Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

EmBy Ihme sähläystä noitten sun kuvien kans..! :kieh: Eikö ne oikeesti tajuu, että odottavalle äidille ne kuvat pikkusesta on Tosi tärkeitä.. Tai ainaki mä niin oletan, mulle on ainaki!! :heart: Tiuhti Mikä vointi? Ooks viä kotona? Vai kauanko sulla oli sitä s.lomaa..? SyysMyräkkä Oon ihan...
  2. Pikkumyy87

Moikka! :wave: Ekaks Panskulle hirmusen paljo onnee!! :heart: ..se oliki ainoo mikä jäi mieleen sivujen pikaselauksesta.. :ashamed: En millää oo jaksanu avata konetta.. Tällä hetkellä oon s.lomalla (2vko, josta eka menny) ku paineet laski ja ei oikee töis voimat piisannu mummojen...
  3. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

Moikka naiset.. Oon ihan pihalla mistä tää on juteltu. Ei kertakaikkiaan oo riittäny voimat avata tietokonetta. Tänään olin hammaslääkäris ja tekivät juurihoidon!! Nyt oon Niiin Kipee!! Kaks panadolia ei vie kipua pois! Soitin jo takasinki sille lääkärille, että onko ihan normaalia.. Sano...
  4. Pikkumyy87

Täälä yks kissan omistaja! Mä hoidan kyllä laatikon päivittäis siivouksen, mutta käytän aina kertakäyttöhanskoja.. Hiekan vaihto varmaan siirtyy isännälle, jos Hän Pahoinvoinniltaan ja kyökkimiseltään pystyy sen tekemään!! :laugh: Meillä isäntä on tosi herkkä kyökkii hajuista, kenties seki...
  5. Pikkumyy87

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.8

Onnea NuttyKitty :heart: ..kuvia ei kyllä tänne asti tuu.. Onko mun konees vikaa?
  6. Pikkumyy87

Kiitos teille kaikille ihanille onnitteluista.. Mitähän sitä söis, ku ei pysty edes jääkaapille meneen ku siä haisee!! :x
  7. Pikkumyy87

Kiitos kaikille tsempeistä! :D ..ja sori ku raportoinnis kesti nii kauan.. Piti mennä suunnittelee keittiöö ja siitä mentii mun vanhemmille kertoon uutiset! :heart: Siä se kölli, pikkunen sammakko! Oikees paikas ja kaikki hyvin, sydän hakkas niin vimmatusti! :heart: Nyt en pysty enempää...
  8. Pikkumyy87

Kiitos kaikille tsempeistä! :D ..ja sori ku raportoinnis kesti nii kauan.. Piti mennä suunnittelee keittiöö ja siitä mentii mun vanhemmille kertoon uutiset! :heart: Siä se kölli, pikkunen sammakko! Oikees paikas ja kaikki hyvin, sydän hakkas niin vimmatusti! :heart:
  9. Pikkumyy87

Ihana Hey :heart: ..ihan täälä aloin herkisteleen.. Ja, kiitos muru tsempeistä! ..mä niin haluaisin, että tulisit tänne meidän kans.. :) Missäs Tiuhti?? :heart: Onko se ihan hukkunu töihin..? : /
  10. Pikkumyy87

Avocado Mun piti jo viime viikolla ostaa mammahousut.. Ja se tunne, ku sai housut jalkaa jotka ei kiristäny!! :D Charleene En usko, että rasvauksista mitää haittaa ainakaa olis! :D Ruuista En oo edes tajunnu tota kotijuustoo, etteikö sais syödä..? :ashamed: Se on mun heikkous.. Kaverin...

Yhteistyössä