No niiiiiin nyt on luettu ja paljon. On kivaa kun ootte aktiivisia täällä
keskeytys keskustelun palatakseni - omalla kohdalla oli vain liikaa. Me voitaisi puhua monista kamalista asioista ennen synnytystä, synnytyksen aikana ja synnytyksen jälkeen. Relistinen tietysti hoitajana olen ja kestän paljon asioita ja totuuksia, mutta keskustelun sävy ei ehkä ollut enään mielestäni rakentavaa tai tukea antavaa. Karmeaa on jos Tirlittanille näin on käynyt - kaiken tuon keskustelun jälkeen, mahtaako hän siitä koskaan meille mitään tulla kertomaan ja kertooko muussa foorumissa. Kuka sen tietää.
4D olen ite lupaillut mennä. Hieman ehkä peruutan ajatustani, koska yhden ylimääräisen kerran ultraan nyt saan ja tuo 4d olisi about tässä puolessa välissä. Eniten taisin hinguta sitä siksi ettei tartteisi vartoo niin karmeen pitkää aikaa tonne synnytystapa-arvioon. .
Onneksi
kaatumisen kokeineille ei ole käynyt kuinkaan, se pelottaa ja laittaa liikkumisen varovaiseksi. Keväällä kun maa on kuiva ois ihana polkupyöräillä, mutta ei taida parantua haaveilla semmosesta
Nimet on valmiina, sitten jos ei näytä semmosen nimiseltä ihmisen alulta niin täytyy keksiä uus
Eräällä tuttavalla oli kastemekon sijaan kastehaalari ristiäisissä päällä ja mä oon alkanu funtsii vaihtoehtoja jo, joku valkonen ylisöpö puku pojalle ja tytölle viehkeä mekko ei mitään liehuvaa lerputinta. Vaikka semmonen perintökalleus täältä jo löytyykin... Mä en ihan oo päässy jyvälle miksi sen semmonen täytyy olla?
( . ) Mun on alkanu napaa kiristämään todella kovin. Ja vatsan ihon suorastaan tuntee venyvän. Rasvailua on tullu tehostettua ehkä enempi siksi, että iho olisi kimmoisa ja kestäisi venymisen kuin ettei raskausarpia tulisi. Selkeet potkut tosiaan antaa odottaa, olen kyllä arvellut ton tykyttävän, kivun sekaisen tuuppimisen tunteen iltaisin olevan potkua ja vääntöä kun ei tunnu supistukselta ja kohdistuu vaan yhteen kohtaan kerrallaan. Viime yönä heräsin eka kerran kanssa näihin tuntemuksiin ilman, että olin vaihtamassa asentoa. Se toisinaan aiheuttaa inhottavaa tunnetta. Raudan alotin nestemäisenä kun sairastelun vuoksi se kontrolloitiin ja oli tipahtanu 113 kahta viikkoa ennen oli 123. Oon nyt ottanu 2-3x viikko ettei maha pamahtaisi ihan kivikovaksi. Joo ja ton antibiootin myötä jonka vetelin sain karmeen siis KARMEEN hiivan. Huhhhuh kaikki sympatiat taas iskeytyy teille jotka siitä vaivasta ootte kärsiny. Siis ihan tolkuttoman hirveän kauheaa. Mulla ei semmosta ole siis vuosiin ollut. Jumppaamista joutuu jo rajoittamaan, semmonen pulleroinen tähän eteen on tullut. Hieman tää ahdistaa etten kunnon hikeä ja tuskaa enää koe ja hiki ei urheilun jälkeen ole virranut, eikä taida virrata.Höh. Inhoan talvea ja lunta enkä ulkoilemaan helpolla tohon pakkaseen lähde joten kevät, kiitos tule. Huomenna neuvolaan hakemaan todistuksia ja raha-anomuksia tekemään..
Sandra ja Mini 20+2 (Mini on elelly vähän liian pitkällä tällä-maanantaina oikea poksunpoo päivä, jos sillä mitään merkitystä on)
Embylle vastaus, että voi. Työkaverini on 2 raskauden (nuorempi lapsi on 3,5) ajan joutunut virtsaamaan niin, että on nostanut takapuolesta pakaraa ylöspäin jotta saanut virtsaputken jotenkin vapautettua ja näin pystynyt sitten pissimään. Kannattaa hakea ja tutkailla löytyykö jotain sellasta asentoa tai pakaroiden nostoa, vatsan nostoa/ hiukan sivulla painoa, kallistat itseäsi taaksepäin/eteenpäin pöntöllä ym. joka muuttaisi hiukan rakon ja putken kulmaa ja helpottaisi touhua. Oon ite huomannu, että rakko tyhjenee tosi hitaasti ja jos vaikka istun pytyllä pissimisen jälkeen ja kumarrun kohti lattiiaa saattaa virtsaa vielä tulla vaikka ei niin hätä olisi. oon miettiny, että siksi varmaan osittain pissahätä on niin usein kun rakko ei tyhjene kokonaan ja täytyy näin ollen taas nopsaan.. Mä tuhtaan todella kauan nykyään wc ihan varuiksi kun tota virtsaa vaan tulee siltikin vaikka suurin hätä on ohi. Jos sua lohduttaa kyseessä on lääkäri ihminen joka tän tiedon mulle jakoi heti kun kuuli mun odottavan, ihan varoittaakseen tästä mahdollisuudesta. Anatomiasta sen verran, että rakko on ihan siinä häpyluun päällä joten siitä voi kevyesti myös painaa ja kokeilla auttaako se eri asennoissa tyhjentämään rakkoa.