Olen 30v nainen ja ihastunut 16 vuotiaaseen poikaan

• Viestiketjun aloittaja ei näin pitänyt
  • Ensimmäinen viesti
Älä sotke omaa raiskaustasi tähän. Nämä ovat kaksi ihan eri asiaa. 16 vuotias saa tehdä mitä tahtoo. Itsekin tapasin mieheni sen ikäisenä, enkä ole mitään traumoja saanut, koska molemmat harrastimme seksiä ihan omasta halustamme.
16v. voi tehdä mitä haluaa. Mutta aikuisella pitäisi olla hippasen enemmän vastuuta kun on kyse seksistä. Ja kuinka joku AIKUINEN voi olla alaikäisen kanssa? Hyi helvetti.

teininä hyväksikäytetty
Älä sotke omaa raiskaustasi tähän. Nämä ovat kaksi ihan eri asiaa. 16 vuotias saa tehdä mitä tahtoo. Itsekin tapasin mieheni sen ikäisenä, enkä ole mitään traumoja saanut, koska molemmat harrastimme seksiä ihan omasta halustamme.
tottakai ovat eri asiat, oletko tyhmä? Kysyin sinulta: Oletko samaa mieltä että LAPSI joka on 14 tapaa 30 ihmisen ja haluaa seksiä, on vapaaehtoisesti mukana...onko se mielestäsi ok? Lapsihan on silloin omasta halustaan mukana.

kokeilisin
Alkuperäinen kirjoittaja teininä hyväksikäytetty;30589240:
tottakai ovat eri asiat, oletko tyhmä? Kysyin sinulta: Oletko samaa mieltä että LAPSI joka on 14 tapaa 30 ihmisen ja haluaa seksiä, on vapaaehtoisesti mukana...onko se mielestäsi ok? Lapsihan on silloin omasta halustaan mukana.
Miksi sinä tällaista jankkaat? Tuo kyseisen tapauksen nuorukainen täyttää 17 vuotta ja on varmasti onnessaan, jos pääsee vanhemman naisen kanssa samojen vällyjen väliin.

ap*
Ulkonäöstä: Arviolta 180cm, lihaksikas/urheilullinen, vihreät silmät ja ruskeat hiukset. Hymykuoppa. :)

Aika rajua vetää tähän raiskaus, joka on mielestäni aika eri asia kuin molemminpuolinen kiinnostus. Ymmärrän kyllä, että herättää suuria tunteita tämä asia. Mulla on itsellänikin tosi ristiriitaiset fiilikset. En ole siksi poikaan lähemmin tutustunutkaan, vaikka on vaikea pysyä "frend zonella", kun toinen on niin mahdottoman flirtti ja itsellänikin on lämpimiä ajatuksia.

Joku kysyi, mitä voi nähdä 16v pojassa, tai no 17v. Kokonaisuuden. Ihmisen, jolla on mahtava huumorintaju, hellä luonne, kiinnostavia juttuja, upea hymy ja vaikuttava olemus.

En oikein tiedä et miten pitäisi toimia. Jatkaa kuten ennenkin ja antaa homman lopahtaa omaan mahdottomuuteensa, mennä eri aikaan salille ja katkaista kerralla siivet mokomalta haihatukselta, vai lähestyä ja antaa "virran viedä".. En mä mitään traumoja halua pojalle aiheuttaa. Enkä hankaluuksia muutenkaan.

hyväksikäyttöä?
Ehdottomasti ei. Lopeta hyvän sään aikana tuo touhu.

Itse nuorena haikailin erään vanhemman miehen perään ja mies oli myös kiinnostunut. Jonkinlaista toimintaa oli, mutta luojan kiitos yhdyntään asti en mennyt.
Näin aikuisena inhottaa ajatuskin, enkä halua edes kuulla kyseisen miehen nimeä, niin paljon kaduttaa kun piti liian nuorena alkaa touhuaan ja vielä niin paljon itseä iäkkäämmän kanssa... Nykyään koen sen hyväksikäytöksi, koska aikuisen olisi tullut osata vetää rajat!

Eli siis, vaikka nuori olisikin mukana, niin traumatisoitua voi... Tuo poika ei ole vielä täysikasvuinen ja saattaa oikeasti katua, jos teidän juttu menee liian pitkälle. Ei siis kannata, jos yhtään haluat pojan parasta.

kokeilisin
Alkuperäinen kirjoittaja teininä hyväksikäytetty;30589240:
Ei täällä ole mistään 14 vuotiasita puhuttu, vaan kohta 17 vuotiaasta.

nnnnn
16-vuotias saa harrastaa seksiä saman ikäisen kanssa. Ei itseään vanhemman kanssa.
Jos täysi-ikäinen harrastaa seksiä alaikäisen kanssa, niin se on hyväksikäyttöä.

Ja nimimerkki hyväksikäyttöä? sen kirjoitti. Koska ei vielä ole kypsä, eikä ymmärrä asioita, niin ei ymmärrä että se on hyväksikäyttöä. Myöhemmin sen voi ymmärtää. Sit kaduttaa. Lisäks voi jäädä vääristyneet käsitykset seksuaalisista tilanteista. Jos hän oppii että on ihan ok vanhemman sekaantua nuorempaan, niin miten hän erottaa sen ettei itse saisi kiihottua nuoremmasta, paljon nuoremmasta.

Mahtavaa! :) Itse olen noin kolmikymppinen mies ja kiinnostun useinkin tuollaisista 16-17 -vuotiaista tytöistä/nuorista naisista. Heissä viehättää ulkonäön ja kiinteyden lisäksi mm. se, että he ovat jotenkin herttaisempia ja mukavampia kuin vanhemmat naiset, joista suuri osa on kyynisiä ja katkeria.
Mie voin todellakin samaistua tähän gunther!

Mistä löytäiskään 17v tytsyn? On nätimmät hiukset ja iho kun eivät ole polttaneet kynttilää molemmistä päistä, eivätkä ole idioottivanhemiensa esimerkin mukaan ehtiny nussia montaa miestä ja katkeroitua kun ne eivät muuta halunnu ku pillua. 17-vuotiaissa on vielä romantikkojakin. 25v:t on kaikki kyynisiä, lutkia, luulotautisia tai naimisissa.

Ehkä joku niistä joita opetan kunhan valmistun.

Ja ap:lle lisää mielipidettä:

16v ei tajua seksin merkitystä. Tilanne on niin tulenarka monella tapaa että neuvoisin pitämään seksistä selkeää etäisyyttä. Sen pojan ottamista panokaveriksi en voi mitenkään hyväksyä, tuomitsen ihan suoralta kädeltä sun suunnitelmat. Fantasiat nyt menettelee, tosin kyseenalaisia nekin.

Jos oikeasti suhdetta mietit, niin seurustele niin paljon että tiedät onko se riittävän kypsä sulle. Ties vaikka oliskin, 16-vuotiaan jutuista kun kiinnostut. Tässähän teillä on vuosi aikaa tutustua oikeasti. Eihän sitä tiedä vaikka juttu toimiskin...

mutta nyt vittu oikeesti. Järki käteen ap.

ap*
Ap otti järjen käteen ja kuunteli sisintään.

Siitä saakka, kun tapasimme ekan kerran olen tuntenut todella voimakasta vetoa tuohon poikaan. Ja siitä asti kun kuulin hänen ikänsä on tunteet olleet erittäin ristiriitaisia.. Jokaisen ihanan haihattelevan tunteen yli on vyörynyt kaiken hukuttavana fiilis siitä, että on väärin lähestyä poikaa, joka on oikeastaan vielä lapsi. Siitäkin huolimatta, että on osoittanut vastuullisuutta ja kypsyyttä jota useat vanhemmatkaan ei.

Koska tunne tästä, että homma on väärin, on hyökynyt aina muiden ylle ajattelin, että ehkäpä se kuitenkin on mun kaikista päälimmäisin ja voimakkain tunne. Sisimmän ääni. Sydämenkin jos oikein kliseisiä ollaan. Joten aloin käymään salilla eri aikaan, aamulla ennen töihin menoa. Oikeastaan pidän muuten enemmän aamutreenistä! :)

Poikaa ja juttuja hänen kanssaan kaipaan, mutta helpointa ottaa etäisyyttä nyt, kun olemme vielä kuitenkin"vain" satunnaisia salituttuja..

Blaa blaa
Huumaavaa on. :)
En missään tapauksessa halua kuitenkaan aiheuttaa pahaa mieltä pojalle, joka on vielä lapsi! Alle 18v määritellään lapseksi esimerkiksi YK:n lasten oikeuksien sopimuksessa. Hän on vielä niin kesken ja vaikutuksille altis. Se vaan olisi väärin et antaisin itselleni luvan sellaiseen. Enkä viitsi puhua mitään, mun ystävät sais slaagin! Oon niin sellainen joka ei hupsista vaan ihastu ja varsinkaan 16 vuotiaaseen.

Onhan se siinä iässä muutenki erilaista, ei tarvitse miettiä vakavaa parisuhdetta vielä eikä paljon muutakaan. Opetellaan vasta elämää. Kun tosissani ajattelen asiaa, tunnen itseni likaiseksi kehdon ryöstöjäksi, vaikken mitään ole edes tehnyt! Tai no varmasti flirttaillut, kun eihän mieltymystä toiseen voi täysin peittää.
Mutta kun hän on siinä ja näen hänen viihtyvän mun seurassa alkaa päässä pöristä eikä mitään järkevää käy mielessä. :D Ehkäpä nautiskelen tästä tunteesta ja odotan et hän löytää ikäisensä jota piirittää. :)
Minusta sulla on hiukan alentuva suhtautuminen häneen. Etkö voisi ajatella, että annat hänelle ihania kokemuksia, jos hän saisi mitä haluaa?

Jos sä vain ahneesti yksipuolisesti puolipakottaisit pojan johonkin, voisit puhua, kuten yllä kirjoitat, mutta jos poika haluaa niin kai tuon ikäinen jo osaa päättää asioistaan itse, jos toinen vierellä on reilu ja ottaa hänen tunteensa huomioon, eikä ole mikään alistajasika?

Lihaksikas nuorimies
Kyllä itse ainakin 16-vuotiaana olisin ollut iloinen päästessäni kokeemaan vanhempaa naista. Paskat siitä mitään traumoja jää. Olen nyt 17-vuotias, ja uneksin vanhemmesta naisesta

Lihaksikas nuorimies
Kyllä itse 16-vuotiaana olisin ollut iloinen päästessäni kokeemaan vanhempaa naista. Ei siitä mitään traumoja jää. Olen nyt 17-vuotias, ja olisi ihana kokea juuri 30-40v. naisen kokemus.

Lihaksikas nuorimies
Kyllä itse 16-vuotiaana olisin ollut iloinen päästessäni kokeemaan vanhempaa naista. Ei siitä mitään traumoja jää. Olen nyt 17-vuotias, ja olisi ihana kokea juuri 30-40v. naisen kokemus.

Lihaksikas nuorimies

Lihaksikas nuorimies

Lihaksikas nuorimies

vierailija

vierailija
Itse tutustuin 17v. poikaan kesällä '23. Olen 31 v. nuorekas hoikka nainen. Tuon ikäisellä pojalla riittää staminaa. Jouduin neuvomaan jonkun aikaa, miten hän saa tyydytettyä minut. Sen jälkeen seksi on ollut upeaa. Tavataan n. 3x viikossa. En käytä ehkäisyä, koska 17-vuotiaan spermalla uskon kohta tulevani raskaaksi. Pojalle en sitä ikinä kertoisi. Älyttömän kova penis ja narujen päässä roikkuvat tiukat pallit on se juttu. Niistä riittää mielettömiä lasteja. Poika saa kaiken tarvitsemansa. Olenko hulle?

Yhteistyössä