Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Sandarstiina Niin mäki oon vähä tuumannu.. Eikä taida vaiva helpottaa ennen ku kersa on turvallisesti maailmas. Mietin vaa, että miten ihmees pystyn oleen töis, teen hoitotyötä vanhuspuolella. : /
  2. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Kiitos Mupelolle uudesta pinosta! =) Täälä on saatu muutto alta pois, joten nyt asutaan Omassa "uudessa" kodissa! :heart: Tällä hetkellä oon s.lomalla selästä, ei auttanu tukivyökää.. : / Se oli kyllä jännä, siis toi tukivyö, se tuki kivasti selkää ja mahaa, mutta ei poistanu ongelmaa. Ei...
  3. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Moikka pimut.. :heart: Täälä on muutettu tukka putkella ja sen päälle lyhyt nettipimento ku ei uuteen osotteeseen ollu nettiä viä kytketty.. Mutta, siis Nyt Asutaan onnellisesti uudessa kodissa! :D En voi sanoin kuvailla tätä fiilistä! Syysmyräkkä Voih, onpa ikävää, että tollai pelotellaan...
  4. Pikkumyy87

Emby Mulla tuli pahoinvointi takasin viime viikolla.. :x Pitää olla tarkkana ku syöö ja prismas tuli Niiiin huono olo.! Mutta kahvin juontiin se ei liity, koska oon kolmisen viikkoo sitte alottanu uudestaan juomaan kahvii. Siitä toki usein seurauksena närästys! Yök! Jomille lämpimät...
  5. Pikkumyy87

Nii taiteilijatar, ku vaa jaksat nii voit lisätä mut tonne listalle.. Eli LA olis 22.6
  6. Pikkumyy87

Tiuhti Viikkoja on nyt 17+6! :heart: Mitä sulle kuuluu? Kuinka oot töis jaksanu??
  7. Pikkumyy87

Täälähän minä.. :wave: Väsynyt, ja mahataudissa..! :x Tuvan remppa edistyy hurjaa vauhtii ja viim. 2vko päästä ollaan muuttamas! :D Rakastan meidän uutta keittiöö nyt jo! :D Onnea Namppikselle pienestä miehestä! :heart: ..voimia.. Napaalua: Koska oon ihan pihalla mitä teille kuuluu, nii...
  8. Pikkumyy87

Ihan ekaks onnea sokrulille ja iseeyoulle! :heart: Hoh hoh! Meinaa vaa tästä mammasta puhti loppua, ku on niin paljo kaikkee.. Ei millää meinaa jaksaa. Työmotivaatio on ihan Nollas, vois vaa nukkuu! Mielenkiintosta nähdä huomenna neuvolas, että mikä on hb!? Ajattelen usein teitä, mutta...
  9. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

Olikos se Bamse[/B]? Vai kuka jonka lapsella oli parvo?? Mitäs sulle neuvolas sanottiin? Mullahan otettiin ne verikokeet josta selvis, että en oo sitä koskaa sairastanu, enkä sen mukaan sitä nytkää sairastanu.. Mutta mulla oli kolme päivää kuumetta ja poskes kirkuvan punanen, kihelmöivä läiskä...
  10. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Huh, joulu meni.. En tie olinko enemmän raskaana vauvasta vai ruuasta!?! Maha on ottanu jonku ihme kasvupyrähdyksen, ei uskois, että viikot on vasta 14+4. Huomenna saadaan meidän PiTkÄäN odotetut oman kodin avaimet! :D Oon Niiin täpinäs.. Mä olin ihan varma, että tää on jo vauvauutisia...
  11. Pikkumyy87

Täälä käyty kuuntelemas pikkusen syränääniä, ekaa kertaa! :heart: Välillä kuulu kovaa "kolinaa", kätilö sano, et siä se touhaa.. Hassua ku itte ei viä tunne toisen viuhtomista.. :D Hb oli huimat 135, outoo! Mulla oli oo "normaalistikkaa" nii hyvät arvot?! Äiti vaa meinas, että oon kuiva, ku on...
  12. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

Ihania ultrakuulumisia! :) Täälä ollu tänään neuvola, ja kuulin ensimmäisen kerran pikkusen sydämen sykkeen! :heart: ..oli ihana ku kuulu sellasia kovia ääniä, nii kätilö sano että ne on vauvan liikkeitä.. Hassua, siä se viuhtoo, eikä mulla oo mitää hajuu! :D Aamulla kävin lääkärin...
  13. Pikkumyy87

Eebowi Vanhan kansan konsti hiivaan on... :x Piimää värkkiin, jollai esim. ruiskulla. En itte oo viä sitä koittanu, mutta joku kerto sen tepsineen raskausaikana. *Koputtaa puuta* Ei oo viä tullu hiivaa, vaikka mullaki sen on jo useita vuosia ollu riesana.. Itseasias, ei oo ollu sinä aikana ku en...
  14. Pikkumyy87

Tirlittan Joo, poksuin.. sitä ei vaa oo tonne muutettu sitä la:ta. En oo edes huomannu. Se oli se minkä noi laskurit laski kierron pituuden mukaan, mutta eihän ne neuvolas sitä kierron pituutta huomioi.. Eli mun La on 22.6.
  15. Pikkumyy87

sofiia Siis pyörittelikö neuvolatäti silmiä sen takia, että äidin huoli oli turhaa? Ai, mä ku nimenomaan luin siitä, nii kehotettiin ottamaan yhteyttä neuvolaan jos on altistunu tai saanu parvorokon.. Hassua.. : / Ja tk:ssa kehotettiin välttämään raskaanaolevia naisia ja pieniä lapsia, ainaki...
  16. Pikkumyy87

Kävin tänään verikokeis, ja niiden valmistumises menee n.viikko, eli sitä odotelles. Tirlittan kyseli, että oonko sairastanu parvon, nii, äitiltä sitä kyselin ja se sano, että ei. Mutta senki voi sairastaa aika oireettomasti, eli 100% varmuutta ei oo. Testin tuloksesta se sitte selvii. Mutta...
  17. Pikkumyy87

Kiitos Tiuhti tsempeistä! Kävin verikokeis ja niitten valmistumises menee viikko. Eli sitä odotelles.. Maanantaina tosiaan pitäis mennä töihin, mutta Ihana vastaanottohoitsu varas mulle ajan lääkärille maanantai aamulle. Tänään taas aamupala tuli samaa reittii pihalle ku meni sisällekki.. Hassua...
  18. Pikkumyy87

Namppis Kiitos ku olit ottanu selvää.. :) Joo niin mäki sen ymmärsin, mutta lisänä se, että jos on yli rv12 ja tulee paha anemia, voi aiheuttaa keskenmenon tai kohtukuoleman.. : / Tiuhti Kiitos muru tsempeistä.. Eiköhän tää tästä ala helpottaa, mutta noita töitä kyllä viä vähä mietin. En tie...
  19. Pikkumyy87

Hei naiset, anteeks omanapaisuus.. Mutta, onko kellää kokemusta parvorokkoon altistumisesta?? Oon viimeviikolla viettäny iltaa ystävän kans, joka soitti nyt ja kerto sairastuneensa parvorokkoon seuraavana päivänä tapaamisesta. Eli kantanut/levittänyt tautia jo.. Soitin neuvolaan ja siä oli joku...
  20. Pikkumyy87

Hei naiset, anteeks omanapaisuus.. Mutta, onko kellää kokemusta parvorokkoon altistumisesta?? Oon viimeviikolla viettäny iltaa ystävän kans, joka soitti nyt ja kerto sairastuneensa parvorokkoon seuraavana päivänä tapaamisesta. Eli kantanut/levittänyt tautia jo.. Soitin neuvolaan ja siä oli joku...

Yhteistyössä