Moikka kaikille pitkästä aikaa! Tosi kiva että on uusiakin tullut, täällä kun välillä oli tosi hiljasta, älkää turhan pitkäksi aikaa kuitenkaan jääkö vaan plussatkaa nopeasti
Ihan ensinäkin ihan mielettömät onnittelut
Myylle ja
embylle! :heart: Tällasia uutisia toivinkin! Tekis mieli ihan pieni itku vääntää, silleen hyvällä tavalla
Toivon koko sydämestäni että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy matkassa, ja lähetän hurjat tarrasukat ja litroittain liimoja :heart:
Pidin taas vähän palstataukoa, ja huomasin että se on se mitä mä kaipaan. Mulla on tän melkeen parin viikon aikana ollu oikeestaan tosi hyvä olo, kyllähän vauva asiat pyörii mielessä, mutta ei samalla tavalla kun täällä pyöriessä. Huomasin että teki heti jotenkin tosi pahaa tänne tulla, enkä nyt tarkoita noita uutisia, ne tuntu pelkästään hyvältä
. Mutta musta tuntuu että en vaan enää pysty tähän. Pakko vaan hyväksyä se tosiasia että sitä vauvaa ei ihan heti meille tule, eli ihan turhaan kuukaudesta toiseen hilaan ensin toiveet kattoon ja romahdan taas alas. Niitä palasia kestää joka kerta pidempään saada kasaan, ja tän on pakko loppua.
Nyt tulee pikkujoulut ja kaikki, on suunniteltu laivareissua ym ja päätin nyt hetken vaan olla ja nauttia elämästä. Ilman sitä jatkuvaa huonoa omatuntoa, että haittaako juominen nyt ovulaatiota tai voiko olla raskaana, en uskalla juoda kun muutaman ja diipadaapa...
Hautaan hetkeksi joka ikisen testin mikä kotoa löytyy. Odottelen rauhassa ne tutkimukset ja leikkauksen, sen jälkeen voidaan yritys alottaa taas jos siltä tuntuu, muuten mennään näin. Ei me tietenkään mitään ehkäisyä käytetä mutta otan jo valmiiksi sen asenteen että me ei raskauduta nyt hetkeen.
Eli voisin pysyä mukana tän kierron, jonka jälkeen mut voi siirtää taustalle.
Kiitos kaikille, oon saanu tosi paljon tsemppauksia, kauniita sanoja ja yksinkertasesti te ootte mut useasti nostanu aika syvältä takasin jaloilleni :heart: Muutama teistä varsinkin, haluan kiittää teitä erityisesti ja ikävä tulee olemaan iso, tiedätte kyllä
Nyt meni ihan lässyttämiseksi ja herkäksi, mutta kiitos :heart:
Isot plussapuhurit kaikille, joka ikinen teistä sietää olla plussannut kun palailen listoille