Hakutulokset

1. T

Aloitin eilen seksittömän elämän, muita, kuinka toimii?

Jaa, niinkös kirjoitin :confused: Paha sitä on yksinkään jatkaa. Vai kertoisitkos mites mä nyt jatkan sitä seksielämääni :confused: Eikös mun oo vähän paha mennä kenenkään muun puolesta päättämään, että haluaa mua.. :confused:
  2. T

Mun seksielämä (normaali) muutes päättyi, kun olin vasta 22-vuotias.. :'( Että kyllä se näköjään voi.
  3. T

Ja siis ap:lle kovasti voimia :hug:
  4. T

Kiva, kuulla että oot uuden miehen löytänyt. Onnea. :) Mulla ihan sama tilanne, paitsi että olen yksin vielä. Yritän kovasti uskoa että joku päivä minäkin vielä saan nauttia elämästä.. :heart:
  5. T

Sanottaisiinko jotain POSITIIVISTA Erilaisten Äitien Eteläniemien perheestä? :)

Ei ollut. Kyllä minusta se äiti oli juuri sellainen luonnollisen kaunis. :) Ja hei onhan sillä mies joka rakastaa sitä, ja vissiin kiihottaakin miestää, kun lapsia tulee ihan ilman suunnittelua joten pakkohan sen äidin on olla kaunis ja seksikäs. :heart:
  6. T

Joko täällä on keskusteltu Pipsan uusimmista tissikuvista?

Aivan, ei oo kivaa olla pullea pienillä tissillä, kyllä mäkin olisin mielummin pullea jolla on isot rinnat, kun tälläiset pienet. Ja samaa mieltä oon, kiva että on mieleiset liivit löytänyt. :)
  7. T

Sanottaisiinko jotain POSITIIVISTA Erilaisten Äitien Eteläniemien perheestä? :)

No se äiti oli ainakin niin kaunis ja ihana. :)
  8. T

Millä tavalla sinä olet "erilainen äiti"?

Olen äiti, joka ei näytä yhtään naiselta vaan mutanttihirviöltä :p

Yhteistyössä