Syitä miksi ateisti odottaisi seksiä

sccc
Niin, kyllähän niistäkin voi tulla kriisejä, mutta kuten sanoin se on epätodennäköisempää, ja niiden korjaaminen helpompaa jos odottaa / on odottanut.
Mielipide? Joka minulla voi olla eri kuin sinulla. Siitä on ihan turha kiistellä. Jos haluat keskustella. Miksi odottaminen teksi kriiseistä epätodennäköisempää? Miten sitä mitataan ja miten todistaa että korjaaminen on helpompaa, saman ihmisen kanssa ei voi sekä odottaa että hypätä suoraa päätä harrastamaan seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30407810:
ja siinä on sitte mies1 uudella nikillä. :LOL:
En olis varma. Ton mittainen viesti ilman silmiinpistäviä sivistyssanoja ei taitais ykkösmieheltä onnistua.

Mut en kyllä ymmärrä miten jotkut viittivät tehdä omasta tai toisten seksielämästä noin kauheen vaikeen asian.

Olen ollut tilanteessa, jossa nuorena odotin avioliittoon. En usko, että ajatus siitä, että en sekstannut tyypin kanssa, jota ikävöin, ja mahdollisesti joku muu teki niin, oli mitenkään helpottava.

Vakisuhteessa toki tilanne on ilmeinen.

Ja jos niitä sydänsuruja on, niin kyllähän seksi usein lievittää niitä. Eihän kaikkiin ihmisiin kiinny samalla intensiteetillä.
Tarkoitetaankohan me sydänsuruilla samaa asiaa? Mulla oli mielessä tällainen yleinen tilanne:

Verrataan kahta päättynyttä suhdetta. Yhdessä harrastettiin seksiä, toisessa ei. Mun mielestä on perustelemattakin selvää että seksi tekee erosta tunteellisesti vaikeampaa. Tietenkin kaikki ihmiset ja suhteet on yksilöllisiä, mutta se ei vaikuta edelliseen väitteeseen.

Sun aikaisemmasta seurustelusta: Ymmärsinkö oikein että sua mietitytti harrastaako sun ihastus jonkun toisen kanssa seksiä... kun olet hänestä kiinnostunut / kun seurustelette? Ei varmasti mikään mukava tilanne.

Tarkoitetaankohan me sydänsuruilla samaa asiaa? Mulla oli mielessä tällainen yleinen tilanne:

Verrataan kahta päättynyttä suhdetta. Yhdessä harrastettiin seksiä, toisessa ei. Mun mielestä on perustelemattakin selvää että seksi tekee erosta tunteellisesti vaikeampaa. Tietenkin kaikki ihmiset ja suhteet on yksilöllisiä, mutta se ei vaikuta edelliseen väitteeseen.

Sun aikaisemmasta seurustelusta: Ymmärsinkö oikein että sua mietitytti harrastaako sun ihastus jonkun toisen kanssa seksiä... kun olet hänestä kiinnostunut / kun seurustelette? Ei varmasti mikään mukava tilanne.
Teet perusteettomia oletuksia: Jos eroaa suhteesta, jossa on ollut seksiä, toki se korpeaa, jos on ollut tunteita mukana. Mutta jos eroaa suhteesta, jossa ei ole ollut seksiä, kiusaa mieltä vielä se ajatus, että toinen osapuoli voi koska vaan käydä nasauttamassa ketä vaan muuta, ja on jo siinä mielessä sen toisen kanssa läheisempi. Vaikka seksillisestä suhteesta eroamisen jälkeenkin toinen voi käydä nasauttamassa heti jotain toista, niin se ei sillä pelkällä seksillä tee sitä emotionaalista loikkaa, kun seksiä on ollut sunkin kanssa. Toki se voi tykätä siitä toisesta enemmän, mutta se ei samana päivänä voi olla eri levelillä vielä.

[QUOTE="hmm";30407727]Mielestäni riippuu täysin ihmisestä. Jos sinusta neitsyys ja seksi on vaalittavia ja säästeltäviä asioita, ja tunnet että onnellisimmillasi olet kun harrastat seksiä ensimmäisen kerran "sen oikean" kanssa että siihen liittyisi sinulle oikeanlainen tunnelataus, niin sinun täytyy etsiä pari jolla on samat arvot ja toimia niinkuin tunnet oikeaksi :)

Mutta se ei tarkoita että kaikkien täytyy ja että kaikki tuntevat näistä asioista samoin kuin sinä. Tietenkin liian nuorena tuota ei pitäisi aloittaa ihan siksikin että nuoret ovat idiootteja ja sitten se ehkäisy unohtuu tai olisi siistiä saada vauva yläasteella niinkuin 9B-luokan pircco. Sekin aiheuttaa joillekkin turhia sydänsuruja kun sekoitetaan rakkaus ja hauskanpito toisiinsa, tai kuvitellaan nuorena ja tyhmänä että kaikki kiintymys on sitä paljonpuhuttua rakkautta.

Mutta itse esimerkiksi olen melko nuorena aloittanut ja harrastanut elämässäni yhden illan juttuja. Kortsu on aina ollut ehdoton, ja kun sen tajuaa niin tautien ja raskauksien vaara on aika olematon. Ehkäisyn lisäksi ymmärrän parisuhteen ja yhden illan jutun erot. Ikinä ei ole ollut mitään haittaa kokemuksestani. Ja mieheni kanssa usein sanomme toisillemme nuo mainitsemasi sanat, "haluun olla vain sun kans." Seksihulluja, rakkauteen kykenemättömiä pettäjiäkö meistä olisi kuulunut irtosuhteilla muovautua?

Pointti on kumminkin, ettei minunlaiselleni ihmiselle ole mitään hyötyä säästellä ja vaalia itseäni, koska se ei kuulu arvomaailmaani ja ymmärrän miten vältetään vahinkoraskaudet ja taudit. Sellaisen jonka arvomaailmaan tällaiset taas kuuluvat, kuuluisi ehdottomasti toimia sydämensä mukaan. Mutta et voi sanella omien arvojesi mukaan miten kaikkien kuuluisi käyttäytyä. Toki omaan lapseesi sinulla on tietenkin kasvatus- ja käskyvaltaa, mutta hänen ollessaan 18 hänkin tekee omat päätöksensä.[/QUOTE]Hyviä pointteja, samaa mieltä olen kaikista sun väitteistä. Kuten sanoin ekan viestin johdannossa, olen sitä mieltä että täysi-ikäisillä ihmisillä on oikeus tehdä mielensä mukaan tässä maailmassa. Tämän keskustelun aloitin siksi, että voitaisiin pohtia kaikkien näiden seksiin liittyvien vapauksien kääntöpuolia, kun mun mielestä niistä ei puhuta tarpeeksi.

Mitä mieltä olet, missä iässä (tai minkälaisen elämänkokemuksen jälkeen tms) nuorten olisi sopivaa aloittaa seksielämä? Summittaista aikaa tässä tietysti haen, eihän sitä voi välttämättä kovin tarkasti sanoa.

Tietenkään irtosuhteet eivät automaattisesti tee ihmisistä seksihulluja tai rakkauteen kykenemättömiä pettäjiä. Mun mielestä on kuitenkin selvää, että mitä pienemmillä perusteilla seksiä elämänsä aikana harrastaa, sitä matalampi kynnys on pettää. Hesarista esimerkiksi luin entisen entisen prostituoidun kertomia kokemuksia. Hänestä oli omien sanojensa mukaan tullut "helppo kaato, kun kynnys harrastaa seksiä oli madaltunut". Irtosuhteilla mennään juuri siihen suuntaan, mutta ei välttämättä heti. Yksilöt on erilaisia.

Itse asiassa haluaisin kysyä sinulta, hmm, yksityiskohtaisempaa kysymystä. Me ollaan selvästi eri mieltä asioista, mutta se on okei, ei siinä mitään, haluaisin ymmärtää sun näkökulmaa: Olet harrastanut irtosuhteita, mutta minusta vaikuttaa siltä että haluaisit olla uskollinen suhteessasi. Miksi? Tätä mun on vaikea ymmärtää, että mitä väliä sillä on missä vaiheessa harrastaa niitä irtosuhteita, ennen suhdetta vai sen aikana? Se kun ei ole keneltäkään pois, niinkuin monet sanoo.

Haluan korostaa että mun viesti sulle on täysin vilpitön. (niin monet näyttää täällä olevan heti puolustuskannalla)

Teet perusteettomia oletuksia: Jos eroaa suhteesta, jossa on ollut seksiä, toki se korpeaa, jos on ollut tunteita mukana. Mutta jos eroaa suhteesta, jossa ei ole ollut seksiä, kiusaa mieltä vielä se ajatus, että toinen osapuoli voi koska vaan käydä nasauttamassa ketä vaan muuta, ja on jo siinä mielessä sen toisen kanssa läheisempi. Vaikka seksillisestä suhteesta eroamisen jälkeenkin toinen voi käydä nasauttamassa heti jotain toista, niin se ei sillä pelkällä seksillä tee sitä emotionaalista loikkaa, kun seksiä on ollut sunkin kanssa. Toki se voi tykätä siitä toisesta enemmän, mutta se ei samana päivänä voi olla eri levelillä vielä.
Nyt taisin ymmärtää mitä tarkoitat. Jos vasta loppuneessa ja eksän uudessa suhteessa on molemmissa seksiä se tietenkin korpeaa että suhde on päättynyt. Jos taas sun (passiivissa) kanssa eksä ei harrastanut seksiä, ero uuteen suhteeseen on tosi iso loikka, ja siksi ottaa päähän pahasti, omalla tavallaan. Okei.

Niin, eihän nämä asiat ole suinkaan mustavalkoisia. Näkisin tilanteen niin, että jos on tavoitteellisesti seurustellut, ja eronnut painavista syistä, on vapautunut suhteesta, vaikka jonkinlainen tunneside onkin vielä olemassa.

Harmi eksän uudesta välittömästä suhteesta ei kuitenkaan mun mielestä tarkoita että oisin tehny mitään perusteetonta oletusta. Minusta olet verrannut kahta erillistä asiaa. Kyse on nyt siitä ettei ole vielä täysin irroittautunut vanhasta suhteesta, ja siksi eksän nopeat nasauttelut harmittaa. Itse ero on toinen asia. Olenko ymmärtäny sua oikein?

Onko hemmo_87 ollut ikinä rakastunut?
Varovasti nyt... vilpittömästi kaikella kunnioituksella Jehnny, tällä kysymyksellä joko viet keskustelun sopimattomiin henkilökohtaisuuksiin tai sitten yrität ymmärtää paremmin mun näkökulmaa.

Oon seurustellu vakavasti kolmen naisen kanssa. Muita suhteita tms mulla ei ole koskaan ollu, mutta läheltä olen nähny kyllä niitäkin. Vertauskuvallisesti läheltä :)

On ollu ihastuksia ja vaikka mitä tunteita, joskus enemmän joskus vähemmän, mutta mie itse kutsun rakkaudeksi vasta sellaista tilannetta ku toiseen luottaa 100% ja suhde toimii. Silloin ollaan jo aika pitkällä, kihlat ehkä kulman takana tjsp. En ole sinne asti vielä päässyt.

Viimeksi muokattu:
Mielipide? Joka minulla voi olla eri kuin sinulla. Siitä on ihan turha kiistellä. Jos haluat keskustella. Miksi odottaminen teksi kriiseistä epätodennäköisempää? Miten sitä mitataan ja miten todistaa että korjaaminen on helpompaa, saman ihmisen kanssa ei voi sekä odottaa että hypätä suoraa päätä harrastamaan seksiä?
Tässä on siis kyse tilanteesta, jossa seksielämä ei toimi halutulla tavalla. Jos suhde on vahva on valmis näkemään enemmän vaivaa tilanteen korjaamiseksi. Vastaavasti esim jos viimeviikkoisissa bileissä tavatusta ihmisestä tulee sun tyttö/poikaystävä, eikä eka seksikerta toimi, ei sen kanssa moni viitsi säätää pitkään. Ehkä yrittää uudestaan joku toinen päivä, koettaa puhua asioista, jos on kärsivällinen, kolmannen jos on tosi kärsivällinen. Sen kun etsii toisen panokaverin. Suhde on siis koetuksella. Tätä tarkoitin tässä kriisillä. Suhde hajoaa pian tai sitten ei.

Kun taas olet seurustellut pitkään, rakastat ja olet sitoutunut johonkin ihmiseen, ei ole puhettakaan että eroaisit viikon sisään jos eka seksikerta ei toimi. Siksi tilanne ei ole vielä siinä vaiheessa kriisi, vaan ongelma jota aletaan yhdessä selvittämään.

Viimeksi muokattu:
juueipäs
Tässä on siis kyse tilanteesta, jossa seksielämä ei toimi halutulla tavalla. Jos suhde on vahva on valmis näkemään enemmän vaivaa tilanteen korjaamiseksi. Vastaavasti esim jos viimeviikkoisissa bileissä tavatusta ihmisestä tulee sun tyttö/poikaystävä, eikä eka seksikerta toimi, ei sen kanssa moni viitsi säätää pitkään. Ehkä yrittää uudestaan joku toinen päivä, koettaa puhua asioista, jos on kärsivällinen, kolmannen jos on tosi kärsivällinen. Sen kun etsii toisen panokaverin. Suhde on siis koetuksella. Tätä tarkoitin tässä kriisillä. Suhde hajoaa pian tai sitten ei.

Kun taas olet seurustellut pitkään, rakastat ja olet sitoutunut johonkin ihmiseen, ei ole puhettakaan että eroaisit viikon sisään jos eka seksikerta ei toimi. Siksi tilanne ei ole vielä siinä vaiheessa kriisi, vaan ongelma jota aletaan yhdessä selvittämään.
Sinä et taida nyt ymmärtää mitä se on kun seksi ei toimi. Se ei ole sitä, että ei seiso ja sen takia kumppani lempataan. Tai no, toki voi olla, mutta tilanteessa, jossa seksuaalista kemiaa EI OLE rakkaudesta huolimatta, niin sitä ei kyllä hyvillä aikeilla ja panostamisella muuteta, eikä ole väliä onko tuntenut päivän vai kolme vuotta. Minä olen ollut sitoutunut ja rakastunut ja voi hitto että olisi pitänytkin vain lähteä kun se seksi ei toiminut, mutta ei, piti jäädä rikkomaan itseään ja yrittämään kun eihän se seksi niin tärkeää ole. Kaikkea muuta. Ainuttakaan orgasmia tai sekuntiakaan mielihyvää en sen ihmisen kanssa saanut, vaikka mikä oli, jokin ei vaan toiminut. Ensimmäisellä kerralla parin viikon tuntemisen jälkeen sain taasen nykyisen puolisoni kanssa ja ilman hätäistä seksiä emme varmaan olisikaan tässä, en muuten olisi koskaan rakastunut siihen ihmiseen ja tajunnut mikä aivan mieletön kemia meillä on, onnellisesti ja erittäin uskollisesti ollaan naimisissa ja seksielämä on aivan loistelias ja tulevaisuus valoisa.

Yksi syy miksi ei kannata odottaa

I Waited Until My Wedding Night To Lose My Virginity And I Wish I Hadn’t | Thought Catalog

Henkilö tosin on odottaessaan ollut uskovainen, mutta jos tämmöisestä periaatteesta tekee palan itseä niin jotain tuon tapaista saattaa joutua käymään läpi. Ei ole välttämättä hyvä idea aloittaa tutustuminen yhteen elämän perusasioista paljon myöhemmin, kuin se luonnollisesti ja omalla painollaan olisi tapahtunut...
Olen lukenut aiemminkin tämän saman tarinan Thoughtcatalogista. Tarinassa seksistä oli tehty naisen silmissä epäpuhdasta, neitsyydestä tavoiteltavaa, ja puhtauden menettämisestä sosiaalinen kirous.

Tyyppiesimerkki miten odottamisenkin voi tehdä todella väärin. Siinä missä uskikset tekee joitain asioita kunnioitettavalla tavalla, ne feilaa toisia. Tyttö ei esimerkiksi ollut koskaan hänen sanojensa mukaan edes "ajatellut seksuaalisia asioita, tai tehnyt mitään mistä seuraa seksuaalisia ajatuksia". Kirkko tekee siinä karhunpalveluksen, jos multa kysytään.

Ruusutarha, miten seksiin tutustuminen kannattais sun mielestä nuorten aloittaa?

juueipäs
Lisäisin vielä, että seksin lykkääminen ei tee suhteesta sen kestävämpää. Sen tekee se, että molemmat ovat valmiita tekemään töitä suhteen eteen, aivan viimeiseen saakka, se, että luottamus on ehdotonta ja siihen juttuun laitetaan itsensä ja koko elämä likoon. Seksin odottajat vain sattuvat olemaan luonteeltaan enemmän tuollaisia ja pystyvät paremmin esim. juuri tuollaiseen yhteiseen projektiin, mutta se odottaminen itsessään ei vaikuta yhtikäs mihinkään oikeasti. Lisäksi väitän, että odottajille seksi ei ole niin tärkeä asia ja nämä eivät vain osaa erottaa seksiä ja tunteita toisistaan. Kyllä se halu olla yhdessä ja taistella sen eteen tulee ihan muualta kuin seksistä ja siihen ei vaikuta se onko sitä nyt vai häiden jälkeen. Ihan uskomattoman naiivia väittää edes mitään muuta.

sccc

Suhde ei ihan varmasti ole vakaalla pohjalla jos eka seksi kerta aiheutaa parisuteenkriisin josta ei päästä yli. Totta. Itse käsitän parisuhteen kriisit vain paljon laajemmin. Omasta mielestäni niistä suurin osa käsittelee ylipäätään jotakin muuta kuin seksiä.

Varmasti ihminen joka etsii vakavaa suhdetta on valmiimpi odottamaan myös seksiä jonkun aikaa kuin henkilö joka etsii lähinnä seksi suhdetta. Siinä mielessä "odottaja" on keskimäärin valmiimpi panostamaan suhteeseen ongelmista huolimatta (liittyi ne seksii tai johonkin muuhun).

Alkuperäinen kirjoittaja juueipäs;30408458:
Sinä et taida nyt ymmärtää mitä se on kun seksi ei toimi.
...
...
Huoh. Okei.

Alkuperäinen kirjoittaja juueipäs;30408458:
Tai no, toki voi olla, mutta tilanteessa, jossa seksuaalista kemiaa EI OLE rakkaudesta huolimatta, niin sitä ei kyllä hyvillä aikeilla ja panostamisella muuteta, eikä ole väliä onko tuntenut päivän vai kolme vuotta. Minä olen ollut sitoutunut ja rakastunut ja voi hitto että olisi pitänytkin vain lähteä kun se seksi ei toiminut, mutta ei, piti jäädä rikkomaan itseään ja yrittämään kun eihän se seksi niin tärkeää ole. Kaikkea muuta. Ainuttakaan orgasmia tai sekuntiakaan mielihyvää en sen ihmisen kanssa saanut, vaikka mikä oli, jokin ei vaan toiminut. Ensimmäisellä kerralla parin viikon tuntemisen jälkeen sain taasen nykyisen puolisoni kanssa ja ilman hätäistä seksiä emme varmaan olisikaan tässä, en muuten olisi koskaan rakastunut siihen ihmiseen ja tajunnut mikä aivan mieletön kemia meillä on, onnellisesti ja erittäin uskollisesti ollaan naimisissa ja seksielämä on aivan loistelias ja tulevaisuus valoisa.
Juueipäs, tosi hienoa että teillä on onnellinen suhde. Toivon sitä kaikille muillekin jotka sellaista haluaa.

Tää seksuaalinen kemia joka ei sun eksän kanssa toiminut. Mitä mieltä olet, mitä se on se seksuaalinen kemia? Mie olen vakuuttunu siitä että jos seurustelee fiksusti, voi tietää tuleeko seksielämä toimimaan vaikka itse seksiä ei olisikaan harrastettu. Lyhyen tiivistelmän löytää ketjun ekasta viestistä, kohdasta d). Mitä näistä asioista teitte ennen seksin harrastamista?

Mun mielestä ei kannata seurustella jos ei ole ollenkaan seksuaalista kemiaa, rakkaudesta huolimatta. En suosittele sellaista kenellekään. Ei seksin odottaminen ole mikään penisilliini joka tekee suhteista täydellisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja juueipäs;30408464:
Lisäisin vielä, että seksin lykkääminen ei tee suhteesta sen kestävämpää. Sen tekee se, että molemmat ovat valmiita tekemään töitä suhteen eteen, aivan viimeiseen saakka, se, että luottamus on ehdotonta ja siihen juttuun laitetaan itsensä ja koko elämä likoon. Seksin odottajat vain sattuvat olemaan luonteeltaan enemmän tuollaisia ja pystyvät paremmin esim. juuri tuollaiseen yhteiseen projektiin, mutta se odottaminen itsessään ei vaikuta yhtikäs mihinkään oikeasti. Lisäksi väitän, että odottajille seksi ei ole niin tärkeä asia ja nämä eivät vain osaa erottaa seksiä ja tunteita toisistaan. Kyllä se halu olla yhdessä ja taistella sen eteen tulee ihan muualta kuin seksistä ja siihen ei vaikuta se onko sitä nyt vai häiden jälkeen. Ihan uskomattoman naiivia väittää edes mitään muuta.
Seksin lykkääminen tekee suhteesta kestävämpää. Tää ei ole mielipidekysymys. Ks. Sassler, S., Addo, F. R., & Lichter, D. T. (2012). The tempo of sexual activity and later relationship quality. Journal Of Marriage And Family, 74(4), 708-725.

Olen samaa mieltä ajatuksestasi siitä, että vaivannäkö suhteeseen tekee suhteesta vahvan.

En ymmärrä miksi oletat että odottaminen ei itsessään vaikuta yhtään mihinkään. Ei se ole helppoa odottaa. Kiusausten vastustaminen tekee vahvemmaksi. NIMENOMAAN se odottaminen tekee ihmisistä kärsivällisempiä, aivan niinkuin moni muukin asia, kuten lasten ruokkiminen vaikka kuinka väsyttää, halkojen hakkaaminen räntäkuurossa kun ei ole muuta aikaa, jnejne.

Jos sua kiinnostava mies on lääkäri, ja pystyy tekemään kiireessä leikkauksia ja tarpeen tullen 20 tuntista työpäivää, sanotko että "ei tuo vielä kerro mitään, pitää seurustella ensin että tietää kuinka herkästi se menettää hermonsa".

Kuinka moni lapsiperheen äiti sanoo kärsimättömille nuorille sympaattisesti jostain arkisesta asiasta että "ei tuo vielä mitään, opit kyllä kärsivällisyyttä kun sulla on perhettä". Mutta sie tunnut sanovan jotain tyyliin että ei se perheen kasvattaminen tee yhtään mitään, äideiksi vain valikoituu ihmisiä joilla on enemmän kärsivällisyyttä ja uhrautuvuutta.

Höpsis, mie sanon. Koettelemus vahvistaa.

Sun väite, että "odottajille seksi ei ole niin tärkeä asia ja nämä eivät vain osaa erottaa seksiä ja tunteita toisistaan", on mun mielestä täysin perusteeton. Seksin ja tunteiden erottamista opitaan, sekä kokemuksen että ihan asiasta puhumisen kautta, niinkuin esim isän ja pojan välillä.

Halu olla yhdessä tulee monistakin asioista, seksi voi olla yksi niistä jos sillä on merkitystä. Riippuu siitä miten seksiin suhtautuu. "Uskomattoman naiivia väittää jotain muuta"?. Jaa-a.

Viimeksi muokattu:
juueipäs
Tää seksuaalinen kemia joka ei sun eksän kanssa toiminut. Mitä mieltä olet, mitä se on se seksuaalinen kemia? Mie olen vakuuttunu siitä että jos seurustelee fiksusti, voi tietää tuleeko seksielämä toimimaan vaikka itse seksiä ei olisikaan harrastettu. Lyhyen tiivistelmän löytää ketjun ekasta viestistä, kohdasta d). Mitä näistä asioista teitte ennen seksin harrastamista?
Kävimme ne kaikki läpi. Mies myös panosti minuun äärimmäisen paljon ja oli kyllä teknisesti erittäin hyvä rakastaja, mutta ei vain toiminut, vaikka kuinka muuten välitti. Yhdessä asuminen ja pitkään yrittäminen ei muuttanut asiaa, ei alkanut toimia. Lisäksi kun ei sitä voi tietää, että mitä asioita haluaa jonkun ihmisen kanssa, ne omat mielihalutkin vaihtelee vähän kumppanin mukaankin. Ja ne asiat mistä mies oli aivan varma, että pitää, ei ei se toiminut yhtään ja ei halunnutkaan niitä sitten kuitenkaan oikeasti kun tuli kokeiltua. Fantasiana toimi, käytännössä ei. Me emme vain sopineet toisillemme, vaikka niin luulimme. Siinä hommassa ei vain ollut jotenkin sielua mukana, vaikka tunteita olikin.

Mieheni taas oli juurikin tuollainen odottaja, kokematonkin vielä kun tosiaankin säästi itseään sille oikealle, mutta minä kyllä mursin sen vastarinnan leikiten heti alkuunsa kun vain menin asiaan ja se oli täysin kokemattoman ja pihallaolevan, käytännössä tuntemattoman miehen kanssa miljoona kertaa parempaa kuin mitä oli edellisen kanssa pitkän harjottelunkaan jälkeen. Se vain tuntui heti niin oikealta, että mieskin murtui heti kun aloitteen tein ja kyllä sen tiesi sillä hetkellä, että tuon kanssa vietän loppuelämäni. Seuraavana päivänä muutimme itse asiassa yhteenkin ja nyt olemmekin jo olleet vuositolkulla yhdessä. Ja ne asiat joista pidän, mieheni ei ollut kuullutkaan niistä, mutta huomasi että olikin hänen oma juttunsa ja avoimesti kokeilemme edelleenkin aina välillä uusia juttuja jos mieleen tulee tai pornossa tulee vastaan. Jos etukäteen olisin kysynyt, olisi varmasti torpannut kaiken täysin absurdina, mutta oikean kumppanin kanssa ja kun kemiat pelaa se onkin niin eri juttu

Yhteistyössä