Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

Diiselille tsemppiä tän ehtoon ultraan! :D Charleene Selkäkipujen kans taistellaan tääläki.. + viä se et oon hoitoalalla ja pitää päivän aikana paljo nostella.. Eilen menin ihan pitkin seiniä. Kuinkas noi selkäkivut, onko alun juttu , vai kestääköhän koko raskauden. Siis tottakai sitte...
  2. Pikkumyy87

ninanina Ihania ultrakuulumisia.. :heart:
  3. Pikkumyy87

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Inieh Mikä kp sä testasit?? Ku ny on kp31/31.. Onko oloja? :D Puhaltelen kesävauvapölyjä sinne.. :whistle:
  4. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

EmBy... Älä Naura!! :kieh: ;)
  5. Pikkumyy87

Naiset Apua Oikeesti!! Musta on tulos ihan Hirvee Hormooni Hirviö!! :kieh: Nyt Jo!? Kilahdin miehelle ihan totaalisesti!! I-H-A-N T-O-T-A-A-L-I-S-E-S-T-I!!!! Onko muilla mielettömiä ItkuPotkuRaivareita!?! Pelkään itteeni.. En mä oo tollanen, sanoin miehelle tosi rumasti, :ashamed: eikä mulla oo...
  6. Pikkumyy87

Naiset Apua Oikeesti!! Musta on tulos ihan Hirvee Hormooni Hirviö!! Kilahdin miehelle ihan totaalisesti!! I-H-A-N T-O-T-A-A-L-I-S-E-S-T-I!!!! Onko muilla mielettömiä ItkuPotkuRaivareita!?! Pelkään itteeni.. :ashamed: En mä oo tollanen, sanoin miehelle tosi rumasti, eikä mulla oo mitää hajuu miks..
  7. Pikkumyy87

Kukkuu.. Lauantaina tosiaan tuli tällaset.. Niinku varmaan on moni jo käyny toiselta puolelta kurkkimas! Aijaa.com - 8904796.jpg Aijaa.com - 8904797.jpg Tein samantien digin ku haamu tuli. Isäntä oli lähdös työreissuun ja ei olis uskonu muuten, pitää vääntää rautalangasta ja lukee...
  8. Pikkumyy87

Voi ei Nezzie.. Voimia sinne! :heart: ..tuntuupa tyhmältä ku kirjottelin ton pitkän rimpsun ja sitte sen jälkeen vasta tajusin ton sun jutun.. :ashamed:
  9. Pikkumyy87

Täälä pieni 2+ tauko.. Työt vei Myyn voimat! Oon "vähä"pihalla missä tää mennään, ku te olitte kirjotellu muutamas päiväs ihan hillittömät määrät!! =) Mutta siis, jotain pisti silmään.. Ammateista olitte jutellu, nii tääläki on yks lähihoitaja! :wave: Kovasti mietityttää töis pärjääminen, ku...
  10. Pikkumyy87

^^Nii, totta.. Laskin vaa kalenterista viimesten kuukautisten mukaan.. Vau:ssa ku kattoo ni mun kierron 31 pituuden mukaan on toi 3+6, ja kp28 4+2. Jep, annetaa siis olla 3+6.
  11. Pikkumyy87

Nii mulla noi viikot on 4+2, jos oikeen osaan laskee.. :D
  12. Pikkumyy87

Riesa :heart: Mupelo No ku sitä mä vähä pelkäsinki.. Turvotuksesta seuraava kai vauvavatta.. No, ei muuten olis välii, mutta ku ei viä haluis kaikkien tietävän. Ollaa kuiteski Niiiii alus viä.
  13. Pikkumyy87

mammuzkille voimia.. isoo halaus. :'(
  14. Pikkumyy87

Chiballe ja siis teille molemmille tsemppiä huomiseen! Osasit tosi kauniisti kirjottaa Tadalle, todella.. :heart: Jep, siinä on jo tekemisen makua! ;) :laugh: EmBy Koitahan pysyä nahoissas! :heart:
  15. Pikkumyy87

Dingelidong :ashamed: Joo, niin onki... Ai miten niin oon malttamaton, en kerinny loppuun asti lukee.. :D Hei, onko teillä alkupään porukalla edelleen iltaturvotusta?? Mietin, että miten kauan sitä kestää.? Mulla on meinaan ihan hillitöntä se turvotus illalla, ja oon vaa miettiny miten...
  16. Pikkumyy87

Koitan kovasti päästä teidän juttuihin pikkuhiljaa sisälle, eiköhän se ajan kans.. :D Napaalua Täälä ei oo ku rintojen kipu, turvotus ja jomottelu oireina.. Saas nähdä alkaako niitä muitaki tuleen, pahoinvointi ym.. On, tää oikeesti niin jännää, odottaa ensimmäistä. Kaikki on ihan uutta ja...
  17. Pikkumyy87

Tada Ymmärrän sua ihan täysin, todella.. Oon ittekki miettiny paljo tätä kuumeilua. Kuumeilun alus tää keskustelupalsta oli helpotus siihen hillittömään tiedon janoon ja oli joku jonka kans jakaa asia jota ny ei niin kylillä huudella.. Mutta ajan kans siitä saattaa tulla rasite. Ja kun se alkaa...
  18. Pikkumyy87

:wave: Moooi!! Täälä ilmottautuu yks kesäkuinen! Vieres on digi, gravid raskaana 1-2!! :D Laskettu aika olis 26.6.2012. Pitää toki aika varauksella viä olla, ku viime kierros sain kans haamun ja tuli kuitenki heti pian pois.. Eli odotellaa ja seurataan tilannetta. Varhaisultraan ajateltiin...
  19. Pikkumyy87

Kiitos Murut :heart: Pakko aina välillä käydä kurkkimas tota testii, Joo-o, kyllä siinä lukee Gravid, raskaana 1-2 :D
  20. Pikkumyy87

Kattokaas tytöt tätä! :D

Yhteistyössä