltä siitä että lapset voi ammattinsa ja harrastuksensa valita ihan vapaasti. Ymmärsin ettet aio puuttua lainkaan sun lasten sukupuolielämään kun ovat 18 täyttäneet. Miten ajattelin asiaan puuttua ennen sitä? Oon samaa mieltä sun kans myös siitä että takuuvarmoja...
  7. H

Niin no, ei nää asiat ole mun mielestä mitenkään mustavalkoisia. Mun mielestä julkinen sitoutuminen suhteeseen ennen seksielämän aloittamista on perusteltua, siksi avioliitosta on ollut puhe. Mun mielestä seksin sosiaalisista ja psykologisista puolista puhutaan liian vähän. Siksi tulin tänne...
  8. H

Siitä puhe mistä puute, onko sulla mitään annettavaa keskustelulle?
  9. H

Ekassa viestissä mie jo ehdotin että pidetään se uskonto tästä keskustelusta erillään. Ja vilpittömästi kysyn, enkö mie ole kautta linjan tässä ketjussa muistuttanu että ei tässä takuuvarmoja vastauksia ole, tässä keskustellaan asiasta ja vertaillaan mielipiteitä. Mua kyllä syytellään ilman...
  10. H

Turha? Kuinka niin? Sanoit muuten ekalla sivulla että avioon odottamine ei oo vaihtoehto. Oisin utelias kuulemaan että miks ei.
  11. H

Niin, totta :) Toisaalta taas useimmilla on lapsi kasvatettavana, joten... sitä paitsi voihan sitä oppia virheistäänkin, jos kokee sellaisia tehneensä. Missä sie aloittaisit tällasen keskustelun, Kerttu?
  12. H

Rakastunut opettajaan ! :/

Hän on parisuhteessa. Siksi sun kannattaa ehdottomasti pitää asia omana tietonas. Sen mainitseminen ois tosi kyseenalaista. Sie oot parisuhteessa. Kannattaa keskittyä omaan suhteeseen, koska ihastuksia tulee ja menee niin kauan että on haudassa.
  13. H

Tiiäks mitä meinaa potentiaali?
  14. H

Hyvin sanottu. Samaa mieltä kaikesta.
  15. H

Siitä me ollaan samaa mieltä että joillekkin seksi on iso juttu, toisille ei. Mun pointti on tarkennettuna sellanen, että elämässä lähtökohtaisesti se on merkittävää jokaiselle, toistan, joka ainoalle ihmiselle biologisesti ja psykologisesti. Tätä asiaa on vähän vaikea muotoilla sanoiksi, mutta...
  16. H

Sanot että vertaus on jokseenkin paska, mutta et perustele sitä mitenkään. Tottakai se on kaikkea muuta paitsi rakkautta, se on vertaus. Miksi seksistä pidättäytyminen ei oo sun mielestä tervettä?
  17. H

Millaista on hyvä seksi?

Hyvään seksiin liittyy varmasti monia eri osatekijöitä, mutta luulen että vaikka mitä sanoisi, aina on joku ihminen joka vastaa että "no mun paras seksikokemus oli erilainen ku tuo" Se ainakin on selvää että seksi on enemmän tunneasia kuin fyysistä tekniikkaa. Siksi useimpien ihmisten parhaat...
  18. H

Mitä tarkoitat? Minkä asian luit ennen kuin sanoit että mitä sitten?
  19. H

Oon monista asioista sun kans samaa mieltä. Pitäis puhua näistä enemmän. Seksihalut on ok, ne on luonnollisia. Itsetyydytys sopivuuden rajoissa on ok. Ihmisarvo on kaikilla teoista riippumatta. Jokainen päättää itse mitä tekee. Abortti ei ole maailmanloppu. Ei pitäisi olla kaksoismoraalia...

Yhteistyössä