Hellurei pitkästä aikaa!
Pistän ihan ekana törkeesti omaani, kun tässä on aikamoinen tauko ollut. Eli;
Puhuin aiemmin kauheasta kutinasta, noh. Sehän ONNEKSI olikin tuttu vanha ihottuma, joka nyt oireili vähän eri tavoin.. Suuri oli helpotus, kyn kyseessä ei mitään vakavampaa ! Nyt siis armottomampi rasvaaminen kuin tähän mennessä
Kutinaa on edelleen, mutta iho on huomattavasti rauhoittunut.
Sanoivat tosin, että pitää seurailla, eli jos kutinan / ihottuman luonne muuttuu niin sitte yhteyttä taasen..
Tähän väliin on myös ehditty sairastamaan flunssaa, ärsyttävää päänsärkyä ja mikä parasta;
KÄYTY RAKENTEISSA ! Voi itku, kuinka mahtavaa oli! Kaikki on tiitiäisellä hyvin, ihan viikkojen mukaan on menty ja luonnollisesti laskettuaika pysyi samana. Monta ihanaa kuvaa saatiin ja kyllä taas vierähti kivi sydämeltä, kun näki pikkusen siellä mellastamassa
:heart:
Ei muuten vissiin tykänny tosta ultrauksesta, kun hulluna rupes potkimaan ja sätkimään kuvauksen aikana
jkoo mulla on toi Rh- veri. Ainakin itse ymmärsin, että nimenomaan ekan synnytyksen jälkeen annetaan rokote ehkäisemään seuraavissa raskauksissa vasta-aineen kehittymistä. Ja vissiin niitä verikokeita otetaan tiheempää? Ainakin mulla tässä ekassa raskaudessa. Tosiaan seuraavista raskauksista en osaa sanoa, kun ekaa odotan
Hurjat keskustelut Täällä on tuntunu muutenkin olleen, ja pakko sanoa, että en osaa ottaa kantaa suuntaan tai toiseen, kun tavallaan ymmärrän molemmat kannat.
Pahoitteluni menetyksen kohdanneelle!
Pikkumyy87 Onneks ei käyny mitään! Minä kaaduin kans, joskus raskauden alussa, ja jo silloin pelko ja säikähdys oli suuri! Saati sitte tässä vaiheessa, kun masua jo on. Mut hieno juttu, että mitään ei sattunu!
Tällaista kuuluu meillepäin