Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

Hiuksista ootte puhunu.. mulla rasvottuu pään nahka oikeen kovaa, ja se kutisee. Ja heti alkaa tuntuu hiukset likasilta, vaikkaki se tunne on iholla ei hiuksis. Näppyjä on tullu, mutta onneks vaa pieniä ja huomaamattomia, ei mitää kunnon finnejä. Napaalua :x jep, oksettaa, mutta oksennus...
  2. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Iiiik EmBy :heart: Ajattelin sua eilen, että mahtaa sua jännittää.! Ihanaa, että kaikki oli hyvin! :D Meillä on ilmeisesti sitte LA melki samoilla päivillä?? Neuvola sano mulle 22.6, mutta katotaa ny.. Napaalua :x jep, oksettaa, mutta oksennus ei tuu... Ja Hirmu kova väsy! Onneks meillä on...
  3. Pikkumyy87

Apua, mä en ainakaa uskalla edes ajatella synnytystä viä.. Jos ny ensi kävis siä ultras ens viikolla ja sitte neuvola ja sitte.... Asia kerrallaan naiset!! :D Tämä lähtee nyt voimaan pahoin töihin! :) Voikaaha hyvin!
  4. Pikkumyy87

Laurelle Aika hyvä tsäkä.. :D Milläs viikoilla nyt meetkää? ..en muista.. :ashamed: -Myy ja "nimetön" 6+5-
  5. Pikkumyy87

Laurelle Eli, se on sit sieltä esikoista yrittämään. Koska alotin kuumeilun siä, mutta jäin sitte siitä pois ku tuntu et olin niin mones paikkaa.. Koska alotittekaa kuumeilun, ku musta tuntuu, et taidettii mennä sinne samaan aikaan. Se oli maaliskuuta, eli meillä tärppäs yk6. EmBy Ihana toi...
  6. Pikkumyy87

Laurelle Suomalaisesta kirjakaupasta ja infosta niitä saa.. :) Missä pinos sä oot kuumeillu? Ajattelin et nimi on nii tuttu, et ollaanko jossai vaihees oltu samas porukas? Nii ja hirmusti onnee kihlauksesta!! :heart:
  7. Pikkumyy87

Syysmyräkkä Onpas paskamainen tilanne! Sanoisin samoin ku Tiuhti, että menkää naapurikuntaan.. Meki vaihdettii pankkii pois täältä! Tsemppiä Muru! :heart: EmBy Ihanaa, onneks sait sen ultran! Sulla keskiviikkona, mulla torstaina.. :D Tiuhti Wau, johan poksuu! :heart: Vähänkö aika on menny...
  8. Pikkumyy87

Huomenta naiset! :D Tervetuloa uusille! :wave: Lumi No jos mä olisin ollu sä, nii olisin kans valinnu tän viikon ajan ku odottanu viä melkei kolme viikkoo! :D Näkeehän siä tosiaan, että on oikees paikas.. Moneltako sulla on ultra? Tuuhan sit nopsaan kertoo kuulumisia! :heart: Tirlittan...
  9. Pikkumyy87

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Jeela, mulla oli ainaki ihan kolmen päivän jälkeen haamusta Täys Nega.. Siis sillon ku mulla oli kemiallinen tai joku mikä lie oli.! Joten kyllä mä uskon vahvasti, että pikkunen rakentelee pesää! :heart: Muillekki ihan hirmusesti plussapölyjä puhaltelen!! :whistle: Mikäs on Tadan tilanne...
  10. Pikkumyy87

Hei joko te ootte siirtyny mammavaatteisiin? Siis housuihin? Mä tänään ostin mammahousut ja Aaaah mikä Ihanuus, ei kinnaa eikä kiristä.. :D Onko teillä mahat kuinka isoja?? Tää on aikas, "iso", näihin viikkoihin nähden! Pikkumyy ja "nimetön" 6+3
  11. Pikkumyy87

Kopsaan ton mun viestin tuolta lokakuun puolelta... Heippa naiset! :wave: Nyt täälä olis kaks vapaata.. Huh, onpa ollu raskaita päiviä. Facesta, mä taidan olla yks niistä harvoista joka ei oo siä. Eli en sinne kyllä tän ryhmän takiakaa tuu.. Mutta jos haluutte nickeille kasvot ja niin ettei...
  12. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

Heippa naiset! :wave: Nyt täälä olis kaks vapaata.. Huh, onpa ollu raskaita päiviä. Facesta, mä taidan olla yks niistä harvoista joka ei oo siä. Eli en sinne kyllä tän ryhmän takiakaa tuu.. Mutta jos haluutte nickeille kasvot ja niin ettei kukaan tie mitää, nii voihan sitä perustaa suljetun...
  13. Pikkumyy87

Kiitos Namppis ja Lare.. Tiistaina olis tyttöjen päivä jollon meen ystäväni kans isoolle kirkolle, nii vois käydä sen samalla hakemas. :) ..eka kyllä ajattelin, että olisin fysiosta sen hakenu, mutta, on se sitte oma, eikä tarvii palautella.. Huono Olo :x Ei oo oksentaa tarvinnu, mutta koko...
  14. Pikkumyy87

Ihan ensteks, Ihanaa Tiuhti, että kaikki oli hyvin.! Oon viäki pihalla missä tää mennään, mutta, eiköhän se siitä.. En meinaa millää jaksaa tota työtahtii mikä nyt on, pitkiä putkia!! No, ei kai auta ku tehdä työt ja maata kotona vaa sohvalla. Kuinkas toi tukivyö? Missä vaihees ootte...
  15. Pikkumyy87

:wave: Täälä oli pieni 2+ pimento ku katteltii isännän kans laminaattia ja tapeettia, keittiötarjousta pyydettii ja kodinkonetarjousta.. Huh Huh, siinä ne vapaat sitte meniki ja taas pitäis jaksaa mennä töihin.!! Maanantaina sain tilattuu sen au:an, se on 10.11 ja neuvola on 14.11.. :D
  16. Pikkumyy87

Hui mikä määrä täälä on tekstiä tullu.. : / Hui kun on tullu paljo huonoja uutisia.. VoimaHalit kaikille Oon nyt viä ihan pihalla missä mennään, joten palailen myöhemmin paremmin.. Mutta Omaa sen verran, että varhaisultra on 10.11 ja neuvola 14.11.. Sais sitte isänpäivänä kertoo...
  17. Pikkumyy87

EmBy :heart: Nezzielle Tsemppiä huomiseen.. : / Napaalua: Täälä 7päivän työputki takana, huomenna vapaa, Ihanaa! Tänään sain kokee ekan repäsykivun.. Hui, pelästyin.! :O Aika koomista ku viimeks kirjottelin tänne kahvin juonnista nii sanoin et ei mitää ongelmaa.. No, eilen ja tänään on...
  18. Pikkumyy87

Hirmusesti voimia menetyksen kohdanneille.. :heart: ..Lumi ja Eebowi.. voimia.. Oon sivusta seurannu ystäväni äidin sairastamista ja se oli mullekki raskasta. : / Kahvin juomisesta sen verran, että oon juonu ihan normaalisti 3-5 kuppia.. Mutta, hirmusesti närästää, ja muutenki pitäis...
  19. Pikkumyy87

Lumi Toivotaan, että meillä kummallaki menis hyvin selkäkivun kans.. :D
  20. Pikkumyy87

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Inieh Aikas lupaavalta kuulostaa!! :heart: Peukut pystys.. :D

Yhteistyössä