Joko täällä on keskusteltu Pipsan uusimmista tissikuvista?

• Viestiketjun aloittaja WhyohWhy?
  • Ensimmäinen viesti
hophop
Tuota... Kun sä häiriinnyt Pipsan tisseistä, hittoako kiusaat itseäsi ja luet sitä blogia? Ja toi on aikas läpinäkyvää, että sä haluat vain saada aikaan kauhistelu- ja mollausketjun. Jos kuvat eivät sun mielestä sovi yleiseen jakoon, miksi linkität ne monelle tuhannelle ihmiselle?

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Aika mallikkaat daisarit. Olisi tylsää olla muuten pullea naisihminen, mutta omistaa suhteessa pienet rinnat. Ja kivahan se on, että liivit sopivat.
Aivan, ei oo kivaa olla pullea pienillä tissillä, kyllä mäkin olisin mielummin pullea jolla on isot rinnat, kun tälläiset pienet. Ja samaa mieltä oon, kiva että on mieleiset liivit löytänyt. :)

Mie söin tässä noin viikon kuurin progestiinivalmistetta ja rintojen liikakasvusta kärsivänä naisena sain huomata, että jo tämä vähä riitti siihen, että liivit ahdistaa. :p Saas nähä onko muutos lopullinen vai voisko noin lyhyt hormonialtistus kadota tiehensä. Wikipediasta pälyilin vähän huvikseni tuossa lisätietoja ja siellä luki, että parissa päivässä kuppikoko voi kasvaa jopa kolmella! :( Koska 65H ei vaan ollut tarpeeksi? :headwall:

ihmettelen vaan
Mitä se sua kiinnostaa? Jos se on susta huomionhuorausta, niin miksi sit annat sitä huomioo?? Tuo nyt on aika hillittyä ja onko se sun huomiosta pois vai mikä mättää?? Jos sä paheksut jotain niin etkö voi itse toimia eri tavalla ja antaa muiden elää omalla tavallaan??

Kiitti linkistä. Ei ollutkaan mulle tuttu mutta nyt on ja löysinton nettikaupankin mistä saan varmaan rintsikat itselleni vaikka suht hoikka olenkin. Tisut kaipaa tukea.

Mitä se sua kiinnostaa? Jos se on susta huomionhuorausta, niin miksi sit annat sitä huomioo?? Tuo nyt on aika hillittyä ja onko se sun huomiosta pois vai mikä mättää?? Jos sä paheksut jotain niin etkö voi itse toimia eri tavalla ja antaa muiden elää omalla tavallaan??

Kiitti linkistä. Ei ollutkaan mulle tuttu mutta nyt on ja löysinton nettikaupankin mistä saan varmaan rintsikat itselleni vaikka suht hoikka olenkin. Tisut kaipaa tukea.
Minäkin otin liivivalmistajan nimen talteen.
Näyttivät hyviltä.

:)

vituttaa
tommonen läski saa rintaliivejä ilmatteeks. tossakin yli satasen liivit ja mitä kattoin ni on aiemminkin saanut tuolta liivejä ilmaiseksi. taidan alkaa blogaajaks ni saan ilmaseks kaikkeee

"vieras"
Pipsapakkomielle?
Siitä taidettiin eilen yhdessä topikissa keskustellakin.... että mikä on rikki ihmisessä joka seuraa blogia joka ei tuota hänelle mielihyvää.
Kaikki ei ole niin oman mielihyvän ja nautinnon perässä. Jotkut epäitsekkäästi katsovat ärsyttäviä ohjelmia, lukevat ärsyttäviä blogeja ja täällä palstalla availevat ärsyttävien nikkien ketjuja jne. Se tuntuu olevan suuri ihmetyksen aihe nykyään, jos tosiaan hiukan uhrautuu.

[QUOTE="vieras";27445725]Kaikki ei ole niin oman mielihyvän ja nautinnon perässä. Jotkut epäitsekkäästi katsovat ärsyttäviä ohjelmia, lukevat ärsyttäviä blogeja ja täällä palstalla availevat ärsyttävien nikkien ketjuja jne. Se tuntuu olevan suuri ihmetyksen aihe nykyään, jos tosiaan hiukan uhrautuu.[/QUOTE]

Ja hyvää hyvyyttäsi teet haukkuavauksia muiden tekemisistä?
:LOL:

Peyote
pipsako sitten on hyvä bloggaaja?
Siis lukijamäärästähän nyt taitaa olla kyse. Kun mainostetaan, niin halutaan tavoittaa kohderyhmä. Jos blogia ei paljoa lueta, niin semmoisessa ei kannata mainostaa.

Lukijoitahan Pipsalla on paljon, näiden aloitustenkin takia jo. Tänne kun laittaa aloituksen blogista, laskuri laskee äkkiä 300 avausta per päivä. Kun aloitus on negatiivinen, kävijöitä on luultavasti yli tuplat. Kun jatkuvasti haukutaan, uteliaita riittää silloinkin, kun linkitystä ei ole tehty.

Käy siis niin, että mitä enemmän tuhahdellaan ja vastustellaan, sitä enemmän blogi saa julkisuutta ja sen kautta lukijoita, joka taas avaa mahdollisuuden näihin ilmaisiin mainoslahjoihin.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä