Hakutulokset

1. H

Syitä miksi ateisti odottaisi seksiä

Hyviä pointteja, samaa mieltä olen kaikista sun väitteistä. Kuten sanoin ekan viestin johdannossa, olen sitä mieltä että täysi-ikäisillä ihmisillä on oikeus tehdä mielensä mukaan tässä maailmassa. Tämän keskustelun aloitin siksi, että voitaisiin pohtia kaikkien näiden seksiin liittyvien...
  2. H

Tarkoitetaankohan me sydänsuruilla samaa asiaa? Mulla oli mielessä tällainen yleinen tilanne: Verrataan kahta päättynyttä suhdetta. Yhdessä harrastettiin seksiä, toisessa ei. Mun mielestä on perustelemattakin selvää että seksi tekee erosta tunteellisesti vaikeampaa. Tietenkin kaikki ihmiset...
  3. H

Moro, päätön. Mie oon uus täällä. Kukas tää mies1 on? Joku paikallinen asioiden päivittelijä? ... ...
  4. H

Ootas kun etin paksua rautalankaa... 1&2) Noniin. Pidättäytyminen seksistä ei ole kovin yleistä, tämä tiedetään. Pidättäytyminen ei voi tuntua itsestä tärkeältä jos ei ole koskaan tullut ajatelleeksi miksi s.e voisi olla tärkeää. Siksi tämän ketjun aloitinkin, kun asiasta ei julkisuudessa...
  5. H

Okei, mielenkiintoista kun ollaan päinvastaista mieltä :) Avaisikko tätä ajatusta?
  6. H

@böö: Eikö muka eletä? Eihän kadulla voi ees puolisonsa kans sekstata ilman että joku soittaa poliisille.
  7. H

@ ehheh Niin, kyllähän sitä joskus haluaa tehdä järjettömiä asioita. Kaikilla teoilla on kuite hyviä ja huonoja puolia, ja tässä ketjussa avaan niitä, koska niistä vähemmän puhutaan. Kuten sun kommentti osoittaa. @ sccc Vastaan sun kommentteihin yks kerrallaan. Olen samaa mieltä. Sun...
  8. H

Terve, terve, kaksplussan foorumiväki :) Haluaisin aloittaa keskustelun aiheesta, joka on mietityttäny mua paljon. Mun mielestä ateisteilla on tosi hyviä syitä odottaa seksin harrastamista. Nykyajan tapa on antaa täysi-ikäisten tehdä keskenään käytännössä ihan mitä haluavat, mistä olen...

Yhteistyössä