Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Tiuhti Sulla kyllä polvi on paljo pahemman näkönen ku mulla.. :O Mulla on mustelma polvilumpion alapuolella. Hei oliko sulla muuten mahas mitää tuntemuksia sen jälkeen, vaikka siis et mahaa lyönykkää.. Mulla oli alavatta kipee, vihlo ja kivisteli jännästi. Kaippa sitä jotenki jännitti mahaa niin...
  2. Pikkumyy87

Viida Mä oon ihan samaa mieltä, meidän elämä tulee muuttumaan ihan täysin. Hyvällä tavalla niinku säki sanoit, mutta ihan täysin. Ja olisin ihan samoilla linjoilla ku puhuit tosta miehen siskon tulosta teille. En itte vois edes kuvitella, että meille muuttais joku "ulkopuolinen". Haluisin itte...
  3. Pikkumyy87

Tiuhti Ääneen nauroin ku luin sun juttuu.. En siis tokikaa sille, että kaaduit, mutta se meni ihan niin ku mullaki! Sama polviki viä! :laugh: Ja isäntä tietty töis myöhään..! Emby Todellaki lupaan olla varovaisempi, mutta lupaa säki!! :heart:
  4. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Hui!! :O Vähänkö pelästyin äsken! Hain puita pihalta, nii kaaduin sen puukopan kans.. Sellanen laatikko jota kannoin tos edes. Pidin vaa kädet lujasti laatikos kii etten lentäs sen päälle. Polvilleni lensin, Mutta En onneks lyöny mahaa siihen koppaan!! Mutta polveen tuli kipiää, näytti jo...
  5. Pikkumyy87

Hui!! Vähänkö pelästyin äsken! Hain puita pihalta, nii kaaduin sen puukopan kans.. Sellanen laatikko jota kannoin tos edes. Pidin vaa kädet lujasti laatikos kii etten lentäs sen päälle. Polvilleni lensin, Mutta En onneks lyöny mahaa siihen koppaan!! Mutta polveen tuli kipiää, näytti jo...
  6. Pikkumyy87

Sokruli Miten niin anteeksi?? Tottakai tää käyt kommentoimas vaikka ootki jo saanu rinsessan.. Teillä on se kokemus jo takana, mikä meillä on edes ja ehdottomasti Mä ainaki haluun kuulla kuinka teillä menee! :D Niinku, miten rinsessan kans on sujunu, kuinka nukutte ym ym? Kerro Kerro Kerro!! :D
  7. Pikkumyy87

Hiljaa Toivotut tulee ykköseltä, jos jotai kiinnostaa.. :)
  8. Pikkumyy87

Teris Harmi, että s.lomalle jääminen ottaa koville.. : / Ei voi moittia, en mäkää kovin vähästä tykkää pois jäädä. Mulla on kyllä tosi ymmärtäväinen työyhteisö vaikka vajausta onki. Ne melkei pistää mut pois, ku en itte raaskis jäädä vaa puren vaan hammasta. Voimia, ja kato ny mitä se lääkäri...
  9. Pikkumyy87

Teris Miksi ihmeessä et uskaltanu jäädä s.lomalle? Eikö töis ymmärretä, vai siis mikä.. anteeks jos utelen.. :ashamed:
  10. Pikkumyy87

Emby Mä syön sitä calsorin 500mg, nii jos oikeen muistan nii siinä ei oo mitää muuta ku se kalkki.. :) Ja ne liikkeet, ah, ne todella on joka, Joka kerta niin ihania! :heart: Nii, ja mulla on kans sama tos itsestäänselvyys asias.. Mikään ei oo itsestään selvää.
  11. Pikkumyy87

Näin on Emby, oon ihan samaa mieltä..
  12. Pikkumyy87

Noh, mä nyt en aivan murukka tuota allekirjottas.. :O Kuka moista keksiis? : /
  13. Pikkumyy87

Lemonade Mä kävin sillon jo haaveilun aikana hakemas raskaus ja imetysajan multivitaa..niiii siä apteekkitätsy kehotti mua ottamaan lisäksi kalkkia. Täydentää hyvin multivitan! :) Suosittelen, huomas heti kynsistäki, että tekee hyvää.
  14. Pikkumyy87

Tuntuu pahalta kertoo omia neuvola kuulumisia, :ashamed: mutta.. Kai elämän on jatkuttava, toisten menetyksistä huolimatta.. :'( mutta, Oot kyllä tirlittan ollu mun ajatuksis, useemmin ku kerran. Koittakaa jaksaa läpi vaikeiden aikojen, yhdes, perheenä.. Voimia.. :heart: Napaalua Hui mikä...
  15. Pikkumyy87

Moikka naiset.. Hui mikä ilima, kauhee tuuli ja tuisku! Tällä hetkellä kiitän ihanaa nelivetoautoo! :D Kävin kaverin pihatien meinaa sillä äsken auraamas, ku oli niin hurjia kinoksia tuiskannu!! Kävin tänää neuvolas, ja siä kaikki hyvin! Hb ei ollu laskenu, 119, mutta ei kyllä ollu...
  16. Pikkumyy87

Tirlittan ..voi ei, ei löydy sanoja.. :'( yhdyn embyn kauniiseen runoon :heart: ..ja toivotan teille hirmusen paljon voimia näihin raskaisiin päiviin, nyt ja myöhemmin.. IsoIso VoimaHalaus!! Niin julmaa, tuli aiva tyhjä olo.. :'(
  17. Pikkumyy87

Tää mamma on nyt niin puhki poikki ettei jaksa muuta ku PokSuA! :D -PikkuMyy87 ja tirriääänen 20+0- :heart:
  18. Pikkumyy87

Tänään aika kiirus päivä, mutta oli pakko tula pikasee PoKsUuN!! Pikkumyy ja pikkuuunen 20+0!! :heart:
  19. Pikkumyy87

Missy Kiitos, pikku hiljaa on laatikotki purettu.. Saa oikee kunnolla kotiutua. Voimia, lepäilehän nyt kun siihen on mahdollisuus. :) Mäki koitan sillai iisisti touhailla, vaikka huvittas koko ajan jotai touhata. Aanna Jep, näin se on.. Ei selkävaivat yhdes yös helpota! Ku mullaki on ongelmia...
  20. Pikkumyy87

Pansku Mun on nyt kyllä pakko kysyy? Siis otettiinko sulta nyt papa? Kun mun tietojen mukaan sitä Ei saa ottaa ku on raskaana.. Näin ainakin mulle on sanottu, sekä mun ystävälle jolle tuli seulakutsu ja varmisti asiaa..!? Kuumeilija Oih, kodin laittaminen on niin ihanaa.. Ja sitte ku saa...

Yhteistyössä