Hakutulokset

1. H

Mikä pelikonsoli 6- ja 5 vuotiaille?

Steve Jobs rajoitti paljon lapsensa elektroniikan käyttöä, koska näki sen haitat nuorille. Kaliforniassa, maailman teknologian yhdessä keskuksessa, on uusia nykyaikaisia kouluja, joissa on täysin luovuttu elektroniikasta. Siellä käytetään vain liitutaulua. En osaa kommentoida sopivaa konsolia...
  2. H

Syitä miksi ateisti odottaisi seksiä

Seksihalut on tunteita siinä missä monet muutkin tunteet. Esimerkiksi todella loukkaavaa tai omasta mielestä väärää käytöstä kohtaan voi tuntea aggressiivista suuttumusta. Onko silloin syystä tai toisesta tappelemisesta pidättäytyminen tervettä? Joissain tapauksessia pidättäytyminen jopa...
  3. H

Mua kiinnostais tietää mallin vuoksi yks tai kaks sun mielestä tärkeää yksityiskohtaa tuosta Kompassi-kirjasta. Mie oon samaa mieltä sun kans, noista sosiaalisista ja henkisistä seksiin liittyvistä puolista käydään liian vähän keskustelua nykyään.
  4. H

... ... Okei. Meh, semantiikkaa. Ihmiset tarkoittaa eri asioita eri sanoilla. Ihastuminen, kiintyminen, välittäminen, kiinnostuminen, rakastuminen, tykkääminen, jne. Joo varmaan jotku puhuu rakastumisesta ensimmäisten seurustelukuukausien aikana. Minusta se on vielä noita muita asioita, mutta...
  5. H

Kahle... Jos kukaan ei estä vapauttasi juomasta itseäsi alkoholistiksi, onko vapaus hyvästä? Jos nopeasrajoitukset teiltä poistetaan, lisääntyykö turvallisuus? Jos olet sitoutunut parisuhteeseen jonka eteen näet vaivaa, onko elämäsi köyhempää vai rikkaampaa? #oddmusings
  6. H

... ... Oletat vissin että etsin nimenomaan neitsyttä. -- Joo, se ois paras vaihtoehto, ei käy kieltäminen, mut ei se ole välttämätöntä. Seksielämän puolelta riittää samankaltainen arvostus yhteistä elämää kohtaan. Sanoinhan jo ekassa viestissä, että ei nämä asiat ole mustavalkoisia...
  7. H

Okei joo, tunnistan lähipiiristänikin tällaisen sun kuvaaman tilanteen, missä työssä ja kotona reagoi eritavoilla. Tämä on arkipäivää, olen samaa mieltä. Mun pointtia se ei silti mun mielestä kumoa, ja tässä syy: ne henkiset valmiudet esim nyt paineensietoon on olemassa. Tämä ei muutu. --...
  8. H

- Mitä tekemistä uskollisuudella on suhteen säilymisen kanssa? - Vakava suhde on siis sanojesi mukaan sellainen, joka on uskollinen. Kertooko syrjähyppy että suhde ei ole vakava...? Vai mitä ajat tällä takaa? - Mitä tekemistä seksin harrastamisella on tulevaisuuden ja suhteen sitoutumisen...
  9. H

Kirjoitan välillä puhekielen sanoja, välillä kirjakielen. Omg. Oon pohjosesta ja asun nyt Keski-Suomessa. Murteet sekoittuu. Asia loppuunkäsitelty. Palataan asiaan kun sulla on jotain annettavaa keskustelulle.
  10. H

Mie oon uus täällä. En oo nikki mies1.
  11. H

Eli 16+, yksilöstä riippuen. Mitä mieltä olet, minkälaiset asiat siihen vaikuttaa? Yksityiskohtia haen. Ei, en luule että jos on harrastanut elämässään seksiä ilman avioliittoa/vakavaa suhdetta/aiettakaan suhteesta tarkoittaa sitä, ettei ihminen sitten suhteessa ole uskollinen ja halua olla...
  12. H

Olen samaa mieltä kaikesta mitä sanoit. Toki kriisit suhteessa liittyy muihinkin asioihin kuin seksiin. Me puhuttiin aiemmin nimenomaan seksiin liittyvistä kriiseistä.
  13. H

Seksin lykkääminen tekee suhteesta kestävämpää. Tää ei ole mielipidekysymys. Ks. Sassler, S., Addo, F. R., & Lichter, D. T. (2012). The tempo of sexual activity and later relationship quality. Journal Of Marriage And Family, 74(4), 708-725. Olen samaa mieltä ajatuksestasi siitä, että...
  14. H

... ... Huoh. Okei. Juueipäs, tosi hienoa että teillä on onnellinen suhde. Toivon sitä kaikille muillekin jotka sellaista haluaa. Tää seksuaalinen kemia joka ei sun eksän kanssa toiminut. Mitä mieltä olet, mitä se on se seksuaalinen kemia? Mie olen vakuuttunu siitä että jos seurustelee...
  15. H

Olen lukenut aiemminkin tämän saman tarinan Thoughtcatalogista. Tarinassa seksistä oli tehty naisen silmissä epäpuhdasta, neitsyydestä tavoiteltavaa, ja puhtauden menettämisestä sosiaalinen kirous. Tyyppiesimerkki miten odottamisenkin voi tehdä todella väärin. Siinä missä uskikset tekee...
  16. H

Tässä on siis kyse tilanteesta, jossa seksielämä ei toimi halutulla tavalla. Jos suhde on vahva on valmis näkemään enemmän vaivaa tilanteen korjaamiseksi. Vastaavasti esim jos viimeviikkoisissa bileissä tavatusta ihmisestä tulee sun tyttö/poikaystävä, eikä eka seksikerta toimi, ei sen kanssa...
  17. H

Varovasti nyt... vilpittömästi kaikella kunnioituksella Jehnny, tällä kysymyksellä joko viet keskustelun sopimattomiin henkilökohtaisuuksiin tai sitten yrität ymmärtää paremmin mun näkökulmaa. Oon seurustellu vakavasti kolmen naisen kanssa. Muita suhteita tms mulla ei ole koskaan ollu, mutta...
  18. H

Nyt taisin ymmärtää mitä tarkoitat. Jos vasta loppuneessa ja eksän uudessa suhteessa on molemmissa seksiä se tietenkin korpeaa että suhde on päättynyt. Jos taas sun (passiivissa) kanssa eksä ei harrastanut seksiä, ero uuteen suhteeseen on tosi iso loikka, ja siksi ottaa päähän pahasti, omalla...
  19. H

Tarkentaisitko?

Yhteistyössä